Ja ik hoor ook al van mijn nichtjes dat speelgoed altijd leuker is bij iemand anders thuis... Duplo ook leuk idee, kost wel geld man! Ik heb net 2 doosjes besteld met dieren bij mijn favoriete webwinkel Bouwen zal ze nog niet kunnen denk ik, maar de figuurtjes vindt ze vast al leuk
Mijn vader had via Marktplaats een enorme lading gevonden, voor maar 25 euro. Best de moeite om in de gaten te houden! Kindjes hebben toch niet door of iets nieuw of tweedehands is op die leeftijd. Als ze maar iets kunnen uitpakken!
Klopt duplo is erg prijzig. Maar gaat niet kapot en tijdloos. Wow dat is een mooi koopje zeg! Je moet het echt net treffen.
Ik vond het plaatsen eigenlijk best meevallen. Heb het toen bij de gyn gedaan. Nu gaat de ha het eruit halen en heb geen idee waarom ik het nu zo eng vind Wederom een dag zonder ongelukjes ze liet 1 keer een paar druppels plas vallen in haar onderbroek, maar gaf het gelijk aan en ging netjes op het potje zitten Ze kan makkelijk 1,5 uur droog blijven zonder op het potje te gaan! Morgen eens kijken of we die tijden wat verder kunnen rekken. Ze vond het vanavond niet leuk toen ze de luier om moest om naar bed te gaan haha Keukentje van ikea of duplo doen het altijd goed bij de kleintjes Hahahahaha tot een half jaar geleden was het hier ook het geval Yeaahhh!!! have fun girl
@Manana wat super goed van haar zeg! Dat zou idd prettig zijn als er meer tijd tussen kan zitten. . Succes morgen.. komt vast goed.
Okee, ik lijk wel geobsedeerd door ovutesten. Sorry dat ik jullie er steeds mee lastig blijf vallen. Vind t gewoon erg spannend allemaal! Zojuist met ochtendurine nog een ovutest gedaan. Het streepje was even donker als gisterenavond, terwijl de urine natuurlijk wat geconcentreerder was! Het lijkt er dus op dat ik echt gisteren de piek heb gemist. Ben best een beetje blij dat de testen mijn vermoedens lijken te bevestigen. Gisteren hebben we het gezellig gemaakt en vanavond hopelijk weer. Daarna is het grote wachten begonnen!
@Manana Niet bang zijn hoor voor die spiraal, het verwijderen is echt een fluitje van een cent! Was bij mij vorige keer letterlijk in 1sec gebeurd, echt niets van gevoeld (en toen was ik nog nieteens bevallen). Ze moeten alleen even met de eendenbek kijken om de touwtjes te vinden, dan zetten ze daar een klemmetje op en trekken hem eruit. Die pootjes van de spiraal klappen omhoog dus geven geen weerstand. Plaatsen was bij mij lastiger maar dat kwam waarschijnlijk door een fabrikagefout waardoor de spiraal niet loskwam van de applicator en dus meerdere keren in en uit ging. Gelukkig had de Gyn er nog eentje reserve liggen waarmee het wel goed ging, maar heb toen voor de zekerheid wel antibiotica gekregen en ben thuis voor de voordeur nog flauwgevallen van de krampen (wat mij normaal nooit overkomt)... Veel succes straks!
Hahaha ik heb er geen last van hoor vind het juist leuk te lezen allemaal Super! Hopelijk is het dan raak! Duimennnn Oh klinkt idd veel makkelijker dan het plaatsen! Dankje Oeiiii dat lijkt me heel naar zeg niet gek dat je flauw bent gevallen! Ik krijg al krampen van het idee alleen al Ik heb de wekker gezet zodat ik half uur van te voren 2 pijnstillers in kan nemen. Kan geen kwaad en stelt me meer gerust
Trouwens ik heb het gisteren bewust niet gezellig gemaakt met ml. Wil mn baarmoeder de tijd geven om bij te komen na het verwijderen van de spiraal, want met een koperspiraal is alles mogelijk na het verwijderen ervan
De spiraal is eruit heb er niks van gevoeld! Vond het eendebek wel vervelend aangezien mijn baarmoeder altijd wat gekanteld ligt.. Maar voel me verder helemaal prima
Dan snap ik heel goed dat je een oorthermometer gebruikt! Zeker als je geen verschil meet. Ik heb hem zelf nog nooit geprobeerd, maar wel voor mijn zoontje. En voor hem vindt ik die we hebben (een braun) echt vreselijk slecht. Hij geeft in elk oor een andere waarde en als je 2x in hetzelfde oor meet ook. En er zit verschil tussen rectaal en in het oor..... Maar misschien komt dat bij hem ook wel omdat hij heel erg veel oorontstekingen heeft gehad de laatste tijd en dat er daarom nog troep en vocht in zijn oor zit die de meting verstoord? Geen idee. Zal dat ding eens bij mezelf uitproberen en vergelijken met rectaal .
Ohhh, spannend! Hoe is het gegaan? Heeft ie het leuk gehad? En had je er zelf veel moeite mee, of viel het mee?
Wat goed! Ook al heb je hem net gemist, dan springt je ei binnen 24 uur van de eerste positieve test, dus dan zit je goed! Zeker als jullie al lekker geklust hebben . Misschien toch een keer digitale van clearblue kopen? Dan heb je gewoon direct een duidelijke smiley (of niet).