Mama's die gaan voor een 2e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door piscean, 21 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Hahahaha ik ga stuk :roflmao::roflmao::roflmao:

Kelly84 en Joyce2013 vinden dit leuk.
  2. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Ja inderdaad zou heel goed kunnen! Ik had dus een dag voor me positieve test dat rekbaarslijm. Dat betekend dat het slijm bij mij een voorbode is maar dan duurt het nog 2/3 dagen voordat hij springt. Zo kun je dan net verkeerd extra gezellig maken. Dus ik ben fan van de ovulatietest :p

3. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    @Meisje93 zou heel goed kunnen idd! Mijn vruchtbare slijm was ook 3 dagen voor mijn positieve test. Juist tijdens eisprong had ik geen slijm meer!

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    nou idd. daar ben ik nu ook wel een beetje bang voor.
    ah okee! heb nu helemaal spijt dat ik vorige ronde geen testen heb gekocht.
    toem twijfelde ik heel erg.

5. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    @Joyce2013 juist dat ja zo liep ik dus ook met dat plastic bekertje en test in Mn zal Hahaha. En dan hopen net niet iemand tegen te komen die vraagt wat ga jij met dat bekertje doen op de wc.. ehhhhh water in doen;)

Maar morgen en over morgen vrij dus dan gaat het wat makkelijker..

@Meisje93 nou de vorige ronde was nog een soort gokken omdat ik net gestopt was met de pil, maar nu wil ik gewoon wat meer duidelijkheid en het liefst dat het natuurlijk nu raak is;)

6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Kelly84 aha! ja dat is natuurlijk ook zo.
    wie weet is hij nu wat korter. :)
    zou super zijn als het gelijk raak is.
    hoe vind jouw kindje andere baby's?

Kelly84 vindt dit leuk.
  7. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    @Meisje93 Nou heel lief eigenlijk, ze wil het altijd zachtjes aaien. Haha. Maar na een tijdje gunt ze het ook geen blik meer waardig.
    Maar mocht het deze ronde nog lukken ben ik eind mei uitgerekend, dat zou top zijn dan is zij 2 jaar en 2 maanden. En denk ik dat ze het net wat leuker vind, of niet haha.

Een vraagje voor de mensen die al langer met testen enz bezig zijn, ik heb nu dus echt al wel wat rekbaar/vruchtbaar slijm, maar echt nog een witte ovu test. Kan dit?
    Toch alvast aan de klus? Of heeft dat ook totaal geen zin? Ik ben een beetje ziek vandaar haha Zaterdag feestje gehad, dochterlief verkouden, oma verkouden ben bang dat ze me toch een beetje hebben aangestoken, duik ik liever vanavond vroeg mijn bed.. Of kan het zo zijn dat hij toch ineens vanavond positief is, en hij morgen springt en ik dus te laat ben.
    Geen idee of het zo snel kan gaan...

8. Vaatdoek

Vaatdoek Bekend lid

7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Niet geschoten is altijd mis, ik zou het gezellig maken, of het nou helpt of niet, heb je voor je gevoel niet meer dat je het evt. gemist zou kunnen hebben! :)

@Meisje93 jeetje wat balen zeg, GRRRR maarja op naar de volgende ronde. Hopelijk komt het snel en kun je gauw weer door!

Ik heb ook nog geen positieve ovulatietest. Ze zijn iets positief maar denk nog wat het kleine restje HCG, gisteren was de extra gevoelige sensitest echt heel licht positief, dus het zal binnen een paar dagen wel weg zijn. Ik ben klaar voor mijn ei! :) hoop dat deze gauw komt.

Kelly84 vindt dit leuk.
  9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Kelly84 haha leuk & erg lief.
    hier precies hetzelfde is er weer gauw op uit gekeken.

je test is niet zomaar positief. gaat altijd langzaam omhoog.
    ik denk dus niet dat je eisprong al in zicht is.

@Vaatdoek nou idd. kan ik tenminste weer door.
    er zijn vrouwen die altijd een streepje hebben op een ovulatie test.
    maar het kan idd ook nog van de HCG zijn.
    ik hoop het ook dat je eisprong snel in zicht komt! :)

Vaatdoek vindt dit leuk.
  10. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Ik kreeg vruchtbaar slijm vanaf 4 dagen ongeveer voor mn positieve test, dus 5-6 dagen voor eisprong. Het werd wel steeds meer en meer en meer rauw eiwitachtig, dus ging het wel herkennen.
    Ik denk dat de kans klein is dat je ei tussen nu en 24u springt, dus als je niet lekker bent niet tegen je zin vrijen. Het handigste is om vanaf de 2e dag bv dat je dat vruchtbare slijm hebt om de dag te klussen, dan mis je je ei nooit en dat is ook goed voor de kwaliteit van het sperma. En eventueel nog een keertje extra klussen de dag na je positieve test. En dan gebruik je de ovutesten om te kijken wanneer je kan stoppen met baby-klussen, en om te weten wanneer je kan gaan testen met zwangerschapstesten :rolleyes:

@Manana spannend hoor dat het allemaal hetzelfde gaat! Ben je al aan het aftellen tot een testdag (wanneer?) Of ga je wachtem tot je NOD?

11. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    @dames die testen op het werk
    Hahaha dat heb ik nooit gedaan, ik testte meestal toch s ochtends (hoewel ze zeggen dat ze dan niet betrouebaar zijn heb ik nooit een piek gehad in de ochtend, dus meer ter geruststelling dat ik m niet gemist had) en dan meteen als ik thuis kwam. Bij donker wordende test dan nog een keer later op de avond.

Als je op t werk moet testen zou je misschien van die plastic wegwerpbakjes (sausbakjes van de snackbar of zo) kunnen kopen, dan gooi je m telkens weg en hoef je ze niet af te wassen. Dat verkopen ze wel bij makro en zo...https://www.biofutura.nl/nl/pla-sausbakje-30-ml hier kan je ze per 100 bestellen, kan je even vooruit :p
    Of midstreamtesten dan heb je helemaal geen bakje nodig, maar ik vind het niet fijn om er rechtstreeks op te plassen.

12. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Neeeee! :( Wat ontzettend jammer. Had zulke goede hoop voor je. Ben je al ongesteld geworden?

13. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Als je een uur eerder getempt hebt, kan dat zomaar 0,1 schelen. Eigenlijk kan je die niet vergelijken met de andere dagen. Ik heb het wel eens vergeleken met tempen om 6:00 uur en dan nog doorslapen en 1 of 2 uur later wakker worden. En dan was mijn temp zeker 0,1 of 0,2 hoger. Dus zou bij jouw temp zeker verwachten dat hij een uur later 0,1 hoger was, maar dat kan ook per persoon verschillen.

14. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

12 aug 2014
    1.318
    460
    83
    Vrouw
    Tbm
    #2474 milou1991, 28 aug 2017
    Laatst bewerkt: 28 aug 2017
    Precies dat @joyce!!!! En natuurlijk was ik verliefd op mijn buikbaby, maar het échte verliefde en onvoorwaardelijke kwam pas toen hij op mn buik lag. Nu zal dat denk ik anders zijn.

@Meisje93 wat balen!!!!!

@Manana ik heb de sensiplan cursus gedaan dus durf van mezelf wel een beetje te zeggen dat ik verstand van het temperaturen heb haha :D Maar in principe moet je de temp nemen die je in bed gedaan hebt en daarvoor moet je minimaal 3 uur geslapen hebben. Een klein uurtje eerder tempen is niet erg, ik zou dus de eerste nemen, die je gemeten hebt voor het plassen.

15. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Heb je er wel voor gezorgd dat je 2 uur voor de test niet geplast en gedronken hebt?
    Bij mij kwam vruchtbaar slijm altijd pas op het moment dat mijn test al begon op te lopen. Verwacht ook niet dat je test vanavond opeens positief is, daar zit altijd een opbouw in.

Kelly84 vindt dit leuk.
  16. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Dat het niet uitmaakt een uurtje eerder tempen kun je dus echt niet met zekerheid zeggen. Bij mij maakt het wel degelijk verschil. Zelfs een half uur kan bij mij al verschil uitmaken. Dat heb ik namelijk allemaal uitgetest.

17. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    dubbel

18. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Yes dat had ik hier gelezen en dus ook gedaan.. Ik ga er een soort niet vanuit dat Mn cyclus ineens veel korter is maar wil wel graag blijven testen dat ik een beetje goed zit.
    Maar fijn dat hij toch een beetje op loopt dan heb ik nog even de tijd. Maar super fijn alle tips die ik hier krijg!!!

19. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Wat vinden jullie trouwens van mijn testen? Bovenste is van 12dpo en de onderste van vandaag 15dpo. Hij is duidelijker, maar het is nog lang geen knaller. Wordt er wel een beetje onzeker door. Dit was de Acutest van de Big Bazaar, dus heb nu weer voor de zekerheid een doosje kruidvat 2v5 gekocht om die morgenochtend te doen. Dan kan ik die ook vergelijken met die van 12 en 13dpo.
    Bekijk bijlage 541856

Vaatdoek en Kelly84 vinden dit leuk.
  20. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ja ik had het stiekem ook wel verwacht. maar helaas.
    nee nog niet jammer genoeg. zojuist wel een spoortje bloed in de afscheiding. niet noemenswaardig.
    normaal heb ik dit nooit. en komt het gewoon gelijk op gang. :confused:

je test loopt duidelijk op! Maar idd nog wel een licht streepje.
    ben benieuwd hoe de kv 2v5 morgen is! :)

Deel Deze Pagina