@TiToTam Duidelijke streep inderdaad! Als ik dit volgende week mag zien ben ik heel blij! m'n borsten voelen sinds vanochtend duidelijk voller, lijkt net of m'n melkschrijven groter zijn geworden. m'n rechterborst voelt zelfs een beetje "gestuwd" en pijnlijk terwijl ik al bijna een jaar geen borstvoeding meer geef! en m'n buik en darmen borrelen er flink op los. zou zo bijzonder zijn dat het ook de 2e keer ons in de eerste ronde gegeven zou zijn. ik tel de dagen af tot de nod! inmiddels voel ik zoveel dus, dacht dat k er heel nuchter in stond maar nu ik me zo voel denk ik toch dat ik bij een negatieve test lichtelijk teleurgesteld zal zijn @Manana wat jammer dat het niet raak was deze ronde @Saar82 wauw ja voor de klas lijkt me best heftig tijdens de zwangerschap. inderdaad wel zo goed mogelijk je rust proberen te pakken! ga je ook eerder met verlof of ga je dat later bepalen? ik hoop op een mooie 20-weken echo voor jullie. komen jullie dan ook het geslacht te weten of weten jullie dat al (sorry, nieuw hier dus kan me nog niet heel snel alles herinneren wat ik wel/niet gelezen heb).
Wauw @TiToTam! Gefeliciteerd! Hij is duidelijk hoor! Wat gaaf dat het gewoon toch gelukt is van een ronde die je eigenlijk als verloren had beschouwd! Dan heeft je man of hele sterke of hele snelle zwemmers gehad! Leuk!
Hoi meiden hoe gaat het hier? Ik heb afgelopen week een goeie echo gehad Ik ben bijna 7 weken zwanger Hoop dat het met jullie goed gaat
Spannend weer he @MimaMerel! Zou fijn zijn als het weer in 1x lukt. Je voelt inderdaad opeens van alles als je er mee bezig bent. Wanneer is je NOD? Bij mij is het grote eten weer begonnen . Had ik bij zoontje ook en sinds vandaag ben ik een wandelend honger monster. Kan wel blijven eten, maar blijf ook honger houden. Stond vanochtend op en was echt flauw en aan het trillen op mijn benen van de honger. Geen energie om brood te smeren, dus eerst een droge cracker naar binnen gewerkt. En sindsdien heb ik al 6 boterhammen en 2 koeken op en zit nu alweer te kijken wat ik kan gaan eten . Denk dat ik de fruitmand ga aanvallen
Wat fijn, gefeliciteerd! @Yesera 13 september - of iets ervoor of iets erna - weet m'n ei niet zo goed maar ergens rond die dag de fruitmand aanvallen is wel een beter idee haha!
@Meisje93: ben je al begonnen met je ovulatietesten? En hoop voor je dat jouw ei snel springt tijdens een relaxte vakantie @Joyce2013!
Spannend he @MimaMerel !!! Wij zitten echt in precies hetzelfde schuitje. Mijn zoon was ook in 1x raak en hoewel ik écht wel weet dat dat een tweede keer niet zo hoeft te zijn, hoop (en zelfs bijna stiekem verwacht!) ik dat wel ofzo... zo erg! Ik probeer zo nuchter mogelijk te blijven maar dat is moeilijk! Zéker omdat ik zoveel zwangerschapstekenen al heb voor mijn idee. Nooit last van na mn eisprong maar nu menstruatiepijn (eergisternacht) en sinds vanochtend pijn in mijn onderrug. als ik nu negatief test zou dat wel even een domper zijn. Dat durf ik bijna niet te zeggen met al die dames op het forum hier die er al zooooo lang over doen! Mijn NOD is 1 dag later dan de jouwe, maar ik ga wel al eerder testen denk ik. Jij?
@milou1991 en @MimaMerel ik was ook in 1x zwanger, maar zit nu toch ook in ronde 2. Ook ik had stiekem de hoop/gedachte dat het wel in 1x raak zou zijn. Daarom wilde ik het deze ronde niet aan het toeval overlaten en toch maar is even gaan testen dus ook ik heb stiekem de hoop dat het volgende week zaterdag positief is.. Manana: 31 jaar 1e kindje: dochter (3 jr) Werk: thuismoeder Start: koperspiraal 1/6 verwijderd Meisje93: 23 jaar 1e kindje: dochter E (03-2016) Werk: verzorgende op een PG afdeling Start: juni Fluss1984: 33 jaar 1e kindje: dochter (06-2016) Werk: arts in opleiding Start: juni zwanger Joyce2013: 31 jaar 1e kindje: zoon (10-2014) Werk: junior project coördinator Start: mei Rainbow88; 28 jaar 1e kindje: dochter 2,5 jr Werk: verpleegkundige in woonzorgcentrum Start: februari Yesera: 35 jaar 1e kindje: zoon 4.5jr Werk: Start: juni zwanger Nell87: 30 jaar 1e kindje: 2jr werk: begeleider GGZ start: december 2016 zwanger Kelly84: 32 jaar 1e kindje: Dochter 16 mnd Werk: Administratief medewerker Start: 07-07-2017 TiToTam: 30 jaar 1e kindje: Zoon (bijna 2jr) Werk: Lerares Start: Mei 2017 Milou1991: 26 jaar 1e kindje: Zoon Mees (03-2016) Werk: thuisblijfmoeder (lerares) Start: Augustus Lief87: 29 jaar 1e kindje: zoon (bijna 2jr) Werk: ? Start: Juli Vaatdoek: 33 jaar 1e kindje: zoon (3 jaar) Werk: management assistent / stewardess Start: augustus na MK vorige maand MimaMerel: 24 jaar 1e kindje: Zoon J (02-2015) Werk: logopediste Start: Augustus --------------------------------------------------------------------------- ♡ZWANGER♡ Saar82 -- 22 februari 2018 Piscean -- 24 februari 2018 Fluss1984 -- 27 april 2018 Nell87 -- .. april 2018 Yesera -- .. mei 2018 Famkexxx -- .. april 2018 NOD-lijst: TiToTam: 5 september Lief87: 10 september MimaMerel: 13 september Milou1991: 14 september kelly84: 16 september vaatdoek: 19 september Joyce2013: 21 september Rainbow88: 26 september Meisje93: 27 september manana: ? september
Huh? Ik heb van de week jouw blog zitten lezen en ik dacht dat ik las dat jouw zwangerschap van jouw zoontje niet in 1 keer raak was? Nou in ieder geval ik test pas woensdag want ik wil er eigenlijk niet te veel mee bezig zijn. Volgens mij las ik ook dat je twijfelde om eerder te testen omdat je dan vals positief kunt testen en ik zit daar ook gewoon niet zo op te wachten. Ik ben natuurlijk heel erg nieuwsgierig maar tja, mocht het positief zijn moet ik toch nog 8 maanden wachten tot het geboren wordt en die tijd is langer dan die paar daagjes die ik nu nog moet wachten om te testen. @Kelly84 Ik probeer inderdaad er ook niet automatisch van uit te gaan dat het nu weer in één keer gaat lukken omdat het bij onze eerste ook zo ging. Ik weet uit mijn omgeving inderdaad ook dat een snelle eerste zwangerschap niet garant staat voor een vlekkeloze tweede bevruchting voor een tweede zwangerschap. Die stiekeme hoop herken ik op zich wel hoor! ik heb dus last van wat kwaaltjes en als het volgende week niet zo is, is het toch wel een teleurstelling. Pfoe, nu de nod zo dichtbij komt, ik heb ook geen tampons meer in huis dus die mag ik voor de zekerheid ook in huis gaan halen als ik naar de drogisterij ga voor zwangerschapstesten. OHJEE, de kleurtjes uit het lijstje zijn weer weg!
@Saar82 dat lijkt me idd wel lastig. Dat je niet even je rust kan pakken. och wat vervelend zeg. sterkte met de was wegwerken. Wel fijn dat hij weer opgeknapt lijkt te zijn. wauw! alweer 3 jaar. pfoe, ja playmobil idd. Of leuke voorleesboeken. Kleurboek + stiften. waterverf. Speelgoed voor buiten. wat leuk zeg! Dat hij daar zo mee bezig is. extra genieten. nog 21 daagjes wachten dus. Leuk zeg!
@MimaMerel dat zou super zijn ja, Als het weer in de 1e ronde raak mag zijn! ik was ook een ronde heilig van overtuigd dat ik zwanger was. Dan komt een negatieve test helaas hard aan. ben heel benieuwd naar je test! wat fijn! Nogmaals gefeliciteerd. @Yesera oeps hihi.. goed idee die fruitmand. Al zijn dat ook stiekeme dikmakers helaas. Hoelang had je bij je zoontje hier last van? heb toevallig vanochtend een testje gewaagd, aangezien ik toch wat vruchtbaar slijm dacht te hebben. zit nu al een licht streepje op de test. op CD11. Dus ben benieuwd. @milou1991 spannend hoor. ga je zondag een testje wagen? @Kelly84 tja het zegt echt niets helaas. was bij de 1e elke ronde zwanger. En nu in ronde 4 beland.
Piscean: 27 jaar 1e kindje: zoon 10-2015 (1,5jr) Werk: preventie (ta Start: april gestopt met de pil zwanger Saar82: 34 jaar 1e kindje: Zoon 10-2014 (2.5jr) Werk: lerares Start: half mei gestopt met de pil zwanger Manana: 31 jaar 1e kindje: dochter (3 jr) Werk: thuismoeder Start: koperspiraal 1/6 verwijderd Meisje93: 23 jaar 1e kindje: dochter E (03-2016) Werk: verzorgende op een PG afdeling Start: juni Fluss1984: 33 jaar 1e kindje: dochter (06-2016) Werk: arts in opleiding Start: juni zwanger Joyce2013: 31 jaar 1e kindje: zoon (10-2014) Werk: junior project coördinator Start: mei Rainbow88; 28 jaar 1e kindje: dochter 2,5 jr Werk: verpleegkundige in woonzorgcentrum Start: februari Yesera: 35 jaar 1e kindje: zoon 4.5jr Werk: Start: juni zwanger Nell87: 30 jaar 1e kindje: 2jr werk: begeleider GGZ start: december 2016 zwanger Kelly84: 32 jaar 1e kindje: Dochter 16 mnd Werk: Administratief medewerker Start: 07-07-2017 TiToTam: 30 jaar 1e kindje: Zoon (bijna 2jr) Werk: Lerares Start: Mei 2017 zwanger Milou1991: 26 jaar 1e kindje: Zoon Mees (03-2016) Werk: thuisblijfmoeder (lerares) Start: Augustus Lief87: 29 jaar 1e kindje: zoon (bijna 2jr) Werk: ? Start: Juli Vaatdoek: 33 jaar 1e kindje: zoon (3 jaar) Werk: management assistent / stewardess Start: augustus na MK vorige maand MimaMerel: 24 jaar 1e kindje: Zoon J (02-2015) Werk: logopediste Start: Augustus --------------------------------------------------------------------------- ♡ZWANGER♡ Saar82 -- 22 februari 2018 Piscean -- 24 februari 2018 Fluss1984 -- 27 april 2018 Nell87 -- .. april 2018 Famkexxx -- .. april 2018 Yesera -- .. mei 2018 TiToTam -- .. mei 2018 NOD-lijst: Lief87: 10 september MimaMerel: 13 september Milou1991: 14 september kelly84: 16 september vaatdoek: 19 september Joyce2013: 21 september Rainbow88: 26 september Meisje93: 27 september manana: ? september
Lady's vinden jullie het goed als ik een ander lijstje maak? hij is nu zo lang, dat het wat onoverzichtijk is.
Nee hoor, was de eerste ronde raak. Er was wel een keer, in februari, dat ik dacht dat ik zwanger was en dat was toen niet zo. We waren er toen ook helemaal nog niet mee bezig. In april en mei heb ik de anti conceptie methode helemaal laten varen, maar toen hebben we expres NIET rondom mn eisprong sex gehad, ik slikte nog niet lang genoeg mama multivitamines, ik was nog bezig met afvallen en ik wilde niet bevallen in januari (hahaha waar ik toen wel niet mee bezig was). Toch had ik wel het gevoel dat ik zwanger was ofzo, maar dat was natuurlijk helemaal niet zo. Sorry, als je door mn blog die indruk hebt gekregen. Tja, ieder zn ding natuurlijk! Ik ga wel een vroeg testje wagen maar ik ben nuchter genoeg om daar niet teveel op in te zetten. Pas dé test van na mijn nod ga ik juichen of teleurgesteld zijn. Natuurlijk moet ik dan nog 8 maanden wachten, maar zwanger zijn vind ik ook al erg leuk.
Ah ik kan je blog ook niet meer vinden, zie dat je hem weggehaald hebt maar was wel benieuwd hoe dat dan zat. Ben benieuwd of jullie weer zo vruchtbaar zijn
Iemand ervaring met de Testpoint testen? Man had er eentje gehaald bij de Etos maar er is dus echt niks te zien... Wel echt net getest dus later op de dag. Had misschien moeten wachten tot morgenochtend. Teveel gedronken, geen idee maar ben er aardig sip van... Zoon ligt op bed en man is weg dus kan ook geen nieuwe halen.
ik zie een licht streepje hoor! Zou morgenochtend weer een testje wagen. Zitten 2 in de verpakking toch?
morgen weer testen idd. en anders een clear blue halen. die zegt het tenminste met woorden ipv met tuurstreepjes. want ik zie op de foto ook een heel licht begin van een streepje, aan de bovenkant van het venstertje.