Oehhh, ik heb vrijdag een dag die helemaal in het teken van 'baby' staat! Eerst 's morgens een afspraak bij de vk voor een reguliere controle. We gaan dan als het goed is ook naar het hartje luisteren! Rn s middags een echo. Ben dan 14+1, en we gaan dan kijken of ze misschien het geslacht al kunnen zien! Ben benieuwd!
klinkt als een erg leuke dag! zou geweldig zijn, als ze dan naar het hartje gaan luisteren. spannend hoor! hopelijk kunnen ze het geslacht zien. ga je het geheim houden?
O wat heerlijk zeg, stiekem een klein beetje jaloers maar zo gegund! Geniet er van. En ga je het met ons delen .. gek op baby foto's etc !
Hier ga ik het misschien wel delen - ben toch redelijk anoniem hier. Maar we hopen het voor familie/vrienden wel geheim te houden tot ik bevallen ben. Of misschien doen we een soort kleine genderreveal (ben bang dat ik mn mond niet kan houden, haha). Eind september gaan we met mijn schoonfamilie een weekendje weg, en ik had bedacht dat ik dan wel cupcakes met een roze of blauwe vulling mee kan nemen... Dank je! Ik hoop dat jullie ook snel dit soort berichten kunnen delen hier! Ik zal vanmiddag nog even een buikfotootje plaatsen
Ja die van vandaag is inderdaad wat lichter. Denk dat je ei vandaag of uiterlijk morgen gaat springen. Jullie maken er in ieder geval goed gebruik van! Hoop voor je dat het succesvol mag blijken! Ik ga pas zaterdag of zondag testen, afhankelijk wat er de komende dagen met mijn lichaam gebeurt. Hopelijk is niets voelen inderdaad een goed teken @Saar82: wat spannend! Ben benieuwd of ze het inderdaad al kunnen zien.
leuk! ben benieuwd. idd een leuk idee om het zo bekend te maken aan ze. wat zegt je gevoel? @Yesera ben benieuwd! Ga heel hard voor je duimen. ik hoop het ook.
klink gezellig! Zo moeilijk om je mond te heb me vanochtend al bijna versproken tegen een vriendin die zei als grapje jullie nog geen 2e? Ik zei nee we weten het nog niet maar Woow wat had ik de slappe lach had me al even omgedraaid
@Saar82 spannend! Zou toch leuk zijn als ze het al kunnen zien! Bij kon ze het met 100% zekerheid zeggen met 14+6 weken bij mn zoontje. Dus wie weet! @smarlicia ah ga je het nog niet delen met mensen? Ik kan dat soort dingen nooit geheim houden. Knap van je!
Ik was er de eerste weken stellig van overtuigd dat we een tweede manneke zouden krijgen, maar ik ben de laatste drie weken toch wel erg aan het twijfelen. Hopelijk weten we het vrijdag!
Ik wil dat ook heeeel graag maar mijn man wil nog even wachten. En ik ben een open boek dus zooooo moeilijk om me stil te houden
Haha oh wij zijn er beiden heel nuchter in. In onze omgeving weten de meesten ook gewoon dat we voor een tweede gaan "na de zomer" (dus wel een vrij breed tijdspad haha) Ik vind het juist fijn, die belangstelling. Maar dat zijn dan ook wel de mensen die oprecht geinteresseerd zijn. Waarmee ik kan delen straks: t duurt al een jaar en dat vind ik zo erg :'( (stel dat zou zo zijn) of een miskraam... ik ga dan echt geen mooi weer spelen. Mensen mogen dan weten dat ik verdrietig ben. Geen idee nog hoe dat uit gaat pakken verder hoor! Dit is onze eerste ronde. Vorige keer was ik de 1e ronde meteen zwanger. Ik belde diezelfde dag nog mijn beste vriendin, een week later wist eigenlijk iedereen het wel. Ik vond het héérlijk om juist met iedereen ons geweldige nieuws te kunnen delen.
@milou1991 begrijpelijk hoor. maar de spanning om het geheimpje van jullie samen vind ik ook wel erg leuk. zo zie je maar, dat iedereen er anders in staat.
@Saar82 oh wat leuk en wat een leuke gelegeheid om het dan eventueel bekend te maken ik zou echt niet kunnen wachten tot de bevalling. Ik denk dat ik familie wel meteen in zal lichten als ik zwanger ben. Gelukkig staat ml hier nuchter in maar ze hoeven voor mij dan weer niet weten dat we bezig zijn voor een 2e Als het deze ronde raak zou zijn, ben ik op ml zn verjaardag precies 7 weken zwanger en hopelijk dan al een echo. Zit te denken om de familie dan op zijn "verjaardagsfeest" te verassen met het nieuws. Nu maar hopen dat het niet alleen bij dromen blijft
Nu mijn test opgedroogd is, is hij even donker als die van gisterenavond. Eens zien wat mijn test van vanavond gaat doen Heb een enorm opgeblazen buik!
ben benieuwd! je zit er iig dichtbij in de buurt. wauw wat een mooi buikje al! heb je ook het idee dat je buik nu sneller groeit?
Ja, gaat veel sneller! Ben wel wat buik kwijt tov drie weken geleden omdat mijn darmen minder opgeblazen zijn, dus dat is wel fijn, maar met mijn zoontje was ik met bijna 14 weken echt nog niet zo bol! Scheelt wel dat ik sowieso wel een buikje heb hoor...
och ja vervelend heh die opgeblazen darmen. fijn dat dat nu over is. hier ook nog een klein buikje van vorige zwangerschap. boel is zo uitgerekt geweest natuurlijk.