Dan zou ik hem inderdaad even overnieuw doen. Ik gebruik dipsticks en vang altijd urine op in een bekertje. Gooi het pas weg als ik zie dat de test goed doorloopt. Heb er wel eens nog een in gestoken omdat ik het niet helemaal vertrouwde. Vruchtbaar slijm klinkt goed, al begint het bij mij altijd een paar dagen voor de eisprong, dus ik denk dat je nog een paar dagen door moet. Heel vervelend
Ik ben al sinds afgelopen zondag (dag van eisprong) niet fit. Blijf maar hoofdpijn krijgen en heb een vervelende pijnlijke hoest. Hoest mijn longen en stembanden uit mijn lijf, dus ben inmiddels al helemaal schor . Geen koorts, dus een flinke verkoudheid. Vandaag is zoontje uit logeren en in plaats van dat man en ik lekker een avondje op stap kunnen, lig ik alleen maar in bed . Voordeel is wel dat mijn lichaam geen tijd en energie heeft om andere kwaaltjes te produceren, dus dat maakt het deze maand wel makkelijker om niet te focussen op de mogelijke zwangerschapskwaaltjes tussen eisprong en NOD
Vervelend dat je niet lekker bent, lekker even aan toegeven dan. En hopen dat daarbinnen vanalles gebeurt (ze zeggen dat als je wat ziekjes bent je afweer wat minder is en een eventueel innestelend eitje minder snel wordt afgestoten, dus wie weet )
Nou dat zou een mooi zijn want mijn afweer is op dit moment echt 0,0! Nou ja, we zullen het volgende weekend zien. Ben jij al door je voorraad testjes heen? En heb je al een afspraak gemaakt bij de verloskundige?
@Yesera beterschap! Fingers crossed voor een mooi testje over anderhalve week ofzo! @smarlicia mooi testje! Leuk hoor!
Bedankt allemaal dames het is zooo onwerkelijk! Snap nu waar mijn klachten vandaag komen. Af en toe een beetje misselijk en eind van de dag bek en bek af. En had een migraine aanval afgelopen woensdag en ik denk dat toen de innesteling is geweest. Zooo blij maar zooo zenuwachtig. Dames ik hoop dat jullie ook snel zwanger zijn! Ik duim voor jullie! Kom zeker weten af en toe kijken hoe het met jullie gaat
@smarlicia gefeliciteerd! Vooral dat je er eerst een jaar over hebt gedaan, is dit wel heel bijzonder en gaaf om mee te maken toch? Leuk!
Blijft iedereen die zwanger is eigenlijk gewoon kletsen hier? Of gaan die naar een ander groepje? (Dan weet ik waar ik heen moet over hopelijk niet al te lange tijd)
Ik klets hier nog gewoon! Maar heb inmiddels ook twee fb groepjes met februari-mama's in spe waar ik bij zit.
Ik blijf hier ook lekker meepraten en meeleven met de dames die nog wachten op een mooie test. Nee ik heb nog wat minder gevoelige liggen, en nog 3 kruidvat 2v5 geloof ik. Nog 1 clearblue met wekenindicator, die doe ik morgen denk ik in de hoop dat er 2-3 weken komt te staan. Ik had vanochtend mooie testjes dus de testdrang neemt eindelijk wat af
@smarlicia wat gaaf! Gefeliciteerd! En daar is geen twijfel over mogelijk ook met zon test! @Joyce2013 jij maakt het ook spannend! Hoe is het nu? Hoop bevallingsverhalen gelezen. Ik hoop van harte dat de verhalen dat een tweede sneller gaat, waar zijn. Die van dat je op je moeder lijkt qua bevallen waren dat iig niet, haar langste bevalling was 6 uur (van de 3), mijn oma is bevallen in de tijd dat mijn opa nodig had om elders de dokter te bellen en ik heb er bijna 2 dagen over gedaan Nacht met (voor)weeën, toen ik zei tegen man dat ie toch maar niet weg moest gaan met zijn neef zakten ze prompt weg. Hele dag af en toe een wee. Om middernacht weer feest. En in de ochtend weer weg. 2 nachten praktisch niet geslapen want had alleen rugweeën en die kon ik alleen staand of op handen en knieën opvangen. Dus was kapot. Vk gebeld, afspraak om te strippen door laten gaan en als dat niks zou doen, mocht ik evt met pijnstilling in het ziekenhuis slapen. Zette toen wel door, vanaf een uur of 11 echt regelmatige weeën. 4cm, bij aankomst in ziekenhuis 5cm, vliezen gebroken, uur onder de douche met weeënstorm en toen nog steeds 5cm. Ik kon niet meer op m'n benen staan van vermoeidheid, gelukkig was man helder genoeg en vroeg om pijnstilling. Godzijdank snel ruggenprik erin, daarna nog even kunnen slapen en zelfs eten. Uur geperst en net toen ze de schaar erbij wilde pakken vlotte het genoeg en was zoon er. Dus hoop oprecht op een kortere bevalling... Hier weinig nieuws. Man vanochtend vertrokken op kamp, die is dan te stuiter om nog te kunnen klussen dus de laatste ronde van vannacht doet het hem hopelijk... Fingers crossed dat eisprong zich snel aankondigt en de zwemmers zich nog even in leven houden!
@Fluss1984 mooie testen voor dat termijn. Fijn hoor. @TiToTam wat vervelend zeg dat je zo'n lange bevalling hebt gehad. Dan ga je eigenlijk al vermoeid je bevalling in.
Wauw prachtige testen! @Joyce2013: ben heel benieuwd of jij vanochtend getest hebt. Ik hoop dat je een prachtige positieve test in handen hebt! @TiToTam: wat een lange bevalling heb je gehad zeg. Hopelijk een 2e keer veel soepeler! Jammer dat je man nu weg is, maar hopelijk is jullie poging voldoende. Verwacht je wel in de komende dagen je eisprong?
Super mooie testjes zeg, heerlijk! Geniet ervan. Hier net getest. Omo witte kruidvat 2v5 dus niet zwanger . Hoe je lijf je toch voor de gek kan houden. Geen bloed meer, gister een paar druppels daarna niks meer. Ik hoop vandaag of morgen dan echt ongesteld te worden zodat we een nieuwe ronde in kunnen gaan.
Oh wat balen zeg! Ik had toch wel heel goeie hoop voor je! Nu idd hopen dat t snel doorzet en dat je verder kan... @TiToTam jeetje, wat een hel van een bevalling zeg! Hoop dat t bij nr twee wat vlotter mag gaan!