Leuk @milou1991 ben benieuwd! Ik twijfel eraan of ik erin moet geloven. Ergens geloof ik er wel in maar toch van mmmmmmmmmmmm Ik had 2 uur geleden nog getest en deze was alweer minder... gisteren om 23.00u ook een test en was ook niet knallend. Zou ik de piek dan al gemist hebben tussen 23.00-10.00u?
Grappig, ik ben altijd wel nieuwsgierig naar zoiets Door wie hebben jullie dat laten doen? En @Vaatdoek veel plezier dan en ssst @Manana knuffel! Moeilijk idd als het nu nog even harder binnenkomt...
wat leuk! En deze maand? Ben benieuwd. die heb ik ontmoet in een kletsgroepje. maar doen het niet zo veel volgens mij.
Ik heb de vorige keer laten pendelen en dat klopte niet. Vond het wel leuk om te testen toen of het klopte. Ben benieuwd hoe jullie ervaringen zijn.
bij mij klopte 2 pendels niet. heb er net toch maar weer 1 aangevraagd. ben benieuwd. @Manana hoe gaat het nu bij je?
Ja. De uitslag was dat ik nu zwanger ben. Dus ben benieuwd naar de test! Zou zo gaaf zijn! @Kelly84 als je naar het pendeltopic gaat zie je dat momenteel Manuela het doet. Ik heb het door haar laten doen. Lief mens! Ik doe het zelf trouwens ook, dat pendelen, en ik pendelde toevalligerwijs eergisteren hetzelfde als haar. (Dat vertelde ik niet aan haar toen ik de vraag stelde, dus dat is dan wel weer toevallig!)
@milou1991 ben benieuwd. Nog even en je weet het! Zou wel superfijn voor je zijn, als het gewoon gelijk in ronde 1 raak is. wat leuk trouwens dat je zelf ook pendeld. en dan ook nog eens dezelfde uitslag.
Ja is ook leuk om te doen! Maar ik vertrouw t niet als ik het bij mezelf doe. Ik wil natuurlijk zoooo graag zwanger zijn, dan gaat dat ding vanzelf wel ja aangeven haha! En ik vertrouw het ook niet als het gaat om de toekomst voorspellen met dat ding. Dingen die "er al zijn" maar wat je zelf nog niet weet, zoals zwanger zijn tussen eisprong en nod, en het geslacht van een baby die al in de buik bestaat... dat geloof ik wel. Maar het voorspellen van een maand waarin je zwanger raakt of de dag waarop je gaat bevallen... sorry, nee dat geloof ik niet. Dat kán gewoon niet. Je zal maar net op de avond dat het dan raak had moeten zijn, ruzie met je vent hebben. Dan klopt het dus al niet meer... snap je wat ik bedoel? Haha
Ik heb ook door haar laten pendelen en volgens haar ben ik in verwachting van een jongen. Ben benieuwd! Mijn man heeft echter een licht voorgevoel dat het een meisje is. Een van de twee heeft gelijk
Lief dat je het vraagt! Het gaat goed met hem. Het zal wel een paar weken duren voordat zijn medicatie weer helemaal op stabiel niveau is, maar hij voelt zich al veel beter doordat hij ze nu gewoon elke dag zonder gerommel gebruikt. Nu probeert hij zich te focussen op meer bewegen en minder koolhydraten eten vanwege de suikerziekte, maar dat vindt hij nog moeilijk. Zal hij de komende maanden zich echt eigen moeten maken.
Oh ja! En heb je zelf n gevoel wat t wordt? Ik heb bij mij heel erg het gevoel dat mijn vent en ik alleen jongens maken haha!
hihi dat zoiezo! Ga je een geslachtsbepaling echo doen? of wacht je geduldig tot de 20 weken echo? fijn dat het goed met je man gaat. zal niet meevallen, een ander eetschema.
@Yesera nou ben ik reuze benieuwd naar het geslacht Ik weet niet wat ik van pendelen moet vinden. Echt geloven doe ik het niet, maar heb me er ook nooit echt in verdiept. @Meisje93 emotioneel voel ik me nog steeds down. Verder nog steeds last van spotting. Mijn spotting doet wel raar. Gisterenavond tijdens plassen zag ik best een hoop helderrood bloed in de wc pot, maar niks met afvegen. Daarna weer bruine spotting en vanmorgen weer helderrood bloed in wcpot en een beetje met afvegen en nu is het weer bruine afscheiding met afvegen. Ik dacht echt dat het door zou zetten, maar mijn lichaam haalt ff lekker een geintje met me uit! Ook heb ik veel steken in mijn tepels. Natuurlijk heeft het allemaal niks te betekenen want mijn temp blijft gewoon laag (helaas). Het zou fijn zijn als mijn lichaam stopte met spelletjes spelen.
@Manana heh wat vervelend zeg, dat het maar niet door wilt zetten. hopelijk heb je snel duidelijkheid. kan ne iig verder.