Ik zie ook wel een streepje hoor! Mooi licht roze en precies waar hij bij de t hoort te staan. Zou morgen weer testen kopen en dan zondagochtend doen en je zult zien dat ze mooi oplopen. Ik vind de Kruidvat 2v5 het fijnste.
Bij zoontje heb ik de hele zwangerschap zo'n honger gevoel gehad. Moest gewoon echt zorgen dat ik op tijd at. Had ook altijd rijstwafels op werk in mijn la en crackers in mijn nachtkastje. Cd11 is een mooie dag om te beginnen. Komende dagen lekker mee doorgaan en 2x per dag als je ziet dat hij oploopt. Hopelijk snel een mooi ei!
wat vervelend zeg. Al leer je er vanzelf wel mee om te gaan denk. moest ook regelmatig eten, anders werd ik kotsmisselijk. ja morgenmiddag ga ik weer even testen. eens kijken of hij al op wilt lopen.
Thanks meiden. Zie op de foto idd wel een soort suggestie van een streepje maar in het echie was die er gewoon niet... Dit was een gewone Testpoint, geen 2 in een zakje. Heb nu dus ook niks meer liggen. Morgen idd nog maar een paar halen en dan zondag testen. Heb inmiddels toch wel weer beetje de hoop terug dat er toch iets zit maar wel beetje voorzichtiger.
TiToTam - 30 jaar - ronde 3 - NOD 8 september ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ MimaMerel - 24 jaar - ronde 1 - NOD 13 september ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Milou1991 - 26 jaar - ronde 1 - NOD 14 september ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Kelly84 - 32 jaar - ronde 2 - NOD 16 september ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Vaatdoek - 33 jaar - ronde 1 na MK - NOD 19 september ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Joyce2013 - 31 jaar - ronde 3 - NOD 21 september ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Rainbow88 - 28 jaar - ronde 7 - NOD 26 september ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Meisje93 - 23 jaar - ronde 4 - NOD 27 september ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Manana - 31 jaar - ronde 4 - NOD 4 oktober ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ZWANGEREN ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Saar82 - 34 jaar - 22 februari '18 Piscean - 27 jaar - 24 februari '18 Fluss1984 - 33 jaar - 27 april '18 Famkexxx - ? jaar - .. april '18 Yesera - 35 jaar - .. mei '18 jongen (0) meisje (0) verrassing (0)
ah oke! lijkt heel erg op die 2 voor 5,- Ben benieuwd naar je volgende test! vond die van gisteren veelbelovend hoor! Fijn dat je weer wat hoop hebt gekregen. zo nieuwe lijstje is gemaakt. Goed?
TiToTam - 30 jaar - ronde 3 - NOD 8 september ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ MimaMerel - 24 jaar - ronde 1 - NOD 13 september ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Milou1991 - 26 jaar - ronde 1 - NOD 14 september ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Kelly84 - 32 jaar - ronde 2 - NOD 16 september ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Vaatdoek - 33 jaar - ronde 1 na MK - NOD 19 september ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Joyce2013 - 31 jaar - ronde 3 - NOD 21 september ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Rainbow88 - 28 jaar - ronde 7 - NOD 26 september ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Meisje93 - 23 jaar - ronde 4 - NOD 27 september ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Manana - 31 jaar - ronde 4 - NOD 4 oktober ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ZWANGEREN ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Saar82 - 34 jaar - 22 februari '18 Piscean - 27 jaar - 24 februari '18 Fluss1984 - 33 jaar - 27 april '18 Famkexxx - ? jaar - .. april '18 Yesera - 35 jaar - 6 mei '18 jongen (0) meisje (0) verrassing (0)
@TiToTam ik zie ook een licht streepje hoor.. Blijf toch goeie hoop houden hoor, en indd die kruidvat testen zijn super 2v5. Hier ook altijd crackers of iets bij de hand bij Mn eerste zwangerschap. @Meisje93 ben ook benieuwd of je de piek krijgt op t moment dat je hem ook verwacht. Zo hier nog een weekje wachten en het kan me niet snel genoeg gaan Wel nog steeds krampen en moe..
Ja gisteren al. Kreeg van een blogger die ik ken een berichtje op instagram: ik zie op zp dat jullie bezig zijn voor een tweede! Haha mocht zij best weten, maar is natuurlijk niet de bedoeling dat iedereen hier op zp via mn blog weet wie ik ben en andersom. Het is juist zo fijn om een beetje anoniem te zijn hier. Toen ik zwanger was van Mees blogde ik heel veel (nu al een jaar niet meer) en toen was het ook allemaal geen geheim natuurlijk. Ik stuur je even een pb met mn blogadres. En wat betreft vruchtbaarheid... t is toch sowieso altijd maar een kans van 20% begreep ik? Zelfs als alles goed gaat, bevruchting enz, blijft maar 20% plakken toch? De rest gaat als nog met de menstruatie mis. Begreep ik in ieder geval? @TiToTam inderdaad nog even wat testen halen! Die van de kruidvat die jij gebruikt hebt met dat plusje zijn best gevoelig! Kan best zijn dat het op een andere test nog niet te zien is.
@Meisje93 t lijstje ziet er leuk uit! Duidelijk ook op volgorde van wie als volgende haar menstruatie weer verwacht. Top!
hihi dat dacht ik ook. & wat minder scrollen. @Kelly84 we gaan het zien. die laatste dagen duren ineens lang heh. spannend hoor. Hoe is je gevoel erbij? @milou1991 klopt je hebt gewoon ontzettend geluk, als het gelijk raak mag zijn. thnx. klopt ja. Is wat overzichtelijker.
Toch wel ja? Las ergens dat die net zo gevoelig (of ongevoelig) zijn als de gemiddelde andere test van bv ClearBlue. En die van Testpoint zou dezelfde gevoeligheid moeten hebben. Maar goed, het is gewoon nu even niet anders. Morgen maar even op pad voor nieuwe testen iig! Heb iig alweer ietsje meer vertrouwen, thanks! @Meisje93 mooi lijstje! Ik zit alleen inmiddels (nog) in ronde 4. Hoop spannend dus voor de komende dagen! Ik duim voor de rest! En idd schijnbaar 20% wat maar plakt. Of zelfs 15% of minder afhankelijk van je leeftijd. Op die countdowntopregnancy kun je dat wel mooi zien vind ik! Net als die percentages in hoeveel rondes hoeveel procent zwanger is.
Oh geen idee of t officieel gevoelige testen zijn hoor, maar bij mij gaven sensitest en de early test van kruidvat (met dat plusje) een positief resultaat. Kv2v5 en clearblue bleven toen nog negatief. Aangezien ik het niet echt geloofde dat ik zwanger was, heb ik wat verschillende testen gekocht haha! Edit: testpoint ken ik nog niet!
TiToTam - 30 jaar - ronde 3 - NOD 8 september ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ MimaMerel - 24 jaar - ronde 1 - NOD 13 september ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Milou1991 - 26 jaar - ronde 1 - NOD 14 september ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Kelly84 - 32 jaar - ronde 2 - NOD 16 september ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Vaatdoek - 33 jaar - ronde 1 na MK - NOD 19 september ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Joyce2013 - 31 jaar - ronde 4 - NOD 26 september ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Rainbow88 - 28 jaar - ronde 7 - NOD 26 september ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Meisje93 - 23 jaar - ronde 4 - NOD 27 september ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Manana - 31 jaar - ronde 4 - NOD 4 oktober ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ZWANGEREN ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Saar82 - 34 jaar - 22 februari '18 Piscean - 27 jaar - 24 februari '18 Fluss1984 - 33 jaar - 27 april '18 Famkexxx - ? jaar - .. april '18 Yesera - 35 jaar - 6 mei '18 jongen (0) meisje (0) verrassing (0)
Zo, heb net een boel bijgelezen, maar ben bang dat ik niet alle reacties heb kunnen onthouden Ik was net mijn ovutesten aan opruimen, wou de 2 overgebleven testen van de vorige ronde in 1 van de nieuwe dozen proppen en kwam er zo achter dat daar 6 testen in zitten ipv 5 Voortaan ga ik de dozen wel controleren voordat ik ze koop. Dat er eentje teveel in zit vind ik niet erg, maar als er een te weinig in zat, zou ik wel balen. Hoop dat het niet uit een ander doos gehaald is! @TiToTam Ik zie ook een licht streepje hoor! Misschien is deze test wat minder gevoelig? Ik ken ze niet. Duimen dat je testen mooi op zullen lopen @Meisje93 Ik ben benieuwd wanneer jouw knaller zult zijn! @Kelly84 Spannend! Duimen dat het raak is Wat mij betreft mag de tijd ook sneller gaan! Ik wil mijn eiiiii @Yesera haha oh jeeee lijkt mij vervelend! Ik had dat gelukkig niet bij dl, maar tegenwoordig wel vlak voor mijn menstruatie. De fruitmand aanvallen is een verstandige keus @Joyce2013 heerlijk vakantie in vooruitzicht lees ik! Wij zijn dit jaar ook niet op vakantie gegaan ivm de verhuizing en alle dure grappen daar om heen Hopelijk duurt je ovulatie niet lang meer!
@TiToTam ik ben ff naar die site gegaan van count down to pregnancy, maar kan dat niet vinde wat je verteld over hoeveel procent per ronde zwanger is enzo. Ik vind dat wel heel erg interessant! Waar precies las je dat?
@TiToTam thnx. ik hoop dat je snel verplaatst kan worden naar onderen. @Manana en dat zijn de action testen toch? nee dat zou wel even balen zijn, als er 1 minder is zit. nu heb je mazzel gehad ja ben echt benieuwd. Vooral of ik idd mijn eisprong voel. hopelijk komt jouw eisprong er ook snel aan. vanavond nog een testje gedaan?
@Manana ja heb er ook heel veel zin in. Had jij de dokter nog gesproken over je lichte menstruatie? Vind het zo lastig heb echt waterige afscheiding baarmoedermond is zacht, lijkt op aankomende ovulatie. Maar me testen zijn wit en heb een opgeblazen gevoel in me onderbuik. Snap er niks van! Vorige keer dat ik zwanger wilde worden ook in ene een cyclus van 80 dagen, ben daar dus weer bang voor. Of dat er iets anders mis is omdat me menstruatie ook steeds zo licht is. Me man zegt je maakt je veel te druk, relax het komt vanzelf.
haha ik ging net ook kijken, maar heb nog niks kunnen vinden Was je vraag voor mij bedoeld? Ik zit op cd 3. Kan wel gaan testen, maar ik vermoed dat ik nog een weekje moet wachten op mijn ei