Ik zit nu op CD14. Dus moet ineens wel een heel lange cyclus hebben als ei pas vrijdag springt. Maar heb eerder ook wel eens cyclus van 31 dagen gehad dus theoretisch... Oftewel, niks van te zeggen En afwachten. Wel spannend dus ook bij jou, wanneer gaat hij precies weg? En hoe is hij er zelf onder, hoe belangrijk vindt hij het? Man had hier wel zoiets, we moeten toch nog wel iets van een poging wagen voor hij zou vertrekken. Behalve dus zaterdagochtend. Maar die heeft toch wel een beetje moeite met dat het 'al' 4 rondes duurt, aangezien zoon in 1x raak was.
@Joyce2013 balen zeg. je hebt nu iig wel duidelijkheid. fijn dat je LF wat langer is geworden. @TiToTam het is natuurlijk ook een domper dat het nu ineens langer duurd, dan bij de 1e. ben benieuwd wanneer je je eisprong gaat krijgen.
5 weken volgens mijn berekeningen Heb vandaag de huisarts gebeld en word weer doorverwezen naar de verloskundige in het ziekenhuis net als bij de eerste Ben benieuwd wanneer we terecht kunnen vorige keer had ik al heel snel een brief voor een afspraak. Toen kon ik met 6 weken al terecht!
dat is snel idd! Hopelijk kan je nu ook al snel terecht. kan je gerust gesteld worden. nog krampen gehad?
Oei! Dan maar hopen dat je weer een cyclus van 31 dagen hebt! Ml gaat over 2 of 3 dagen al. Ik hoop dat het over 3 dagen wordt! Dan hebben we nog een extra klusdagje Hij staat er nogal nuchter in, maar hoopt ook dat het zsm raak zal zijn. Vooral omdat onze dochter steeds vraagt wanneer mama een zusje in haar buik krijgt
@Joyce2013 ohh balen zeg! Dan maar vol goede moed de nieuwe ronde in en hopen op meer geluk! @smarlicia ik heb dat bij mijn vorige zs ook gehad. Je darmen reageren op de hormonen. Volgens de vk kwamen die vreselijke krampen daarvandaan + groeipijn van de baarmoeder. Fijn dat je zo snel terecht kan! Zolang je geen helderrood bloed spot, is er niet veel aan de hand. Ik duim dat het goed zit meid!
Hier nog een negatieve ovutest, maar hij is wel opgelopen lijkt het wel! Kon ik maar iets doen om mn ei een extra zetje te geven
Ik ben gelukkig weer gerust. Heb geen krampen alleen een beetje misselijk en hoofdpijn en zoooo vaak plassen Zo blij om want bij mijn eerste zwangerschap lag ik nu al de hele dag op de bank Zo beroerd
haha nou heh. zou wel makkelijk zijn! fijn dat hij op lijkt te lopen. @smarlicia fijn dat je weer gerust gesteld bent.
Pfoe! Blij te lezen dat het weer wat beter gaat @smarlicia !!! Een mk is waar niemand op hoopt natuurlijk... @Joyce2013 jammer... wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent! Vinden jullie een cyclus van 31 lang dan? Mijne is 34 soms 35 en vind ik wel fijn eigenlijk! Anders heb je maar 1 op de 4 weken bloed en krampen. Mijn menstruatie is altijd een soort minibevalling, doet echt verrekte veel pijn, dus ben wel blij dat t niet zo vaak is haha Edit: het is natuurlijk wel wat langer wachten dan steeds... dat is waar.
@milou1991 hihi dan zou ik ool blij zijn ja met een cyclua van 35 dagen. hier gemiddeld 30 dagen & vind ik een mooie lengte langer wil ik hem nu niet. maar al zouden we niet bezig zijn om zwanger te raken mag hij van mij ook wel langer.
Wat jammer zeg! Maar wel fijn dat je duidelijkheid hebt. Hopelijk meer geluk de volgende ronde! Hoe lang deed je er bij je zoontje over? Je maakt denk ik wel een rekenfoutje. Je LF was niet 14 dagen, maar 12 of 13 dagen. Gisteren was de laatste dag van je cyclus en toen was je met een eisprong op 7 augustus 13dpo (en dus LF van 13 dagen) en met een eisprong op 8 augustus 12dpo (en dus LF van 12 dagen). Maar als je daarvoor op 10/11 dagen zat, is hij dus wel mooi langer geworden! Denk inderdaad dat je klachten en verlengde LF door de Etos pillen komen.
Denk ook dat het aan je darmen heeft gelegen. Ik heb ook PDS en de pijnen die je daardoor kunt krijgen zijn erg heftig! Op de momenten dat ik er last van had lag ik ook soms dubbel van de pijnscheuten en krampen. Je darmwerking moet zich weer aanpassen op de zwangerschap. Fijn dat het nu weer beter gaat en je wat gerustgesteld bent.
Mijn cyclus is gemiddeld 28 dagen (wisselt tussen 25 en 31 dagen), dus voor mij is 34/35 dagen wel lang. Ik ben gelukkig niet heftig ongesteld, dus vind het geen probleem. In jouw geval zou ik het misschien ook veel vervelender vinden. En inderdaad het voordeel dat als het dan niet raak is, dan kun je ook weer sneller aan de slag
Mijn man heeft precies hetzelfde hoor. Bij ons is het nu de 3e ronde, terwijl het bij zoontje in 1x raak was (van 1x vrijen). Ook al weet je dat het geen garantie is, het is wel ff slikken als je merkt dat het nu niet zo snel gaat. Hopelijk hebben alle dames hier niet al te veel rondes meer nodig!
Klopt helemaal het was zo erg dat ik dacht moet ik een dokter bellen? Vanmiddag weer even kramp gehad maar gelukkig niet zo erg als gisterenavond
Fijn dat t weer wat beter gaat. In de eerste weken van deze zs had ik ook flink last van mijn darmen. Ze zijn eigenlijk pas sinds deze week weer echt in hun normale doen. Als je sowieso al een darmprobleem hebt, lijkt t me helemaal heftig.