Ja ik snap het ook niet. Zal ik mijn piek hebben dan? Lijkt me niet, al heb ik vandaag wel bekende steekjes gehad die ik altijd zo rond mijn ovulatie voel. Mmmmmm vaag zeg. Nouja ik test wel door 2x per dag. Hoop dat hij morgen wat duidelijker is.
Haha dat waren gewone testen, geen early testen Ovutesten zijn idd een fijne afleiding, maar ze hoeven niet perse geleidelijk op te lopen. Ze kunnen ook zomaar ineens knallen.
Je lh kan gedurende je cyclus schommelen. Tijdens je piek knalt je test. Dan is hij even donker of donkerder dan de controlestreep. En ovulatiepijn kan je ook een paar dagen voor je eisprong hebben.
Ja het is indd een fijne afleiding, maar ook een soort Gokken nog steeds Haha. Heb nu maar zoiets als ik het maar tot volgende week woensdag om de dag zeker sex heb, heb ik in ieder geval alle dagen benut voor Mn vermoedelijke eisprong..
Nee je piek is nog niet geweest, je test streep moet net zo of donkerder zijn dan de controle streep. Hier al rommelende eierstokken en veel melkachtige afscheiding. Ben voor de zekerheid alvast begonnen met testen, hij was heel licht. Maar wel al iets te zien dus wie weet komt mijn eisprong ook eerder, zou fijn zijn een wat kortere cyclus haha.
ik denk niet dat dit je piek is hoor. daar zijn ze wel heel licht voor. zou idd ook even door blijven testen. ik hoop voor een mooie oploop. dan zit je zoiezo goed hihi. @Joyce2013 idd. altijd mooi meegenomen een kortere cyclus. kan niet wachten tot ik ook weer kan gaan starten.
Ik begreep juist uit de beschrijving van sensitest dat je niet persé een knaller hoeft te hebben? Hangt ook af van hoeveel je drinkt denk ik? Ik had bij mijn zoon iig niet echt een knaller, werd gewoon wat donkerder en toen weer lichter. De donkerste heb ik toen als piek genomen. Maar misschien heb ik dat toen verkeerd gedaan? (Ovu testen bedoel ik dus haha)
Ik gebruik geen sensitest dus sorry voor de verwarring van mijn kant. Ik gebruik action en die moeten knallen. Doen ze bij mij ook altijd.
Hier ook action ovutesten gebruikt. Maar @milou1991 had je toen 2 keer op een dag getest? En ik heb begrepen dat je 2 uur voor het testen niet moet drinken/plassen. Ik had bij onze dochter die van zwanger en kids. Toen maar 1 keer per dag getest en hierdoor ook mijn piek niet op de testen gevonden. Dankzij mijn temp ben ik er achtergekomen dat mijn ei gesprongen was na mijn bijna donkere test. Sindsdien weet ik ook dat ik een korte piek heb. @Meisje93 duurt altijd zo lang he!? Eerst eindeloos wachten op je ovulatie en daarna op het wachtbankje @Joyce2013 zou idd fijn zijn een kortere cyclus bij jou ben benieuwd naar je testen de komende dagen!
@Manana nou idd. je hele cyclus draait om wachten! #ovulatie testen. oh dat wist ik niet dat sensitest niet hoeven te knallen.
Lijkt mij eigenlijk niet fijn dan. Hoe weet je dan precies wanneer je je piek hebt zonder deze te missen?
nee lijkt mij ook erg verwarrend. ben benieuwd wat er in de bijsluiter staat @Vaatdoek anders ga ik andere kopen/bestellen. hoeveel kosten die van de action?
oke thnx. geen geld. zojuist op site van sensitest gekeken. daar zie je allemaal foto's van testen. maar zie je toch echt knallers!
@Kelly84 dus toch! Anders zou het erg verwarrend zijn Hier: sinds gisteren nacht last van felle steken (rechts) onder in mijn rug en mijn temp is weer gestegen naar 36.7. En wat heb ik naar gedroomd zeg Bij dl heb ik met een temp van 36.7 positief getest, maar ik durf nu nog geen test te pakken