@Meisje93 Nee, mijn ongesteldheid begint meestal met krampen en dan meteen bloed. Maar die krampen voel ik ook al. Ah zal hij dit keer dan eerder komen? @Yesera Ik zit nu op dag 11 dpo volgens mijn uiterste berekening, uitgaande van een cyclus van 35 dagen.
@MimaMerel ik hoop voor je, dat het niet door gaat zetten. mijn vorige ronde begon de ongi ook heel raar. 's ochtends veegje bloed. daarna helemaal niets & 1.5 dag later zette het pas door.
Oh man hier zijn dl en ml snotverkouden Dl moet morgen naar de psz en ik twijfel of ik haar beter thuis kan houden..... @ getallen: wij hebben dat met 28. Al onze primeurs samen hebben op een 28e plaats gevonden! Ook dl is op 28e geboren! Ik was uitegerekend op 1 juli. Oh en ml is 28 september jarig @Meisje93 ik sport met dumbells en kettlebels van verschillende gewichten. De zwaarste is 10 kilo. @MimaMerel hopelijk is het een innesteling bloeding oid! Ik duim heel hard dat het niet doorzet! @Joyce2013 hij loopt duidelijk op have fun de komende tijd! @Fluss1984 wat fijn dat het beter gaat en dat de uitslagen negatief waren! Leuk weer van je te horen hopelijk mag je de volgende keer ook weer baby gluren pas goed op jezelf en geniet er lekker van! Mijn geheugen laat mij in de steek Ik zal straks weer eens teruglezen en eventueel reageren
@MimaMerel oh ik hoop ook voor je dat het niet doorzet zeg.. @Manana Ah hopelijk knappen ze allebei snel op zeg. Maar verkouden zijn met dit weer is ook niet heel gek.. Zo hier lig ik nu heerlijk in bad want jeetje die krampen houden goed aan.. Of Mn menstruatie komt eerder, waar ik natuurlijk niet op hoop!! Ik hoop nu stiekem zo erg dat het raak is, maar nog een weekje wachten dan weten we het zeker! (Iedereen hoopt natuurlijk dat het vlak voor zn NOD gewoon raak is) maar jeetje vind het nu toch echt spannend worden. En zeker als ML nu ook iedere keer zegt oh ik zou het ook zo leuk vinden. Vanmiddag nog een babyborrel gehad en dan denk je toch ohhh hopelijk sta ik zo ook over 8 maanden
@Manana och wat vervelend zeg! E was pas ook verkouden. woensdagnacht begonnen & vrijdagmiddag ineens over. hopelijk bij A ook snel over, en bij je man natuurlijk. wat leuk zeg! Dat jullie ook een getal hebben wat bijzonder is voor jullie. @Kelly84 heh wat vervelend dat je zo'n krampen hebt! Hopelijk komt het van de innesteling. anders zou je ongi wel erg vroeg komen toch? ja spannend allemaal heh! Je gaat stiekem steeds meer hoop krijgen. Die laatste week, slaat hier ook meestal de hoop toe. ben heel erg benieuwd. Ga duimen voor je!
@Kelly84 spannend, dat zijn goeie krampen dan! Ik hoop voor je dat het signalen zijn van innesteling en niet van menstruatie! Pfoe @MimaMerel dat klinkt ook niet heel positief... Hopelijk valt het mee! Al moet ik zeggen dat ik de afgelopen rondes ook steeds begon met licht rozig met afvegen (of bruin) en hoewel ik bij zoon eerste weken wel wat bruin verlies had af en toe, zette het toch elke keer door in menstruatie. En nu helemaal niks, ja gister klein vleugje roze en vanochtend iets bruin, maar dat is dus al na nod en positieve test.. Wel meer afscheiding voor m'n gevoel, meer meiden die dat hadden?
@TiToTam ik had tijdens de zwangerschap ook last van veel afscheiding. heel irritant. mooie handtekening.
Hier lopen de testen behoorlijk snel op nu. Ook rekbaarslijm dus me ei is weer onderweg! Vanavond maar alvast weer gezellig maken.
Woow ik wilde juist nét reageren: wat onthoud jij alles goed! Ik moet steeds reageren, dan iets lezen, dan mn laatste bericht bewerken, verder lezen, bewerken enz enz hahaha @Kelly84 en @MimaMerel ik hoop echt dat het bij jullie beide nog een (late) innesteling is! Hier nog nergens last van qua een op handen zijnde menstruatie. Wel vandaag al de hele dag een vies gevoel in mn mond en een ijzer achtige smaak.
die loopt idd mooi op! Gaat niet lang meer duren. Super hoor. veel plezier. @milou1991 ben benieuwd bij je! ijzersmaak had ik heel erg tijdens de zwamgerschap. Maar heb ik ook helaas voor de ongi. Wijt het maar aan progesteron kwaaltjes. @MimaMerel hoe gaat het nu bij je? Ga je nog wel testen morgenochtend
@Manana: wij waren vorige week ook alle drie flink verkouden. Een dag of 5 en daarna was het weer over. Wel ook 1 a 2 dagen keelpijn erbij. @Joyce2013: je ei is zeker onderweg! Nog niet positief, maar dat zit er wel aan te komen. Misschien morgen al. Komende dagen nog even goed gezellig maken Spannend @Kelly84! Hoeveel dpo ben je nu? Hoop voor je dat het past bij een innesteling. Mooie ticker en handtekening @TiToTam @MimaMerel: verder nog iets opgemerkt vandaag? Succes morgen met testen!
@Meisje93: lopen jouw ovulatietesten al op? Ijzersmaak heb ik ook erg last gehad tijdens mijn eerste zwangerschap. Alleen komkommer en tomaat eten hielp. Duurde een paar weken zo rond de 12 weken.
Ik heb die krampen Mn eerste zwangerschap ook heel erg gehad, jullie niet? Echt tot week 14 ofzo. Toen zeiden ze dat dat kwam omdat alles oprekt in je baarmoeder enz enz. @Yesera ik zit nu op 8DPO @TiToTam willen jullie straks het geslacht weten? Ik ben nu dan een soort nieuwsgierig of het dan bij jullie een meisje wordt, omdat je eisprong een stuk later was dan de laatste keer sex, en ze zeggen dat de "meisjes eitjes" langer leven en de "jongens eitjes" sneller zwemmen.. Slaat misschien nergens op maar wel nieuwsgierig
heb ze vanavond eens bestudeerd. maar ze zijn alle 3 hetzelfde. wel begint er wat te rommelen in mijn lijf. Dus we gaan het zien. ik heb geen idee wat hier hielp. Niets smaakte mij toen helaas. Ja fruit & groente. dronk zowat alleen maar sinaasappelsap. Dat smaakte tenminste ergens naar.
Spannend! 8dpo is wel echt de periode voor innesteling! Ik heb geen krampen, maar wel heel regelmatig een trekkerig gevoel en steekjes in mijn onderbuik. Zijn inderdaad de banden. Moet ook opletten dat ik niet teveel sta en zware dingen doe want had van de week al een keer last van mijn stuitje tijdens het omdraaien in bed. Ben vorig jaar 2x van de trap gevallen , waarbij ik mijn stuitje goed had gekneusd en dat is nu nog een gevoelige plek. En dat merk ik nu ik zwanger ben dus ook weer. Maar het was ook echt na een dag met zware lichamelijke inspanning, dus weet gewoon dat ik daar op moet letten.
@Kelly84 8 dpo is een hele goede innestelingstermijn! Tussen 6 en 12 dpo nestellen bevruchtte eitjes in. 8 is heel gemiddeld dus! Verklaart een hoop! @MimaMerel ben wel benieuwd ook of je morgen alsnog gaat testen als t niet doorgezet heeft! @Meisje93 fruit was ook mijn favoriet tijdens die misselijke maanden. Kreeg geen hap door mn keel, maar druiven, pruimen, komkommer, dat soort milde dingen at ik met kilo's tegelijk weg haha @TiToTam ja daar ben ik ook benieuwd naar! Het schijnt idd de kans op een meisje 80% te maken als je drie dagen voor je eisprong stopt met sex hebben (en je zuurtegraad er ook naar is door de voeding die je eet/drinkt). Geen idee of dat zou kloppen. Ben benieuwd of je een meisje krijgt dan.
@Yesera wat vervelend dat je weer last krijgt van je stuitje. Bizar heh wat hormonen wel niet met je lijf kan doen. Hopelijk blijft de pijn beperkt. @milou1991 haha grappig zeg. Ondanks het gezonde eten, was ik wel veel aangekomen helaas. al zit in fruit ook aardig wat suiker. jij ook veel aangekomen? wow echt zoveel procent? toen wij voor de 1e gingen. Deden we het elke dag & soms zelfs 2x. en toch een meisje gekregen.
Ja zie je? Daarom geloof ik t ook niet zo. Duurde bij mn tante bij een paar kinderen (ze heeft er 5) wel even voor ze zwanger was en ze hield daarom altijd erg goed rekening met haar eisprong. Rond die tijd veel klussen dus. En toch heeft ze vijf meiden. Je zou denken dat de jongens-zwemmers dan meer kans hebben. Ik ben in mn zwangerschap maar 9 kg aangekomen, maar ik had al wel wat overgewicht. Na de bevalling was ik alle zwangerschapskilo's meteen kwijt. Hoop dat dat bij de volgende weer zo is! En dan ga ik daarna in de bv-tijd niet los (zoals ik bij mees gedaan heb waardoor ik alsnog 7 kg weer aankwam hahaha!) In fruit zit natuurlijk wel veel suiker maar zolang je het heel eet (dus niet perst zoals sinaasappelsap en appelsap enzo) kan het niet heel veel kwaad (tenzij je diabetes hebt natuurlijk). Je kunt van fruit vrij veel hebben zonder aan te komen omdat je lijf weet wat het met die natuurlijke suikers moet doen en bovendien komt het in een pakketje met vezels, enzymen enzovoorts, waardoor je je echt niet druk hoeft te maken om de suikers in fruit. Gelukkig maar! Want ben er zo dol op!
@milou1991 nee ik ook niet echt. wauw 5 meiden. word nog wat als ze gaan puberen. Dat zie ik bij mijn sch.zus nu wauw, dat is niet veel. super hoor! ik helaas bijna 30kg. hoefde er niets voor te doen. na bevalling was ik wel gelijk 10kg lichter. nog 3 te gaan.. ja dat hoop ik ook voor je. oeps. dat is niet de bedoeling nee. ben je die nu wel weer kwijt? bij mij had het helaas toch wel een andere uitwerking. al at ook ik wel elke dag fruit uit blik. En daar zit ook wel weer andere suikers in. en mijn beweging werd natuurlijk minder. anders werkte ik 5x 8u in de week. met continu lopen en tillen. en dan ineens nauwelijks beweging. denk dat dat de grootste boosdoener was.
@Yesera en @milou1991 thanks voor de uitleg, dan is het hopelijk de innesteling nu.. Fingers crossed!!! Hoeveel waren jullie gemiddeld aangekomen? Ik zo'n 16kg. Met startgewicht van 69kg, en er zit er nu nog 72 aan. En ik ben zo'n 1.74. Heb er absoluut geen moeite voor gedaan en heel erg maar heb geen fut en zin om ook nog te gaan sporten. Maar we hebben 2 hondjes en daar wandel ik iedere dag zeker in het totaal 2 uur mee.