@Meisje93: jeetje wat spannend zeg! Laat dat bloed maar mooi wegblijven! Wanneer ga je weer testen? Morgen? @Joyce2013: super dat er nu een licht lijntje staat! Zou inderdaad vanaf nu 2x per dag testen om je piek mooi te vinden. Hoop dat er snel een mooi eitje springt! @Manana: jij houdt het ook spannend met die kwaaltjes van je! Je bent nu 7dpo, tot wanneer ga je wachten voordat je gaat testen? Ik ben super blij met mijn testje van vanochtend. Hij is zo mooi opgelopen! Het is wel duidelijk dat de testen inderdaad minder gevoelig zijn geworden dan ze 6 jaar geleden waren. Maar nu ik zie dat ze zo mooi oplopen heb ik er wel weer vertrouwen in . En mijn man vertelde dat hij vannacht even mijn buik had geknuffeld terwijl ik lag te slapen, zo cute! ❤
@Yesera idd een mooie oploop en wat lief van je man! Geniet er samen lekker van Ik heb altijd wel een of andere rare kwaaltje na mijn ovulatie. Kan dus helemaal niks betekenen hier. Mijn voeten zijn inmiddels lekker warm geworden in mijn skisokken, maar nu heb ik last van lage rugpijn ineens. Het lijkt met de minuut erger te worden. Blij dat ik vandaag niks te doen heb en lekker thuis blijf met dit weer
@Yesera ah kijk mooi zeg om die oploop zo te zien!! Lekker van genieten! @Manana wat een vage klachten allemaal Indd.. Jij ook lekker vrij, nou lekker genieten van deze mooie dag.. Kijk hierbij mijn eerste hele lichte streepje
@Yesera ik heb nog geen streepje op me ovutest. Was denk iemand anders hihi . Je testen lopen mooi op, geniet er van!
zojuist wat roze afscheiding. we wachten maar weer af... ik wacht t/m woensdag. en anders ga ik donderdag een testje halen. maar ga er van uit dat het niet raak is. hmm wat apart zeg! wel eens eerder gehad? @Kelly84 hihi super. laat de testen maar mooi oplopen. @Joyce2013 dankjewel! Hopelijk snel duidelijkheid.
nee ga donderdag test halen, als het nog niet doorgebroken is. @Yesera jaa hij loopt mooi op! Echt superfijn. ahh wat lief! ♡
Haha oeps sorry! Ik had natuurlijk Kelly moeten taggen . Jij moet nog even geduld hebben voor je ei helaas... @Kelly84: als ik jouw streepje zo zie vermoed ik dat je over een dag of 3 een positieve test zou moeten hebben. Dus komende dagen maar flink gezellig maken @Meisje93: wat een onduidelijkheid en spanning zo zeg. Kom je de dagen een beetje door? @Manana: toch wel vervelend dat je elke maand zoveel klachten hebt tussen ei en NOD. Hopelijk zijn je koude voeten en lage rugpijn toch goede tekenen! Ik weet niet of het bij mij de tarwekiemolie of het hoestvirus was, maar ik had deze maand pas vanaf 9dpo wat symptomen terwijl het daarvoor toch vanaf 3/4dpo al was. Zit jij nu aan de etos pillen en nog de tarwekiemolie? Ik heb nog een flesje dat driekwart vol zit, dus dat maak ik de komende tijd gewoon op.
@Yesera ja hoor. drukke werkdag achter de rug. net hele erge buikpijn, maar was voornamelijk mijn darmen. hopelijk snel duidelijkheid. vind dit zo gek.
@Yesera thanks voor de tip, ik heb Mn man maar even verteld dat we er nu voor moeten gaan Haha, vanaaf pas laat terug van de voetbal maar morgenavond lekker samen thuis dus dan gaan we er weer voor.. Wat een spanning zo Haha ik vind het ook echt leuk zo dit bij houden. Nu hopen dat het ook echt werkt..
haha! ben benieuwd of je testen snel op gaan lopen. net weer wat bloedverlies. hopelijk zet het nu snel door. net wel ineens blauwe dikke aders gespot op mijn borsten.
Jeetje @Meisje93 je lichaam houdt je nu wel lang genoeg voor de gek zeg, die twijfel is zo niet fijn, hopelijk zet het toch snel door of stopt het gewoon helemaal en heb je donderdag een positieve test!! Ik hoop dat mijn ovulatie testen ook snel oplopen eigenlijk, maar net nog 1 gedaan en zag er hetzelfde uit als vanmiddag alleen nu wel wat gedronken tussendoor. Morgenmiddag gaan we weer testen en morgenavond maken we het gewoon weer gezellig en meer kunnen we niet doen..
@Meisje93 echt super spannend zeg ook die aders.. het zou zo gaaf zijn. Nog meer zwangere dames op de lijst, ik duim voor je!
Ik ben benieuwd zeg. Echt superspannend. Ik ben vanaf gisteren begonnen met sensitest ovulatietesten. Wat denken jullie? Er hing vanavond met plassen (sorry dat ik het zo smerig omschrijf we zijn wel wat gewend denk ik zo) hing er een wittige draad uit m'n doos, heb het eens gepakt en was goed stickey en slijmerig. Mmmmmm heb dat wel eens vaker gehad maar of dat dan rond mijn eisprong was... geen idee. Wat vinden jullie van de foto?
Dat zijn mooie testjes, je ei is duidelijk onderweg! Test je nu 2x per dag? Anders zou ik dat zeker gaan doen. Die wittige draad klinkt ook als vruchtbaar slijm. Ook voor jou tijd om het de komende dagen gezellig te maken
ja idd. hopelijk snel duidelijkheid. daarom! al denk ik dat het ook nog wel een paar dagen kan duren voordat je een knaller hebt. maar het kan ook snel gaan. ja zou zeker super zijn. maar probeer nuchter te blijven. @Vaatdoek eisprong zit er aan te komen.! maar beide lijntjes moeten even donker zijn. zou idd 2x per dag gaan testen nu.
Haha ik dacht het ook ja. We gaan het zeker gezellig maken, zei net al tegen mijn man, hop kom op! Haha dusssssssss fijne avond dames
En vandaag idd 2 getest. Omdat ik de sensitest was vergeten had ik action maar gedaan. Die was lichter maar sensitest is gevoeliger toch?
Ja ik gebruik vanaf nu sensitest. Ben benieuwd morgen. Nog goede momenten, einde ochtend en begin avond? Maakt in principe niet veel uit toch?