Jee wat balen zeg. Het is denk ik wel laat voor een innestelingsbloeding als je nu 14dpo bent, maar vast niet onmogelijk. Dus zolang het niet losbarst draaien mijn duimen nog voor je. Ja ik ben ook echt benieuwd naar de kruidvat test morgen. Hopelijk is die een stuk duidelijker. Bij zoontje had ik direct hele duidelijke testen, dus vind die lichte testen niet zo cool
@Yesera ja dat denk ik ook wel. naar mijn weten ben ik nu 14 dpo. had nl erg veel steken en krampen en een dag later stugge afscheiding. al zegt dit blijkbaar ook niet veel. we wachten maar weer af. net nog gezellig gehad met mijn man. toen kwam er ook niks qua bloed eruit. nee dat snap ik. maakt je toch wat onzeker. maar een troost. deze testen ken je niet. kwaliteit zal vast niet zo goed zijn vergeleken de kruidvat test.
@milou1991 bedankt voor de info! Leuk om te weten @Yesera ik heb daar helemaal geen last van. Komt wel eens vaker voor dat ik een half uurtje eerder dan mijn wekker wakker word, maar ik heb niet last van schommelingen in mijn temp dan gelukkig misschien slaap ik goed vast ? @Meisje93 dat zegt iid niet veel. Ik duim ook voor je zolang het niet doorzet! Hopelijk heb je die ovutesten helemaal niet nodig. @Fluss1984 ik heb gek genoeg geen last van testdrang. Heb wel een stuk of 6 testen liggen. Misschien verandert dat wel als mijn nod nadert als alles tot 11 dpo hetzelfde loopt als toen bij dl, zal ik op 11 dpo waarschijnlijk een testje wagen. Toen ook op 11 dpo positief getest. 9 dpo was die nog negatief. Nog een weekje wachten en proberen niet gek te worden
Oh en wat de testen betreft @Yesera die schijnen niet zo gevoelig te zijn. Maar heb begrepen dat die van de kv ook minder gevoelig is geworden. Ik zou die strepen niet met elkaar vergelijken. Er zit gelukkig een mooie oploop in
ineens wel weer ja. @Manana tja wie weet. het heeft ineens een andere wending. had echt verwacht dat het soor zou zetten. maar het is helemaal rustig ineens. op wat pijnlijke borsten na. fijn dat je nog geen testdrang hebt! Hopelijk blijft dit nog even zo.
@Meisje93 nou jeetje ik blijf ook voor je duimen hoor!! @Yesera nou gelukkig blijft het streepje wel goed zichtbaar. Nu hopen dat hij morgen wat meer knalt. Hier het toch nog maar even gezellig gemaakt want stel je voor Haha. Nu maar lekker slapen, en morgen genieten van t mooie weer..
@Kelly84 begin nu ineens weer krampen te krijgen. zou het dan toch door gaan breken? hihi groot gelijk & altijd leuk toch om het bed in te duiken.
Ha meiden, Gisteren een dagje weggeweest en vandaag de eerste werkdag weer na de vakantie en heb weer heel wat gemist zie ik! @Meisje93 wat balen dat je test zo wit bleef en dat je nu toch ook krampen krijgt. Ik heb stiekem nog een beetje hoop voor je, dus mijn duimen draaien nog! @Yesera ze lopen inderdaad op maar lijkt niet heel vlot te gaan. Maak je daarover niet al te veel zorgen: dat ie oploopt is op zich al een goed teken! Ik heb nooit een echt echte knaller gehad. Sterker nog, toen ik zeven weken op weg was, kwam ik nog wat testjes tegen, en die heb ik gedaan, en die waren zelfs een stuk lichter dan mijn eerdere testen. Maakte me superveel zorgen toen, en had het idee dat t wel eens mis zou kunnen gaan. Bleek niet t geval. Gooi er anders morgen een cb digital tegenaan, en volgende week nog een keer. Dan zie je de oploop pas echt, vam 1-2 naar 2-3!
geen druppel bloed meer verloren. erg misselijk momenteel. en darmen zijn erg in de weer. ben benieuwd
Jee wat spannend meid, je wordt wel zo op de proef gesteld. Ga je nog testen? Geen bloed geeft moed zeggen ze wel eens haha
Piscean: 27 jaar 1e kindje: zoon 10-2015 (1,5jr) Werk: preventie (tandarts) assistente Start: april gestopt met de pil zwanger Saar82: 34 jaar 1e kindje: Zoon 10-2014 (2.5jr) Werk: lerares Start: half mei gestopt met de pil zwanger Manana: 31 jaar 1e kindje: dochter (3 jr) Werk: thuismoeder Start: koperspiraal 1/6 verwijderd Meisje93: 23 jaar 1e kindje: dochter 03-2016 (17mnd) Werk: verzorgende op een PG afdeling Start: juni Fluss1984: 33 jaar 1e kindje: dochter 06-2016 (1 jr) Werk: arts in opleiding Start: juni zwanger Joyce2013: 31 jaar 1e kindje: zoon 10-2014 Werk: junior project coördinator Start: mei Rainbow88; 28 jaar 1e kindje: dochter 2,5 jr Werk: verpleegkundige in woonzorgcentrum Start: februari Yesera: 35 jaar 1e kindje: zoon 4.5jr Werk: Start: juni zwanger Nell87: 30 jaar 1e kindje: 2jr werk: begeleider GGZ start: december 2016 zwanger Kelly84: 32 jaar 1e kindje: Dochter 16 mnd Werk: Administratief medewerker Start: 07-07-2017 TiToTam: 30 jaar 1e kindje: Zoon (bijna 2jr) Werk: Lerares Start: Mei 2017 Milou1991: 26 jaar 1e kindje: Zoon Mees (17mnd) Werk: thuisblijfmoeder (lerares) Start: Augustus Lief87: 29 jaar 1e kindje: zoon (bijna 2jr) Werk: ? Start: Juli --------------------------------------------------------------------------- ♡ZWANGER♡ Saar82 -- 22 februari 2018 Piscean -- 24 februari 2018 Fluss1984 -- 27 april 2018 Nell87 -- .. april 2018 Yesera -- .. mei 2018 NOD-lijst: Rainbow88: 28 augustus Meisje93: 30 augustus TiToTam: 5 september Manana: 8 september Lief87: 10 september kelly84: 19 september Milou1991: 20 september Joyce2013: 21 september
Piscean: 27 jaar 1e kindje: zoon 10-2015 (1,5jr) Werk: preventie (tandarts) assistente Start: april gestopt met de pil zwanger Saar82: 34 jaar 1e kindje: Zoon 10-2014 (2.5jr) Werk: lerares Start: half mei gestopt met de pil zwanger Manana: 31 jaar 1e kindje: dochter (3 jr) Werk: thuismoeder Start: koperspiraal 1/6 verwijderd Meisje93: 23 jaar 1e kindje: dochter 03-2016 (17mnd) Werk: verzorgende op een PG afdeling Start: juni Fluss1984: 33 jaar 1e kindje: dochter 06-2016 (1 jr) Werk: arts in opleiding Start: juni zwanger Joyce2013: 31 jaar 1e kindje: zoon 10-2014 Werk: junior project coördinator Start: mei Rainbow88; 28 jaar 1e kindje: dochter 2,5 jr Werk: verpleegkundige in woonzorgcentrum Start: februari Yesera: 35 jaar 1e kindje: zoon 4.5jr Werk: Start: juni zwanger Nell87: 30 jaar 1e kindje: 2jr werk: begeleider GGZ start: december 2016 zwanger Kelly84: 32 jaar 1e kindje: Dochter 16 mnd Werk: Administratief medewerker Start: 07-07-2017 TiToTam: 30 jaar 1e kindje: Zoon (bijna 2jr) Werk: Lerares Start: Mei 2017 Milou1991: 26 jaar 1e kindje: Zoon Mees (17mnd) Werk: thuisblijfmoeder (lerares) Start: Augustus Lief87: 29 jaar 1e kindje: zoon (bijna 2jr) Werk: ? Start: Juli Vaatdoek 33 jaar 2e kindje: zoon (3 jaar) Werk: management assistent / stewardess Start: augustus na MK vorige maand --------------------------------------------------------------------------- ♡ZWANGER♡ Saar82 -- 22 februari 2018 Piscean -- 24 februari 2018 Fluss1984 -- 27 april 2018 Nell87 -- .. april 2018 Yesera -- .. mei 2018 NOD-lijst: Rainbow88: 28 augustus Meisje93: 30 augustus TiToTam: 5 september Manana: 8 september Vaatdoek: 9 september (gok ik na MK) Lief87: 10 september kelly84: 19 september Milou1991: 20 september Joyce2013: 21 september
Ik had zojuist ijskoude voeten met dit weer. Niet warm te krijgen met 2 dekens dubbel opgevouwd op mijn voeten heb maar dikke skisokken aangetrokken en ben rondjes gaan lopen. Nu zijn ze weer lekker warm, maar durf mn sokken niet uit te doen
Zo @Manana met dit weer koude voeten.. Ik moet er toch niet aan denken nu ski sokken Haha. Maar misschien wel een goed teken. @Meisje93 jemig wat een spanning weer zeg!! Yes ik zie na gister nog een witte ovulatie test nu een heel licht streepje. Krijg hier al een soort van gezonde spanning van Haha..
Hahaha als je me nu zag zitten. Ik heb een short aan met een luchtige singletje en dan dikke skisokken aan mijn voeten ml heeft me wel 2 minuten lang uitgelachen en terecht
Ah te vroeg op verzenden geklikt! Klinkt goed ik zou vanavond nog een keer testen. Ik had mijn piek ook in de avond gevonden hij kan ineens zomaar gaan knallen