Kreeg weer geen updates van dit topic zie ik! Maar inmiddels op CD30 en nog steeds niks... Ergens kan ik gewoon niet geloven dat het raak zou kunnen zijn, man gelooft het ook echt niet dus vindt testen onzin Maar misschien vanavond toch nog even testje aan wagen... Heb sinds een paar dagen zere tepels, maar verder geen tekenen. Dus ook niet van komende menstruatie, eerder nog wel eens wat bruin verlies maar nu ook niet...
waarom denk je, dat het niet raak zou zijn? klinkt veelbelovend dat je geen tekenen hebt aan een komende menstruatie. ik zou zeggen, ga testen!!! Op hoeveel dpo zit je nu?
Idd mooi gezegd @Meisje93 ieder zijn eigen keuze! Je weet van mijn keuze en die durf ik inmiddels niet meer aan de grote klok te hangen. Er zijn al zoveel moeders die verontwaardigs reageerden of mij zelfs geblokkeerd hebben hier en daar. Jammer hoor! Ik kan met die gevoelige testen in principe zondag starten met testen, maar misschien dat ik het uit stel. Ik wil ook geen vals positieve hebben eigenlijk... vaks negatief maakt me niet uit. Zolang ik niet ongesteld ben hou ik hoop, maar vals positief en dan ongesteld worden. Ai!! Zit jij nou inmiddels al op het wachtbankje? @Kelly84 daar gaan mijn haren van overeind staan... doodeng om afgevoerd te worden na een vaccinatie! Dat is meteen ook het moeilijk idd... iedereen zegt inderdaad: er zijn bijna geen bijwerkingen, maar er zijn zoveel ouders die andere verhalen hebben en waarvan niet echt bewezen kan worden waar het nou door komt... gelukkig ben je er nu even vanaf inderdaad! Scheelt weer! @TiToTam jaaaa testen jij! Hoe lang is je cyclus op zn langst, normaal gesproken?
@milou1991 ja hier was het wel dubbelop hoor, ze had op dinsdag de prik gehad en werd op vrijdag weer ziek, maandag naar de huisarts geweest en weer dubbele oorontsteking antibiotica gehad en eindelijk een doorverwijzing naar de kno arts. (4de keer in 2,5 maand tijd) En op woensdag werd de koorts zo hoog en viel ze dus een paar keer weg, of dit nou kwam van die prik of van de dubbele oorontsteking kan ik nu dus niet met zekerheid zeggen, we kregen daarna wel andere antibiotica en de koorts zakte de volgende dag gelijk gelukkig. @TiToTam Ohjee wordt het toch nog spannend zeg!! Duim toch wel voor je hoor!!
@milou1991 Nee dat snap ik. Kreeg er ook niet altijd leuke reactie's op. Toen ik vertelde dat ik uitgesteld deed vaccineren. Och dat meen je niet. Triest hoor. zeker jammer. Nee vals positief is niet fijn. Ben benieuwd wanneer je een testje gaat wagen. zijn vrouwen die op 9 dpo posi testen. Ikzelf durf het niet aan zo vroeg. nee nog niet hoor. Zit nu op CD10. Ga van het weekend starten met de ovulatietesten. En dan hopelijk snel op het wachtbankje. NOD is over 20 dagen.
@Meisje93 meen je niet?! Jij vaccineert uiteindelijk toch gewoon? Rare mensen heb je op de wereld. Jammer, zulke reacties. Zondag is voor mij 9dpo. Mn testen zijn wel súpergevoelig maar wat je al zegt... een nep positieve wil ik ook niet eigenlijk. Oh spannend hoor! Weer flink gezellig maken dus komende tijd! Alhoewel ik dat zo'n onzin vind... alsof je alleen sex hebt rond je eisprong! @Joyce2013 ik heb t lijstje opgezocht... @TiToTam jouw nod was dinsdag al. TESTEN JIJ! Hahaha
Haha goed bezig @milou1991 ! Nee ik heb niet allen sex rondom me eisprong maar de frequentie gaat dan we echt omhoog ! Normaal heb ik geen tijd om 3 keer per week te vrijen hoor. Werk 32 uur me man mij man werkt tussen de 40 en 50 uur in de week dus we zijn ook wel eens uitgeput en in slaap als we ons bed alleen al aanraken haha !
Oke oke daar heb je helemaal gelijk in. Dat is hier precies hetzelfde inderdaad. Al was t nu gewoon toevallig dat we toch al op vakantie waren. Zon, zee, strand, wijntjes, rust en een prachtig uitzicht 's avonds op de ondergaande zon vanaf je balkon maken toch dat je het wat vaker doet haha!
ja dat wel. maar ach. Maak me er niet zo druk om. Sta achter mijn keuze. haha zou wat zijn, als je alleen sex hebt rond je eisprong. al is mijn libido vaak wel hoger rondom eisprong schijnt ook natuurlijk te zijn.
Ja zeker weten je hebt de rust echt voor elkaar en die warmte doet ook zeker wat haha! Wij morgen ook laatste werkdag en dan een week vakantie, valt me eisprong als het goed in. Had hem morgen verwacht maar me testjes blijven wit (moet dus weer inslaan) dus hopelijk van de week en dan hebben we de tijd voor elkaar. Wijntje er bij inderdaad helemaal relax!
Ik denk dat ik ook met kleurtjes op de lijst mag Man gelooft het eigenlijk nog niet, die ziet vooral de min. Alle bijsluiterteksten ten spijt over een van de 2 strepen lichter en toch zwanger Die kent alleen m'n knaltest bij zoon als referentiekader, toen bleek ik al 7 weken zwanger... Die gaat morgen op pad voor een CB test. Ik had dit écht niet verwacht, met ei op minst gunstige moment in man z'n kampweek, maar blijkbaar toch! Maar heb zelf ook nog wel wat meer testen nodig voor de bevestiging
wauw! ik zie hem over duidelijk! Bijzonder hoor. Idd heel ongunstig maar toch raak. Geweldig! benieuwd naar je CB test. Maar voor mij is het al duidelijk hoor
@TiToTam jaaa ik zie hem duidelijk hoo meid. Wat fijn dat het gewoon raak is! Ik zeg gefeliciteerd!!! Hoe voel je je verder geen klachtjes ofzo?
Jaaaaaaaa gefeliciteerd!!! Wat gaaf!!!! Nou mag je kleurtjes achter je naam zetten. Superleuk! Voel je je verder goed? Wanneer ben je uitgerekend?
Oh wowww @TiToTam dat is een super mooie test meid zo zie je maar dat alles mogelijk is geniet ervan & van harte gefeliciteerd natuurlijk! @ de nieuwe leden: welkom meiden! Gezellig dat jullie mee komen kletsen Ik zal straks alles teruglezen en reageren. Had het druk de laatste 2 dagen. Ik kom net van de action en heb 3 pakken ovutesten meegenomen. Binnenkort weer opzoek gaan naar mijn ei! Ik ga straks de ha bellen voor een afspraak ivm mijn menstruatie. Het duurt maar 2 dagen en ik bloed ook haast niet. Lijkt mij niet normaal dit! Nu eerst dl van de psz halen
@Manana goed dat je ha gaat bellen. Lijkt me idd niet helemaal normaal. Ben benieuwd wat die ervan zegt.
Ik ken het mijn menstruatie is ook zo licht en niet eens 1 tampon vol per 4 uur zeg maar. Ben ik niet gewend Ik ben ook benieuwd @Manana want ik ben ook in staat om mijn huisartste bellen. Mijn menstruatie is naar mijn mening ook zoveel lichter dan ik gewend ben. Maak me stiekem wel zorgen...
Ha meiden! @TiToTam jaaaaa! Superduidelijk! Van harte gefeliciteerd! @Manana ik lees net alle berichtjes die ik de afgelopem week heb gemist terug. Wat balen dat t bij jou toch niet raak was, ik had er echt wel vertrouwen in eigenlijk! Op naar de volgende ronde, hopelijk nu snel raak! Hier ben ik al weer twee weken druk aan het werk, en hoewel ik superleuke klassen heb, valt t me toch wel zwaar. Ik kan niet even rust pakken als mijnlijf het wel nodig heeft. Verder had zoonlief vannacht een eennachtsbuikgriepje, dus erg weinig geslapen en een flinke stapel was... nu is ie gelukkig weer helemaal zichzelf! Hij wordt over een maand drie... pfff wat gaat dat hard! Hebbem jullie ideeën voor cadeaus voor drie-jarige jongetjes? Ik neig naar playmobil, maar wil niet dat hij alleen maar van dat spul krijgt, dus een beetje afwisseling op zn lijstje is welkom! Verder is ie enorm bezig met grote broer worden en de baby in mijn buik. Iedere dag begint met een kusje voor de baby, zo lief! 29 september heb ik al weer de 20 weken echo! Gaat zo snel!!