Mama's die gaan voor een 2e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door piscean, 21 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @Yesera even kort vanuit Belgie ivm familytime mijn piek is geweest en loopt nu af. Onderse van vanochtend die er boven van gisteravond (geen pen mee haha). 10 en 11 september gezellig gehad, nog maar een dagje aan vast plakken denk vandaag?

@milou1991 jij maakt het spannend ik duim voor je!

@TiToTam ik hoop dat het nog een beetje innesteling is meid. Ik duim dat je kindje blijft plakken.

Bijgevoegde bestanden:

milou1991 vindt dit leuk.
  2. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Ja je piek is duidelijk geweest! Zou inderdaad vandaag nog een keer gezellig maken en dan op het wachtbankje. Veel plezier in België!

Joyce2013 vindt dit leuk.
  3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ahh balen zeg! hopelijk binnen kort een positieve test.

och nee heh! :( :( hopelijk stopt het bloedverlies. en blijft het vruchtje zitten.

@Kelly84 bij jou ook al zo spannend. wat balen dat je verkouden bent geworden. :(

oeh spannend zeg! Hopelijk gaat ie oplopen.

@Joyce2013 ja hoor! je piek is weer voorbij. :)

4. Nell87

Nell87 Actief lid

24 dec 2014
    208
    132
    43
    NULL
    NULL
    Ik ben al een tijdje niet actief geweest in de groep aangezien ik veel last had van de zwangerschap en me richtte op werk kind etc. Vanochtend hebben we de eerste echo gehad en deze was helaas niet goed. Ik moet nu ruim 7 weken zijn, maar er was alleen een leeg vruchtzakje te zien.
    Door gestuurd naar de gynaecoloog en nogmaals een echo laten maken. Helaas was daar hetzelfde op te zien. We hebben tabletten meegekregen om de miskraam op gang te helpen.
    Ik heb ontzettend veel verdriet maar ergens wist ik het al. Hoe gek t ook klinkt ik voelde al een paar weken geen leven in mn buik. Nu afwachten hoe dit gaat verlopen en dan weer een nieuwe poging wagen.

5. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    @Nell87 ach jemig wat heftig!! Heel veel sterkte!!

@Meisje93 ja hier neemt de spanning ook toe hoor, ik sta net prei klaar te maken en daarna terwijl de prei naast me ligt gehaktballen te draaien en toen dacht ik jemig wat stinkt die prei enorm dat heb ik echt nog nooit geroken en 10min later dacht ik he het zal toch niet..
    Bij Mn dochter waren de enige klachten reuk en krampen..

milou1991 vindt dit leuk.
  6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Nell87 och nee! Wat verdrietig zeg. Heel veel sterkte met dit verlies.

@Kelly84 oeh dat klinkt veelbelovend.
    Donderdag wilde jij gaan testen toch?

@milou1991 wanneer ga jij weer testen?

Kelly84 vindt dit leuk.
  7. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Oh nee, wat erg om te lezen. Ik wens je heel erg veel sterkte.... verdriet mag nu, dit moet je ook weer een plekje kunnen geven. Ik hoop voor je dat je snel in staat bent om een nieuwe poging te wagen, veel liefs.

8. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Beetje stil hier op zp want wij genieten heerlijk van 2 weken vakantie. Zitten nu op de helft! Buikje begint als een gek te groeien en ik voel regelmatig beweging in Mn buik, zo fijn.

milou1991 en Yesera vinden dit leuk.
  9. TiToTam

TiToTam Bekend lid

8 feb 2017
    699
    400
    63
    Vrouw
    Och @Nell87 wat jammer :( Sterkte!

Ik ga er inmiddels wel echt van uit dat het over is. Dit is zoveel, kan gewoon niet goed zijn. Net teruggebeld door vk. Ze willen het bloeden nog even afwachten en wilden voor volgende week vrijdag echo inplannen om te kijken of alles schoon is. Moet dan alleen werken dus is de 26e geworden. In het unieke geval dat dit toch goed gaat, zou ik dan 7 weken zijn bijna dus op zich ook fijn, dan zou er wel wat te zien moeten zijn qua hartje. Dat beetje hoop zit er nog wel. Bloeden gaat gestaag door, maar verlies geen weefsel oid. Echt menstruatie met slierten bloed (sorry voor de info). Zeurderig in onderbuik maar het is allemaal niet zo heftig als ik online lees. Vandaar dat sprankje hoop. Maar bereid me er op voor dat het weg is.

10. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    fijne vakantie! Heerlijk van genieten. :)
    Wat leuk dat je buik lekker groeit & al lekker beweginh voelt.
    Zo'n fijn gevoel ♡

@TiToTam pff wat spannend zeg! ik hoop dat je een mooie echo zult hebben.
    klinkt wel hoopvol dat je (nog) geen weefsel oid verliest.
    blijf voor je duimen meis.

11. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    @Meisje93 als ik het volhou test ik indd op zn vroegst donderdagochtend.
    Maar als het morgenochtend uit komt misschien dan al wel, de testen liggen er nu..

@TiToTam jeetje ik hoop echt dat het er nog zit, heb je nog wel een test gedaan?

12. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
  13. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Kelly84 op hoeveel dpo zit je nu?
    hihi dat is het heh. Je hebt de testen toch al in huis. :)
    Ben heel erg benieuwd.

14. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Oh @Nell87 wat verdrietig! Heel veel sterkte.

15. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Wat een onzekerheid voor jou zeg. Ik duim voor je dat het over 2 weken toch goed blijkt te zitten. Ga je nog testen om te kijken of die lichter of donkerder wordt?

16. TiToTam

TiToTam Bekend lid

8 feb 2017
    699
    400
    63
    Vrouw
    Nee, lijkt me ook weinig zinvol. Lees overal dat die testen nog tot 2 maanden naderhand vals positief kunnen zijn. Dan heb ik liever helemaal geen verwachtingen... Ik was ng helemaal niet ver dus dat verklaart misschien het gebrek aan weefsels.

Kelly84 vindt dit leuk.
  17. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Ehhh ik zou zaterdag als het goed is ongesteld moeten worden..

18. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    3 dagen voor nod. Moet kunnen lijkt mij. :)

Kelly84 vindt dit leuk.
  19. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    @Meisje93 ja dat dacht ik ook, maar toch blijft de angst op een witte test..

20. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Hij wisselt nog een beetje. Hij is supertrots als het lukt, maar hij vroeg vandaag toch of hij weer een luier aan mocht. Vond ik ook niet zo erg, want sm paste op, en ze wilde graag met m naar de markt, dus dan is een luier nog wel even handig. Maar vanavond thuis zei hij toch weer dat hij moest plassen en dat ie op de wc wilde, dus hij hangt er nog een beetje tussenin.
    's Nachts lukt nog niet. Hij plast vaak vlak voor hij wakker wordt, of als hij nog erg slaperig is en zich er niet bewust van is. Hij roept nu s nachts wel dat hij een natte luier heeft en dat hij een schone wil. We zijn dus weer helemaal terug naar echt gebroken nachten helaas...

@Nell87 wat verdrietig zeg... heel veel sterkte.

@TiToTam dit klinkt inderdaad niet goed. Ik houd nog wat hoop voor je... sterkte iig.

@piscean heerlijk, lekker op vakantie! Geniet ervan! Wij zijn bijna even ver toch? Ik ben nu 16+5 (banner klopt niet helemaal)

@Joyce2013 spannend!! Piek is idd geweest, nu afwachten! Fingers crossed!

Ik meende een paar weken geleden al heel licht een beweginkje in mijn buik te hebben gevoeld, maar vandaag weet ik het echt zeker! Mijn blaas wordt als trampoline gebruikt, en ook linksonder voel ik al licht getrappel, sinds vanmiddag. En vanavond weer. Hoewel ik het zwanger-zijn niet echt tof vind, kan ik hier dus wel van genieten!

Deel Deze Pagina