Mama's die gaan voor een 2e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door piscean, 21 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MimaMerel

MimaMerel Actief lid

6 sep 2017
    415
    278
    63
    Vrouw
    Logopediste
    Amsterdam
    Je moet die calculator niet ...% per keer een kans op een zwangerschap. Je kansen zijn iedere ronde hetzelfde. De percentages staan voor het aantal mensen dat na zoveel rondes zwanger is op jouw leeftijd die je invoert.

Ik zie dat een aantal hier zeggen: "in ronde zoveel heb ik zoveel procent kans op een zwangerschap", maar je kansen nemen niet toe per ronde. Die blijft hetzelfde.

milou1991 en Manana vinden dit leuk.
  2. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Duimen dat hij idd oploopt nu. Wordt idd helaas een lange cyclus weer..

Haha jij snapt mij :p ik denk ook dat die van de kv gevoeliger was. Ben benieuwd naar je test van morgen.

Probeer 2 uur van te voren niet meer te drinken en te plassen.

@milou1991 ik duim voor mooie strepen!

3. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Geen idee wie het vroeg, maar ik sport thuis met HASfit online coach. Ik volg daar de volledige workout programma's die maandelijks bijgewerkt worden. Ik vind het super handig, want hoef dan zelf niet meer te bedenken wanneer ik wat moet gaan trainen en met welke workout :D

4. TiToTam

TiToTam Bekend lid

8 feb 2017
    699
    400
    63
    Vrouw
    Oh das goed om te weten @milou1991, dan hoef ik daar idd niet naar op zoek :D Denk dat ik een Kruidvat 2 voor €5 ga halen, dan heb ik er nog eentje extra ook om te kijken of ie oploopt.
    Voor jou dus ook spannend komende dagen! Zou wel bijzonder zijn als dat inderdaad een eerste teken is!

@Meisje93 cyclus is meestal rond de 28/29, langste was 31. Zit nu op 33 dus sowieso overtijd ja!

Manana vindt dit leuk.
  5. Vaatdoek

Vaatdoek Bekend lid

7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Wat fijn! Whoooeehoeeeee!
    Hor is het met de rest van de dames?

Een hoop gemist. :)
    Wij hebben een onwijs leuke midweek gehad. Zelfs zo leuk dat manlief nog een midweekje geboekt heeft komende week. :rolleyes::)

Ik heb sinds een paar dagen wat krampjes in mijn buik. Niet iets wat lijkt op een menstruatie. Is nu 4 dagen na eisprong... kan dat? Je let echt overal op! :confused:

6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    aha! Vond het al zo apart. :p
    naja heb iig net zoveel kans, als toen we voor onze 1e gingen.

wat ik wel had gelezen, mijn man is in ronde 1 erg ziek geweest. en las dat de sperma kwaliteit na 3 maanden weer optimaal is.
    Dus dat zou betekenen, deze ronde. :)

wat handig zeg! en welke apparaten/hulpmiddelen gebruik je?

@TiToTam ben heel benieuwd. wie weet heb je morgen een knaller. :)

@Vaatdoek ohh wat heerlijk zeg! Dat jullie nog een midweekje weg gaan.
    Had je zoiezo al vrij?
    zou je darmen kunnen zijn. Door de verhoging van het progesteron.
    je let idd nu op alles.

7. TiToTam

TiToTam Bekend lid

8 feb 2017
    699
    400
    63
    Vrouw
    Zie dit net, zie dat het idd zo lijkt maar zo bedoelde ik het niet. Dat het idd 47% kans is dat ik na 4 rondes zwanger ben.

Ben de hele dag al wel misselijk. Meer het type van, gister teveel gedronken dus hoef vandaag niet zoveel te eten. Had ik bij zoon ook. Dus hopelijk is test morgen nog meer bevestiging!

8. MimaMerel

MimaMerel Actief lid

6 sep 2017
    415
    278
    63
    Vrouw
    Logopediste
    Amsterdam
    Nee klopt, maar er waren een aantal die dit wel zo op zichzelf betrokken, en in jouw post stond de link, dus vandaar dat ik die heb gequot.

9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @TiToTam klinkt veelbelovend! Ga heel hard voor je duimen. :D
    hou ons niet te lang in spanning haha.

10. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Zo ff wat bijgelezen.
    Spannend voor alle dames die op het wachtbankje zitten. Hopelijk zijn het echt kwaaltjes die jullie nu voelen.

Ben benieuwd naar je test morgen @TiToTam! Hopelijk een mooi duidelijk streepje!

Ik heb ook even die site met percentages bekeken en ik had met mijn leeftijd maandelijks maar 10% kans op een zwangerschap :eek:. Al was ik in de 1e ronde nog net 34 en bij die leeftijd is het 15%. Maar ja lijkt me sterk dat het werkelijk door die ene maand direct 5% zakt, dus vermoed dat het met 34 jaar en 11 maanden ook eerder richting de 10% was. Wel weer de een reality check hoe bijzonder het is om in verwachting te raken! Bij mijn zoontje was ik nog 29 en toen was het nog 20% kans die dus in 1x lukte.

Wij hebben 2 van de 3 feestjes voor zoontje erop zitten. Gisteren op school getrakteerd en met z'n 3tjes gevierd door uit eten te gaan. Vandaag gevierd met familie en vrienden. En volgend weekend nog zijn kinderfeestje. Daarna lekker toeleven naar de eerste echo en het vertellen aan familie. Vrienden en collega's willen we nog even mee wachten tot een tweede goede echo (rond 12 weken). Hopelijk lukt het voor zoontje om een geheimpje te bewaren :D

11. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

12 aug 2014
    1.318
    460
    83
    Vrouw
    Tbm
    #2991 milou1991, 9 sep 2017
    Laatst bewerkt: 9 sep 2017
    Nee ik denk (hoop) dat iedereen dat wel begreep. Ik bedoelde ook, mijn kans is 20% per maand en aan het einde van deze ronde (1) is ongeveer 20% van mijn leeftijd zwanger. Maar indd goed om nog even op te noemen! Ach ja.... tijdens de laatste weken van mijn zwangerschap had ik ook zo'n grafiek die ik steeds raadpleegde. Zo van: nu ben ik 41+1 zwanger en nu is al 88% bevallen. Nu móét het toch bij mij ook wel eens gaan gebeuren? Nee hoor! Moest gewoon geholpen worden met 42 weken. :( dus wat dat betreft zeggen die grafieken toch niet zoveel over je persoonlijke situatie. Er moet toch iemand bij de laatste 2% horen natuurlijk! (Die pas met 42 weken bevalt bedoel ik)

Ah gefeliciteerd @Yesera!!! Leuk, al die fijne dagen en gebeurtenissen in het vooruitzicht!

@TiToTam heel veel succes en plezier morenochtend! Denk dat het evengoed wel helemaal goed zit bij jou, maar een fijne knaller zou toch leuk zijn!

12. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Yesera het is zeker bijzonder & wonderlijk om zwanger te worden.

Leuk zeg al die feestjes. :)

hihi ja dat is zo'n dingetje heh, geheimpje bewaren. Hopelijk lukt het!

@milou1991 ben je er al uit wanneer je gaat testen? Kan ook zijn dat je het al gezegd hebt..

13. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

12 aug 2014
    1.318
    460
    83
    Vrouw
    Tbm
    Kelly84 vindt dit leuk.
  14. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @milou1991 ben benieuwd of het gaat lukken om te wachten.
    lastig heh, als je al testen in huis hebt!
    wel beter om nog even te wachten.
    Ben heel erg benieuwd!
    Ga je samen testen of liever alleen?

milou1991 vindt dit leuk.
  15. TiToTam

TiToTam Bekend lid

8 feb 2017
    699
    400
    63
    Vrouw

Thanks! Kreeg hem idd ook van een vriendin. Heb nu de k2v5 gehaald, die moet toch stuk gevoeliger zijn idd dan die van de Early Kruidvat en ook die van testpoint. man vroeg al of ik vanavond wilde testen. Maar wacht liever tot morgenochtend. Vond gisteravond die tegenvaller wel ff genoeg :p

Gefeliciteerd @Yesera! Leuk feestje gehad dus? Wanneer is je eerste echo?

Kelly84 en milou1991 vinden dit leuk.
  16. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Ja liever heel even geduld nog en morgen testen met ochtenduren. Spannend!

Dank je! Ja feestje wars echt super. Hij is ontzettend verwend. Gelukkig werd het ook nog droog en zonnig, dus de kids konden lekker buiten spelen. Heb de eerste echo op 22 september. Nog 13 dagen :rolleyes:

17. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

12 aug 2014
    1.318
    460
    83
    Vrouw
    Tbm
    @TiToTam ja dat zag ik ook al staan in t lijstje, dat kv2v5 gevoeliger is. Voelde me al bijna schuldig dat ik die andere geadviseerd had aan je maar gelukkig heb je niet naar me geluisterd haha!

@Meisje93 ja zeker héél moeilijk! Maar ja... ik weet dat ze nu toch nog wit blijven. Hoe dan ook. Als er een innesteling was, dan was dat op zn vroegst donderdag, dus dan kan ik morgen echt nog geen positief resultaat hebben bijv.

Maakt me niet uit of we samen testen. Lijkt me ook wel leuk om hem de test te laten aflezen, maar vorige keer verraste ik hem na zn werk en dat was ook heel leuk! Bovendien gaat hij om 6 uur de deur uit en no way dat ik dan wakker ga worden haha!

@Yesera oh wat spannend! Nog een kleine twee weken tot jullie kunnen babygluren. Hopelijk is alles goed. Ik vond dat een hele spannende echo bij de eerste.

18. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Yesera jaa aftellen! :D
    Fijn dat het nog droog werd. wat een baggerweer vandaag

@milou1991 dat is waar. ;)
    lekker wachten tot dinsdag. 6u is idd erg vroeg.
    hier gaat de mijne half 6 de deur uit. Maar ik wil toch alleen testen, dus dat scheelt.
    en nu helemaal! Aangezien ik op zijn verjaardag ga testen.

Kelly84 en milou1991 vinden dit leuk.
  19. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    @Meisje93 pfff echt he!? Dl werd er helemaal naar van! Gelukkig kwam onze amandelboom net op tijd aan toen de zon ging schijnen. Hebben we die samen in de tuin geplant en onze eerste perzik van onze kleine perzikboompje geplukt en samen naar binnen gewerkt :p

@milou1991 wat een handig lijstje! Lastig he dat afwachten!? Ik heb ook 6 zwangerschapstesten in de kast liggen, maar kon er goed van af blijven :p

milou1991 vindt dit leuk.
  20. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

12 aug 2014
    1.318
    460
    83
    Vrouw
    Tbm
    Perzikboom @Manana ? Ik dacht dat zulke vruchten hier niet echt groeiden? Dan wil ik ook zo'n boompje in de tuin! We hebben wel een pruimenboompje en die gaf dit jaar veeeeel te veel pruimen en die waren superlekker zoet. Veel lekkerder dan die uit de winkel! Dus denk dat dat met perzikken ook wel zo is. Of niet?

@Meisje93 ik zie dat je nod op 27/9 valt. Is je man dan ook jarig? Of ga je een andere dag testen, vanwege zn bday? (Volgens mij had je dat hier al ergens getypt maar ik kan t niet terug vinden)

Deel Deze Pagina