Net nog een ovutest gebruikt. Lijkt weer wat donkerder. Ik snap er niets meer van. De testen onder elkaar zijn van maandag tot nu. Zou het dan zijn dat mijn lijf langzaam LH aanmaakt? En de bijsluiter van de sensitest
Je testen zijn nog negatief. Een test hoeft niet te knallen, maar moet wel net zo donker zijn als de controlestreep. Je lh stijgt als je ei op springen staat. Dat je nu vruchtbaar slijm hebt, zegt helaas niet veel. Gewoon doortesten.
@Kelly84 nee ik vind 9 dpo te vroeg om te testen. Ik wacht sowieso minstens nog een aantal dagen. Ik kan niet zo goed tegen witte testen
@Vaatdoek zo onduidelijk he, maar ik blijf ook maar gewoon door testen en om de dag sex hebben dan moet het goed komen hoop ik.. @Manana nee snap ik helemaal. Wacht je tot maandag ofzo?
Ik denk het wel. Als ik last van testdrang krijg, dan maar op 11 of 12 dpo testen. Valt in het weekend. Heb nog geen testdrang gelukkig, al begint het nu wel een beetje spannend te worden!
@Vaatdoek ja mooi he haha, ik zei het gister tegen Mn man die moest ook zo lachen, maar nu is het nog leuk..Ik kan me nu zo voorstellen dat mocht je bijvoorbeeld een jaar bezig zijn, dat je dan echt niet meer blij wordt van het verplichte nummertje..
oeh spannend zeg! Ga voor je duimen. hihi begrijpelijk hoor dat je nog niet durft te testen. ben heel erg benieuwd.
@Vaatdoek zijn idd nog negatief. zou nog even door blijven testen. nou idd. het moet wel leuk blijven. anders hou je het ook niet vol lijkt me.
Hier ook nog steeds dezelfde lichte test. Ik gok echt op zondag of maandag. Maandag is mijn man jarig vergeten we nooit meer dat hij/zij gemaakt is op Zijn verjaardag.. Als het lukt dat tenminste..
Hai dames! Hier wordt (on)geduldig op eisprongen gewacht zie ik, hopelijk snel een knaltest en klussen maar! @Meisje93 jammer dat je toch ongesteld bent geworden, had goede hoop @Manana spannend zeg dat alles gaat zoals toen bij je dochter; wanneer ga je testen? Ik heb sinds enkele dagen enorme zweren in mn mond, was dinsdag al bij de huisarts geweest maar t was een beetje een raadsel voor hem. Inmiddels ook zweertjes op mn handen dus het is nu duidelijk dat ik hand-voet-mondziekte heb; jeetje wat doet dat pijn! Ik kan niet eten/drinken, nauwelijks praten Morgen heb ik een afspraak bij de Gyn hierover; ik lees dat het in het eerste trimester van zwangerschap verhoogd risico geeft op miskramen, vroeggeboorte en laag geboortegewicht. Er zal wel niets aan te doen zijn, maar vind t wel fijn om er iets meer over te horen. Ik hoop stiekem ook dat ik dan een sneak-preview echo krijg
@Fluss1984 zeeeeer ongeduldig zelfs Haha.. Maar goed komt ook door de eerste keer testen in Mn leven. Maar dat klinkt erg pijnlijk zeg jeetje.. Je bent de enige thuis? Want het schijnt erg besmettelijk te zijn. Hopelijk heeft het geen enge gevolgen..
dat zou wel heel bijzonder zijn ja. @Fluss1984 ai dat klinkt wel heel erg pijnlijk zeg! hmm dat klinkt niet erg fijn dat dat risico er is. fijn dat je morgen al bij de gyn terecht kan.
Ja mijn vriend heeft er nu ook een paar kleintjes, het is inderdaad heel besmettelijk. Mocht ook niet meer gaan werken deze week (ik werk met hoogrisico patienten). Het is eigenlijk een kinderziekte, maar waarschijnlijk door zwangerschap ben ik nu ook vatbaar en mijn vriend gebruikt medicijnen die zijn immuunsysteem onderdrukken. Mogelijk heeft onze dochter het vorige week ook gehad in lichte mate; ze was toen allemaal aan t kwijlen en wilde niet goed eten. Maar uitwendig geen blaasjes gehad alleen een gekke luieruitslag, en ik heb niet in haar mond gekeken. Hopelijk gaat t snel over...
Oei, ik heb vorig jaar de hand-voet-mond ziekte gehad, oh man, geef mij liever een keelontsteking. Ik heb werkelijk 2 dagen niets kunnen verdragen, zelfs geen ijs. pfff wel spannend @Fluss1984 toch altijd een beetje onzeker. Hoop dat alles goed is en de kleine het goed doet. HIer inderdaad wachten op de eisprong, toch voor zekerheid nog een zw.test gedaan en die is wit, dus HCG kan het niet zijn. Zucht, altijd zo klote ronde na miskraam te moeten wachten op je ei.... Hoop echt dat deze snel te zien is door een knaltest te hebben!
nee dan is werken idd erg gevaarlijk! heel veel beterschap. balen dat je vriend aangestoken is. je doet er helaas niets aan. @Vaatdoek ja snap ik, je weet nu gewoon niet hoe je cyclus is. hopelijk heb je snel je eisprong gevonden.
@Fluss1984 oei klinkt niet best! Beterschap en hopelijk heeft de kleine uk er geen last van. Ik heb geen idee wanneer ik ga testen, maar wil sowieso niet eerder dan 11 dpo testen. @Vaatdoek Dat is begrijpelijk hoor! Hopelijk heb je snel weer een eisprong. Knuf!