Jaaaa! Gaat zo hard! Banner loopt stiekem ook nog een dag achter, donderdag al weer 14 weken. Op 6 september lever ik zelfs al weer voor het laatst mijn kratten bij mvm in!
Haha geloof je meteen ik heb er eigenlijk totaal geen verstand van ik werd meestal 14 dagen na me ei ongesteld alleen de keer niet toen ik zwanger was. Maar door prive omstandigheden kwam ik er 4 dagen overtijd pas achter dat ik overtijd was zeg maar. Dus helemaal niet mee bezig die maand dat het raak was en dat was ronde 3. Dus vorige keer vrij snel zwanger... ronde 3 nu net voorbij dus gaan er deze keer langer over doen haha.!
Mijn test van vanmorgen is veel donkerder nu hij opgedroogd is! Heb ze naast die van gisteren gezet en zie zeker weten oploop over een uurtje nog een keer testen! Kom op eitje do your thing Heb sinds gisteren een enorm opgeblazen buik en obstipatie. Hopelijk een goed teken allemaal
Spannend hoor! Zit iedereen nu weer op haar eisprong te wachten of zitten er ook nog mama's op het wachtbankje richting nod?
Piscean: 27 jaar 1e kindje: zoon 10-2015 (1,5jr) Werk: preventie (tandarts) assistente Start: april gestopt met de pil zwanger Saar82: 34 jaar 1e kindje: Zoon 10-2014 (2.5jr) Werk: lerares Start: half mei gestopt met de pil zwanger Manana: 31 jaar 1e kindje: dochter (3 jr) Werk: thuismoeder Start: koperspiraal 1/6 verwijderd Meisje93: 23 jaar 1e kindje: dochter 03-2016 (17mnd) Werk: verzorgende op een PG afdeling Start: juni Fluss1984: 33 jaar 1e kindje: dochter 06-2016 (1 jr) Werk: arts in opleiding Start: juni zwanger Joyce2013: 31 jaar 1e kindje: zoon 10-2014 Werk: junior project coördinator Start: mei Rainbow88; 28 jaar 1e kindje: dochter 2,5 jr Werk: verpleegkundige in woonzorgcentrum Start: februari Yesera: 35 jaar 1e kindje: zoon 4.5jr Werk: Start: juni Nell87: 30 jaar 1e kindje: 2jr werk: begeleider GGZ start: december 2016 Kelly84: 32 jaar 1e kindje: Dochter 16 mnd Werk: Administratief medewerker Start: 07-07-2017 TiToTam: 30 jaar 1e kindje: Zoon (bijna 2jr) Werk: Lerares Start: Mei 2017 Milou1991: 26 jaar 1e kindje: Zoon Mees (17mnd) Werk: thuisblijfmoeder (lerares) Start: Augustus --------------------------------------------------------------------------- ♡ZWANGER♡ Saar82 -- 22 februari 2018 Piscean -- 24 februari 2018 Fluss1984 -- 27 april 2018 NOD-lijst: Yesera: 25 augustus Rainbow88: 28 augustus Meisje93: 30 augustus TiToTam: 5 september Manana: 8 september kelly84: 19 september Milou1991: ? september Joyce2013: ? september
Blij dat ik vandaag 2 keer heb getest. De test wordt als maar donkerder ik ga ml eens naar bed sleuren
Piscean: 27 jaar 1e kindje: zoon 10-2015 (1,5jr) Werk: preventie (tandarts) assistente Start: april gestopt met de pil zwanger Saar82: 34 jaar 1e kindje: Zoon 10-2014 (2.5jr) Werk: lerares Start: half mei gestopt met de pil zwanger Manana: 31 jaar 1e kindje: dochter (3 jr) Werk: thuismoeder Start: koperspiraal 1/6 verwijderd Meisje93: 23 jaar 1e kindje: dochter 03-2016 (17mnd) Werk: verzorgende op een PG afdeling Start: juni Fluss1984: 33 jaar 1e kindje: dochter 06-2016 (1 jr) Werk: arts in opleiding Start: juni zwanger Joyce2013: 31 jaar 1e kindje: zoon 10-2014 Werk: junior project coördinator Start: mei Rainbow88; 28 jaar 1e kindje: dochter 2,5 jr Werk: verpleegkundige in woonzorgcentrum Start: februari Yesera: 35 jaar 1e kindje: zoon 4.5jr Werk: Start: juni Nell87: 30 jaar 1e kindje: 2jr werk: begeleider GGZ start: december 2016 Kelly84: 32 jaar 1e kindje: Dochter 16 mnd Werk: Administratief medewerker Start: 07-07-2017 TiToTam: 30 jaar 1e kindje: Zoon (bijna 2jr) Werk: Lerares Start: Mei 2017 Milou1991: 26 jaar 1e kindje: Zoon Mees (17mnd) Werk: thuisblijfmoeder (lerares) Start: Augustus --------------------------------------------------------------------------- ♡ZWANGER♡ Saar82 -- 22 februari 2018 Piscean -- 24 februari 2018 Fluss1984 -- 27 april 2018 NOD-lijst: Yesera: 25 augustus Rainbow88: 28 augustus Meisje93: 30 augustus TiToTam: 5 september Manana: 8 september kelly84: 19 september Milou1991: 20 september Joyce2013: ? september
jeej wat fijn! Succes. je ei had ineens haast. @Yesera & @Rainbow88 jullie nod komt alweer in zicht. spannend hoor
Nou aan de slag! Ik denk zelfs dat hij nog wat donkerder kan worden. Ben benieuwd wat je testen vandaag doen. Maar je ei is zeker in aantocht! Ja ik zit nu op 9dpo. Afgelopen maanden telkens een LF van 10/11 dagen. Maar aangezien ik nu tarwekiemolie slik, ga ik er vanuit dat het zomaar langer kan zijn. Ik voel helemaal niks, alleen maar hoest . En heb hoofdpijn en ben schor, maar dat komt echt van het hoesten. Zit niks anders op dan geduldig zien wat het eind van de week brengt .
Jaaaa ben zo blij gisteravond hebben we het iig gezellig kunnen maken Jouw nod komt is ook al bijna. Hoe voel je je? @Yesera ik ben ook benieuwd! Ik heb net getest. Moet nog wachten tot het roze weggetrokken wordt, maar zie nu al weer een hele duidelijke streep. Spannend!! Duimennnnnn dat het raak is meid! Misschien is niks bijzonders voelen wel een heel goed teken
Mwah ik vind die van gisterenavond (onderste foto) iets donkerder. wat denken jullie? Ben benieuwd naar mijn test van vanavond gelukkig is ml vandaag ook gewoon thuis
@Manana hop hop, actie daar! Ei is zeker weten in de buurt! Spannend hoor! Ik duim dat t raak is! @Yesera oeh, nog een paar dagen tot je nod! Ik hoop op twee mooie streepjes tegen de tijd dat je gaat testen!
@Manana die van gisteren lijkt idd donkerder. ik voel me goed. deze ronde eigenlijk helema geen kwaaltjes. hopelijk betekend dat wat goeds. @Yesera ja dat zou ook nog heel goed kunnen ja. ga je wel een testje wagen binnenkort?
@Meisje93 ik hoop het voor je meid! Duimen dat het raak is! Wacht jij tot je nod met testen of ga je eerder testen? @Yesera ben ook benieuwd wanneer jij gaat testen! Spannend meiden!! Ml vindt mijn test van vanmorgen ook lichter dan die van gisteren. Eens zien wat mijn test vanavond gaat doen bij dl had ik ook een hele korte piek en ook geen megaknaller op mijn ovutest. Kan het al snel avond zijn ?
@Manana ik wil maandag gaan testen. dan zou ik als het goed is 14 dpo zijn. haha! van mij mag de dag lekker langzaam gaan, met dit heerlijke weer. maar snap je helemaal.
Ja die van gisteravond vind ik ook donkerder! Fijn dat je man nog thuis is, kunnen jullie het nog een extra keer gezellig maken ! Wat spannend zeg ik duim voor je! Het begind op te schieten voor jou ik hoop echt dat het raak is! Mijn duimen draaien!