Ik zou heel graag een meisje willen... Ook al is het soms een taboe om een voorkeur te hebben, ik moest echt even schakelen ook toen zoon dus een zoon bleek te zijn. Was ook zo om en ben hartstikke blij met hem! En ook met een tweede zoon, maar een meisje lijkt me wel heel leuk ja. Had dat ook gevonden, dat van grotere kans op een meisje vanwege die zaadjes. Maar toen ik dat ergens hier op het forum postte kwam er gelijk iemand die zei dat dat dus helemaal niet waar is Kan het artikel niet meer vinden maar waar het op neer kwam was dat degene die zei dat kleinere, snellere zaadjes jongens worden en trage, grote zaadjes met meer uithoudingsvermogen meisjes. Maar in dat artikel stond dus dat degene die dat beweert, niet wist dat alle zaadjes uiteindelijk van klein naar groot evolueren. Dus dat die theorie wetenschappelijk alweer onderuit is gehaald, maar dat ie nogal blijft rondzwerven. Had ik dus ook last van Dus schijnt alsnog puur toeval te zijn dus, we zullen het zien! Volgens de Chinese kalender is het ook een meisje, bij zoon klopte ie ook. Dus ben wel heeeel benieuwd! Wilde bij zoon eik ook geslacht niet weten, man wel. Maar vond zo weinig leuke neutrale kleertjes en spulletjes dat ik overstag ben gegaan. En nu wil ik het wel graag weten, dan kan ik of al zoon z'n overduidelijke jongenskleren de deur uit doen en de neutrale houden of de leukste spullen uitzoeken om door te geven en de rest wegdoen. Ik was uiteindelijk 14 kilo aangekomen. Was paar weken na de bevalling grootste deel alweer kwijt, op 3 kilo na. Was altijd heel stabiel qua gewicht en was dat gelukkig na de bevalling ook. Dus na ruim een jaar nog steeds 3 kilo teveel. Figuur ook wel weer terug gelukkig! Keer goed ziek geweest en toen was ik de rest ook kwijt En gestopt met vruchtensappen drinken, scheelde toch ook wel. Had tijdens de zwangerschap geen cravings, maar dronk wel meer verse jus. Als een soort compensatie voor de wijn, merkte tijdens eerste zwangerschap dat ik toch wel erg gehecht ben aan m'n wijn... Dat viel me toch wel van mezelf tegen Hoop dat het nu ook meevalt aan kilo's en figuur! Oh en thanks voor de complimentjes Weinig bijzonders voor mijn gevoel maar hij valt dus toch op
netjes hoor. dat je bijna alles weer kwijt bent. mijn startgewicht was 65 en eindigde op 90kg ik weeg nu 70 en wil 67 wegen. maar sta helaas nu al een maandje stil fijn dat je er geen moeite voor hoefde te doen. ik heb ook niet gesport. alleen op mijn voeding gelet. maar niet heel streng. gewoon veel water drinken. wat leuk! wij hebben ook een hond. Wat voor ras hebben jullie?
@TiToTam hier klopt de chinese kalender ook. nog niet gekeken, wat het nu zou zijn als het deze ronde raak is. is ook lastig te berekenen bij mij. 27 nod en 28 jarig. maar kan ook zijn dat nod later is natuurlijk. snap ik hoor, dat je het nu graag wilt weten. zeker als je een wens hebt voor een meisje. super zeg dat je zo snel je kilo's weer kwijt geraakt bent.
@Meisje93 5 van die 7 is er gelukkig wel weer af, maar er zitten er nog 2 aan. Maar na mijn volgende zwangerschap wil ik sowieso wat meer afvallen naar gezonder gewicht. Mijn tante's dochters zijn nu 24, 22, 20, 18 en 13 haha! Dus het puberen zit er gelukkig voor het grootste gedeelte al op. Mijn tante is de nuchterheid zelve dus die laat zich gelukkig niet zo opjutten door al die puber hormoonbommetjes haha! Haha ja fruit uit blik is natuurlijk een heel ander verhaal! @TiToTam oh ja? Dat had ik dan nog niet gelezen! Dat alle zaadjes groter groeien zegmaar tijdens de tocht. Ik wist idd wel dat de gedachte erachter is dat mannelijke zaadcellen beter en sneller kunnen zwemmen maar daardoor ook eerder sterven en dat vrouwelijke zaadcellen luier zijn maar daardoor wel langer overleven. Ach ja... je gaat t meemaken!
@milou1991 toch nog netjes! hoeveel kg zou je dan nog kwijt willen raken? oh! ja dan heeft ze het meeste achter de rug. fijn dat ze zo nuchter is. Anders heb je het aardig zwaar. ja heh. op gegeven was de fruit tijd wel beetje over. althans het fruit wat ik lekker vond. en toeb trok ik wel eens een blikje fruit open. @MimaMerel nog getest? of heeft het helaas doorgebroken.
@Meisje93 we hebben 2 Chihuahua's haha, maar dan langharige dus ook wat groter dan gemiddeld en we wandelen dus heel veel, zijn geen handtas hondjes Wat voor hond hebben jullie? @MimaMerel ik hoop voor je dat het niet door heeft gezet!! En hier klopte de Chinese horoscoop met mijn dochter ook. Volgens de horoscoop heb Ik dit jaar bijna alleen maar kans op een meisje. Dus ik ben heel benieuwd, ik zou het allebei super leuk vinden..
Oh dit stelt me niet heel gerust. Het is weer gestopt. Ik zit nu te denken omdat we gisteravond nog gesekst hebben dat het misschien kan zijn dat er een vaatje is geknapt en dat het wat langer heeft geduurd voordat dit er met het slijm weer uit kwam. Maar het is dus wel gestopt. Dus ja. Morgen ochtend testen! @Kelly84 Ik hoop ook dat het raak is voor je! Ik heb wel nog krampen, maar met name in m'n rug nu. Dus wie weet een goed teken voor ons beiden? Snap heel goed dat je dan gaat fantaseren! Mijn man legt ook steeds zijn hand op m'n buik. Even weer oefenen zegt 'ie. Maar wel gevolgd door "al hoop ik natuurlijk dat er al een baby'tje in zit". @TiToTam Ja ik heb wel ineens veel afscheiding! Maar vanmiddag dus wel met sliertjes roze. Alleen dus wel gesekst gisteravond. En inderdaad een mooie handtekening! Super tof om het zo te zien, 4 weken en 4 dagen! @milou1991 Jij hebt wel echt veel tekenen zeg! Spannend!
Oh die post was van gisteren maar die is niet goed doorgekomen zie ik. Nu wel. Maar ik heb vanochtend dus getest en hartstikke wit. Zelfs geen tuurstreep. Maar ook geen menstruatie-tekenen meer. Dus wellicht nog te vroeg? (Ben nu wel in staat om nog meer in huis te halen. Action, strips, en weet ik het wat. Zou toch zweren dat m'n tieten ontploffen en mijn buik opzet.) Ik gebruikte trouwens toch een kruidvat 2v5 test want de sensitesten bleken over datum te zijn. Dom dat ik die niet gecheckt had. Heb ze al even geleden van een vriendin gekregen die zwanger was en ze voorlopig niet meer nodig had. Nooit gelet op de datum.
@Kelly84 whahaha. handtashondjes. maar jullie wandelen zeker veel. super hoor. Wij hebben een beagle. Schat van een hond. Maar word momenteel helemaal simpel van al die haren. @MimaMerel balen van je negatieve test. Maar je bent nog voor nod. Dus alles kan nog. hoelang zijn die sensitest's over de datum?
@Joyce2013 hoe zijn nu je ovu.testen? die van mij lopen nog niet op. Nu op CD14. ga vanaf nu toch maar 2x op een dag testen. in het geval dat ze ineens gaan knallen. Vanochtend ook weer heel veel vruchtbare afscheiding.
@Meisje93 haha ja de meeste mensen denken gelijk bij Chihuahuas aan handtassen honden met kleertjes aan die op de kattenbak gaan. Nou hier het tegenover gestelde Ben benieuwd of je toch je ei krijgt op t moment dat jij denkt. Ik had dat vruchtbare slijm dus al op maandag en pas een knaller op zaterdagochtend. @MimaMerel Ohhh het blijft toch nog even heel spannend!! Ik blijf voor je duimen.. @Joyce2013 Ja heb je inmiddels al een knaller ontdekt?
@Kelly84 dat is waar ja. collega heeft er ook 2. maar dat zijn echte terrors. ja ik ben ook heel erg benieuwd! Kan ook zijn dat ik nu weer een langere cyclus heb. ja moet je nagaan! hier begon het slijm op zaterdag dacht ik.
Balen @MimaMerel dat je een witte test hebt. Hopelijk was het inderdaad gewoon te vroeg. @Meisje93: jammer dat je testen nog niet oplopen. Hopelijk komt dat snel! @TiToTam: ik heb nu ook best wat afscheiding, dus hoort echt bij een (vroege) zwangerschap. Chinese kalender geloof ik niet in. Klopte bij mijn zoontje ook niet. Toen stond er meisje en ik kreeg een jongen. Nu staat er jongen, zou het dan juist weer omgekeerd zijn en zou ik dan nu een meisje krijgen . De Shettles theorie klopte bij mij juist wel. Op dag/moment van eisprong sex en het is een jongen. Nu heb ik 3 dagen en 1 dag ervoor en op de dag zelf sex gehad, dus kan alle kanten op. Bij de laatste keer sex op de dag van mijn eisprong was het eitje denk ik al gesprongen en bevrucht. Voelde me namelijk toen al niet fit en begon te hoesten, dus mijn weerstand was toen al omlaag. Iemand hier zei ook al dat dat vaker is om het eitje goed de kans te geven om te nestelen, dus vandaar dat ik vermoed dat hij toen al bevrucht was.
Nou die van mij knalt nu duidelijk! Blij ei ! Gister gezellig vandaag nog maar weer en morgen ook? Maakt het uit als je elke dag sex hebt, voor de kwaliteit bedoel ik dan , Ja die van mij liep ook in ene vet snel op dus zou lekker 2 keer per dag testen voor het geld hoef ke het niet te laten.
@Joyce2013 zo dat is een knaller nu!! Volgens mij maakt het niet zoveel uit om de dag of iedere dag, gewoon gezellig maken en daarna heerlijk 2 weken wachten (NOT ) ik heb nu echt al een hekel aan die 2 weken Haha.. @Yesera ja het blijft toch altijd 50% kans op allebei.. Ben benieuwd straks wat het bij jullie gaat worden..
Bij mijn zoontje klopte de chinese kalender wel. Als het deze ronde zo mag zijn is het een twijfelgeval omdat ik niet zeker weet of mijn eisprong nog net in augustus was of in september. En in aug is het een ander geslacht dan in sept. Als het volgens mijn berekeningen in aug was dan is het volgens de chinese kalender een meisje. Zou dat stiekem ook wel leuk vinden na een zoon, maar het maakt mij helemaal niks uit wat het wordt. Kan me voorstellen dat iemand wel een voorkeur heeft trouwens, en ik vind ook dat dat uitgesproken mag worden.
wauw! zeker een hele mooie knaller! zolang je man 1x in de 24u klaarkomt. Kan het geen kwaad dacht ik. ja daarom & heb er nog 11 liggen. Dus kan mijn lol op. @Yesera ben benieuwd wat het wordt. wij gaan weer voor een verrassing.
Wauw, knap hoor dat jullie dat kunnen! Ik wil het NU al weten Ik was trouwens geloof ik ongeveer 18 kilo aangekomen bij zoontje. Na de bevalling direct 9kg kwijt (terwijl zoontje maar 2.79kg was...). Uiteindelijk de laatste 2 kg niet kwijtgeraakt, maar dat was niet erg want zat op 59kg. Toen metoprolol gestart en in een half jaar 7kg aangekomen. Daar de laatste tijd nog 1,5kg van kwijtgeraakt, maar mijn startgewicht was nu dus 64,5kg. Ga proberen onder de 80kg te blijven
TiToTam - 30 jaar - ronde 3 - NOD 8 september ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ MimaMerel - 24 jaar - ronde 1 - NOD 13 september ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Milou1991 - 26 jaar - ronde 1 - NOD 14 september ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Kelly84 - 32 jaar - ronde 2 - NOD 16 september ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Vaatdoek - 33 jaar - ronde 1 na MK - NOD 19 september ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Joyce2013 - 31 jaar - ronde 3 - NOD 21 september ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Rainbow88 - 28 jaar - ronde 7 - NOD 26 september ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Meisje93 - 23 jaar - ronde 4 - NOD 27 september ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Manana - 31 jaar - ronde 4 - NOD 4 oktober ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ZWANGEREN ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Saar82 - 34 jaar - 22 februari '18 Piscean - 27 jaar - 24 februari '18 Fluss1984 - 33 jaar - 27 april '18 Famkexxx - ? jaar - .. april '18 Yesera - 35 jaar - 6 mei '18 jongen (0) meisje (0) verrassing (0)