Mama's die gaan voor een 2e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door piscean, 21 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    @TiToTam spannend meid! Duimen dat het raak zal zijn!

2. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    22 september :D

@TiToTam: zo wordt het toch nog spannend voor je!

Joyce2013 vindt dit leuk.
  3. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Mij man zegt altijd als we de jackpot winnen wil ik er wel 3 of 4 hahaha. Dus bij ons zal het ook bij 2 blijven, maar dat zal al geweldig zijn.

@Yesera wat onwijs lief hoe je zoontje reageerd, echt te schattig!

@Meisje93 ben heel erg benieuwd of de pendel klopt hoop het niet en dat je veel eerder zwanger bent!

4. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    @Meisje93 nou ik hoop ook dat de pendel niet klopt. Duimen dat het snel raak zal zijn!

5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
  6. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

12 aug 2014
    1.318
    460
    83
    Vrouw
    Tbm
    @Meisje93 ik geloof echt niet dat met pendelen de toekomst voorspeld kan worden. Ik denk (en hoop) dus niet dat november klopt. Nogmaals... iedere minuut van de dag kan er iets gebeuren waardoor je leven een andere wending neemt. Ik geloof dus echt niet dat een pendel kan zeggen: dán gaat het gebeuren. Onzin! Ik zou als ik jou was na elke eisprong laten pendelen of je op dat moment zwanger bent. Dat is namelijk feitelijke informatie. Net als dat je kunt pendelen welke kleur bh je nú draagt, maar niet welke kleur je volgende week dinsdag draagt. Snap je? Haha

@weet ff niet meer wie t zei, maar ik vind dat zoooo schattig als kindjes meeleven! Mees is daar natuurlijk nog te jong voor. Maar weet t zelf nog zo goed dat mn ouders vertelden dat ik een brusje zou krijgen!

Vanavond was een erg leuke avond voor ons. Mees loopt! T duurde even, maar dan heb je ook wel wat. Hij stapt meteen stevig door, kan stilstaan, zich omdraaien. Alles erop en eraan!

Manana en Kelly84 vinden dit leuk.
  7. Vaatdoek

Vaatdoek Bekend lid

7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Vandaag DE knaller gehadS morgen ff foto uploaden: gisteren helaas niet van gekomen het gezellig te maken maar vanavond wel. Zit er 1 dag tussen.
    Voelde Mn eisprong zeker wel. Al 1,5 dag last van zijkanten buik en vanmiddag zelfs wat bruinverlies. Echt heel minimaal.

Komende dagen just 4 sure gezellig maken. ;)

Wij zitten heerlijk in het vakantiehuisje. Vandaag gezwommen met de kleine man.

Hoe is het met jullie?

8. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @milou1991 Ja lijkt me ook stug. Dus ga er gewoon niet vanuit. vorige 2 pendels waren ook in de toekomst & klopten ook niet.
    misschien dat maar eens doen. kijk wel. ;)

jaa wat goed zeg! En nu gaat het ineens hard hoor.
    ik vind het ideaal.

@Vaatdoek goed dat je nog even doorgetest hebt!
    Ook fijn dat je je eisprong gevoeld hebt. dan weet je het iig zeker.

geniet heerlijk van je vakantie! over 3 weken gaan wij ook. :)

hier gaat het goed. nu op CD10. dus binnenkort starten met ovulatie testen.
    vannacht gedroomd dat ik een positieve zw.test in mijn handen had. :p
    hoe ik daar nu weer aan kom

Vaatdoek vindt dit leuk.
  9. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Hier is de ongi eindelijk doorgebroken met hele pijnlijke krampen :confused: lag er vanaf 6 uur al wakker van. Op naar een nieuwe ronde!

@Meisje93 hoeveel testen heb je gehaald? Ben benieuwd naar jouw testen :) ik ga vrijdag maar ook weer eens langs de action om ovutesten te halen. Heb je ook de zwanger worden pillen van de etos gehaald trouwens? Ik droom iedere ronde dat ik een positieve test in handen heb. Bij mij betekent het helaas niet veel. Denk dat ik er onbewust meer mee bezig ben dan ik zelf denk :rolleyes:

@Vaatdoek wat fijn dat je eindelijk ie knaller hebt gehad. Wanneer verwacht je ongeveer je nod?

@milou1991 oh wat goed van hem! Wat zal hij trots geweest zijn :D

10. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @Vaatdoek goed dat je hebt doorgetest nu je knaller dus nog even gezellig maken. En dan weer op het wachtbankje

@Manana fijn dat het eindelijk heeft doorgezet, wel vervelend dat je er zo een last van hebt.

Hier blijven de testen nog negatief, hoop dat er snel wat veranderd want ik wil ook naar de wachtbank. Heb veel afscheiding en rommelende eierstokken dus heb goede hoop. De frequentie is al 4 dagen opgevoerd tot om de dag dus gaan deze ronde volop benutten haha :roflmao:!

Kelly84 vindt dit leuk.
  11. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

12 aug 2014
    1.318
    460
    83
    Vrouw
    Tbm
    Wat goed @Vaatdoek! Dan kun je nu eindelijk op het wachtbankje!

12. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Manana 'fijn' dat het eindelijk door gezet heeft. wel erg vervelend van die krampen. :(

ik heb 15 testen gehaald. Lijkt me genoeg. :) of mijn eisprong moet later komen dan ik verwacht.
    nee heb ze niet gehaald. lees er positieve maar ook negatieve verhalen over.
    Durf de gok niet te nemen.

@Joyce2013 ik hoop het ook voor je! :) kan je snel het wachtbankje op.
    kijk jullie benutten hem idd goed.

13. Vaatdoek

Vaatdoek Bekend lid

7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Ik verwacht over 13 dagen ongesteld te worden. 19 sept dus. Ben erg benieuwd. Vanavond ook nog maar even een gezellige avond hebben :)
    Gisteren rond 15.00u de knaller gehad.

@Joyce2013 zou mooi zijn als je ei eraan komt! :)

@Manana fijn dat het is doorgebroken al hadden we het natuurljk anders gezien. Maar nu wel op naar de nieuwe ronde.

Wie weet @Meisje93 soms zeggen dromen ook meer dan je denkt. Ik had de vorige keer toen ik zwanger was en MK kreeg ook gedroomd dat ik zwanger was.

Bijgevoegde bestanden:

Kelly84 vindt dit leuk.
  14. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland

Wauw wat een knaller zeg!! Super datbje doorgetest hebt. Inderdaad vanavond nog even gezellig maken en dan duimen op de wachtbank. Spannend!

Vaatdoek vindt dit leuk.
  15. MimaMerel

MimaMerel Actief lid

6 sep 2017
    415
    278
    63
    Vrouw
    Logopediste
    Amsterdam
    Even voorstellen, ik ben Merel en bijna 24 jaar en moeder van zoontje J. uit februari 2015. Ik zit op dit moment dus op het wachtbankje voor onze tweede spruit met nod 13 september en wat vind ik het weer spannend!

Mijn cyclus is gewoonlijk iets langer en iets onregelmatig. Rond 35 dagen en ene keer iets langer dan de andere keer. En eisprong voel ik niet, dus is altijd lastig gokken wanneer ei er is, maar we hebben het nu vanaf cyclusdag 16 tot cyclusdag 23 erg gezellig gehad ;). Gebaseerd op 35 dagen, dus als het korter of langer is dit keer dan moet er wel een dag bij hebben gezeten waarop m'n ei gezelschap heeft kunnen krijgen. Op dag 23 kreeg ik juist last van gevoelige tepels, zal dat m'n ei geweest zijn? Wat denken jullie? Want dan zal m'n nod iets verplaatst moeten worden naar later, maar goed, dat zullen we volgende week wel zien. Ik vind het moeilijk om af te moeten wachten tot de 13e want ik ben ongeduldig.

Er zijn hier geloof ik nog meer gelijkgezinden dus het leek me wel leuk om mee te komen kletsen. Ik zit namelijk niet zo te wachten meer op de "eerste zwangerschap-magie" en het interesseert mij meer om met vrouwen te kletsen die net als ik een tweede kindje willen ontvangen. Hoe het is voor de eerste, hoe de eerste het meemaakt (die van mij is dus pas 2,5 jaar geweest) en of we er moeite mee gaan hebben om de aandacht te gaan verdelen en hoe een tweede zwangerschap ervaren wordt tov eerste. :)

Nou, spannend!

Kelly84 vindt dit leuk.
  16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Vaatdoek echt een mooie knaller! Doe je het nu elke dag of om de dag? rond de eisprong?
    ach ja, mijn man had de vorige ronde gedroomd dat ik zwanger was.
    heb het ook wel vaker gedroomd. maar niet dat ik een positieve test in mijn handen had. :p

heb je het naar je zin daar?

@MimaMerel welkom! Leuk dat jullie ook voor een 2e kindje gaan.
    gevoelige tepels. dan vermoed ik dat je de eisprong gehad hebt. en dat dit van het progesteron komt.
    maar het blijft altijd gissen helaas.

klopt. iedereen in dit groepje, gaan voor een 2e kindje. :D
    heel veel succes iig. zijn jullie net begonnen?

17. MimaMerel

MimaMerel Actief lid

6 sep 2017
    415
    278
    63
    Vrouw
    Logopediste
    Amsterdam
    @Meisje93 Dat vermoed ik idd ook, dat dat m'n ei dan (pas) was, maar dit heb ik nooit eerder gevoeld, ook niet bij onze eerste jongen (eerste ronde raak). Dus vandaar dat ik het gekkig vind. Maar misschien ben ik nu te alert op dat soort dingen. Maar dat zou betekenen dat we voornamelijk voor de eisprong hebben geklust en op de dag zelf, maar niet meer erna dus. En ik twijfel of het niet toch op dag 22 was ipv op 23, maar goed. Afwachten en duimen dus.

eerste ronde inderdaad ook, maar geen illusies ondanks dat J. wel de eerste keer raak was.

18. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    @Vaatdoek: wat een mooie knallers! Bijna op het wachtbankje dus.

@Manana: fijn dat het nu toch doorgebroken is, want je wist gezien je temp natuurlijk wel dat het ging komen. Nu kunnen jullie weer door naar hopelijk een heel succesvolle ronde! Wel vervelend dat je zo'n last hebt. Hopelijk trekt dat snel weg.

@Meisje93: spannend nu ook ovulatietesten. Ben benieuwd of het gewoon een bevestiging wordt van wat je de afgelopen maanden al hebt gemerkt. Wanneer ga je starten met testen?

@Joyce2013: dus nog even doortesten. Hoop dat je snel je ei vindt! Jullie zijn in ieder geval goed bezig.

@milou1991: wat super dat je zoontje nu loopt! Je hoort het vaak dat ze dan opeens als een speer gaan. Leuk!

@MimaMerel: welkom in deze groep! Ik hoop dat het snel raak is! Ik merkte meestal gevoelige tepels een paar dagen na de eisprong (meestal rond 4/5dpo). Komt inderdaad door de opbouw van progesteron zoals Meisje93 ook al zei. Denk dus wel dat je eerder dan dag 23 je eisprong gehad zult hebben. Succes op het wachtbankje.

19. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    bedoel dat je eerder de eisprong hebt gehad. ;) zie uitleg van @Yesera
    wat fijn dat je van de 1e gelijk zwanger was.
    kan idd bij een 2e heel anders lopen helaas.

@Yesera ja ben echt heel erg benieuwd! Dan weet ik iig zeker of ik echt daadwerkelijk de eisprong voel. ik ga denk ik zondag beginnen. dan zit ik op CD13.
    of zal dat te laat/vroeg zijn met een cyclus van 29?

20. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    @Vaatdoek zo nou dit was zeker weten een dikke knaller!! Ook bij jou heeft nu in ieder geval niet aan de timing gelegen ;)

@Manana echt vervelend dat het Nu is doorgebroken maar aan de andere kant kan je nu op naar een nieuwe ronde!

@Meisje93 hopelijk helpen bij jou ook de ovulatietesten. Voor welke heb je uiteindelijk gekozen?

@milou1991 ohh de rust is over nu ;) maar ik vond het wel een stuk makkelijker en ze loopt bij mij pas net 2 maandjes.

@MimaMerel Welkom hier!! En ook weer een spannende tijd he.. Bij mij was het ronde 1 vorige keer ook raak maar nu zitten we op t wachtbankje in ronde 2.
    Succes nu op t wachtbankje..

Deel Deze Pagina