Ja zeker! Nee je moet tellen vanaf je eerste knaller. Maar je weet natuurlijk niet wanneer je piek daadwerkelijk begonnen is. Kan dus ook dat hij gistermiddag al piekte. en het is binnen 24-48u ben heel erg benieuwd naar de rest van je testen! Heel veel beterschap! Wat vervelend dat je zo ziek bent. Hopelijk knap je snel op.
@milou1991: beterschap! @Kelly84: die foto in het daglicht is inderdaad duidelijker roze! Nog erg spannend zo voor NOD, maar overduidelijk! Hopelijk gaat hij mooi oplopen! Durf je het zelf al te geloven? @MimaMerel: balen dat je ongesteld bent geworden! Hopelijk meer geluk de volgende ronde!
Dankje je wel @Meisje93 ohja dat is waar.. Nou de timing is verder goed dus ik ga voor je duimen!! @Yesera ja het is zeker nog erg spannend, maar zoals ik me nu voel is precies als met Mn dochter, maar het moet nog wel even landen een soort Haha.. Als het zondag nog zo is dan geloof ik er helemaal in..
Haal mij idd maar van het zwangerenlijstje. Ik meld me wel weer als ik iets weet van nod oid, nu nog even geen zicht op. Dus helemaal van het lijstje mag ook, heb ik geen moeite mee @Kelly84 gefeliciteerd! Jij hebt een net zo licht streepje op 3 dagen voor je nod als ik 2/3 dagen na nod, kan ook dus wel een teken zijn geweest achteraf.
Jeeeejtje wat een verdrietige berichten lees ik hier @Kelly84 & @TiToTam sterkte meiden! Erg begrijpelijk dat jullie je even terugtrekken ik wil jullie beiden een digi knuffel geven. Hopelijk mag het snel weer raak zijn van een plakkertje!! @milou1991 klinkt niet best! Beterschap en pas goed op jezelf. @Kelly84 een duidelijke streep hoor! Duimen op een mooie oploop en voorzichtig gefeliciteerd! @Meisje93 bij mij zag mijn piek er zo uit. De volgende ochtend idd zelfde test en in avond was de piek weer weg. Omdat ik mijn temp bijhoud wist ik dat mij ei de dag na mijn piek gesprongen was. Heb dat ook heel duidelijk gevoeld! Spannend meid! Duimen dat het raak zal zijn!!
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Milou1991 - 26 jaar - ronde 1 - NOD 14 september ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Kelly84 - 32 jaar - ronde 2 - NOD 16 september ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Vaatdoek - 33 jaar - ronde 1 na MK - NOD 19 september ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Rainbow88 - 28 jaar - ronde 7 - NOD 26 september ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Joyce2013 - 31 jaar - ronde 4 - NOD 27 september ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Meisje93 - 23 jaar - ronde 4 - NOD 27 september ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Manana - 31 jaar - ronde 4 - NOD 4 oktober ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ MimaMerel - 24 jaar - ronde 2 - NOD 18 oktober ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ZWANGEREN ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Saar82 - 34 jaar - 22 februari '18 Piscean - 27 jaar - 24 februari '18 Fluss1984 - 33 jaar - 27 april '18 Famkexxx - ? jaar - .. april '18 Yesera - 35 jaar - 6 mei '18 TiToTam - 30 jaar - 16 mei '18 jongen (0) meisje (0) verrassing (0)
@TiToTam wat een rot nieuws! Heel veel sterkte *knuffel* @milou1991 beterschap meid hopelijk voel je je snel weer beter. @Kelly84 gefeliciteerd mooie test! @Meisje93 samen op de wachtbank! Mijn ei uiterlijk vanochten gesprongen eerste piek gemeten maandag 11 september 10.45. Zondag, maandag en dinsdag gezellig gehad. Nu wachten maar! Spannend weer.
@Manana dankje wel @TiToTam ik vind het ook zo dubbel nu, ik vandaag een soort voorzichtig goed nieuws en jij nu dit! Sterkte en hopelijk kan je het toch snel een plekje geven. Hierbij een virtuele Knuffel X @Joyce2013 dankje wel!! Voor jou en @Meisje weer een spannende 2 weken nu..
@Kelly84 thnx! @Manana ah okee. ik vermoedde ook al, dat dit mijn knaller is. Ben benieuwd of hij vandaag nog gaat springen. Ik voel wel een ontzettende druk daar. Moet iig niet te hard gaan zitten. Dankjewel! Ja dat hoop ik ook! @Joyce2013 Gezellig! Heb je je eisprong nog gevoeld?
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Milou1991 - 26 jaar - ronde 1 - NOD 14 september ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Kelly84 - 32 jaar - ronde 2 - NOD 16 september ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Vaatdoek - 33 jaar - ronde 1 na MA - NOD 19 september ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Rainbow88 - 28 jaar - ronde 7 - NOD 26 september ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Joyce2013 - 31 jaar - ronde 4 - NOD 27 september ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Meisje93 - 23 jaar - ronde 4 - NOD 27 september ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Manana - 31 jaar - ronde 4 - NOD 4 oktober ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ MimaMerel - 24 jaar - ronde 2 - NOD 18 oktober ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ZWANGEREN ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Saar82 - 34 jaar - 22 februari '18 Piscean - 27 jaar - 24 februari '18 Fluss1984 - 33 jaar - 27 april '18 Famkexxx - ? jaar - .. april '18 Yesera - 35 jaar - 6 mei '18 jongen (0) meisje (0) verrassing (0)
@Kelly84 dat is seker een duidelijke streep. Gefeliciteerd! Wij zijn een paar dagen in Reuver, Landal de Lommerbergen. Superleuk! Morgenavond alweer naar huis. Heb wel de hele week echt last van krampjes en vooral steekjes in onderbuik ter hoogte van mijn baarmoeder. Ben erg benieuwd. Dinsdag NOD. Jij ook een mooie oploop @Meisje93 flink gezellig maken.
@Vaatdoek heerlijk hoor. Dagen vliegen dan voorbij heh! Spannend hoor! Ben ook heel benieuwd. Hopelijk is het weer snel raak. Ja hopen het vanavond weer gezellig te maken. Nog steeds pijn ter hoogte van eierstok. Dus ga er vanuit dat hij nog niet gesprongen is.
@Meisje93 spannend! Nu binnen heel erg kort dat wachtbankje op en over een week of twee twee mooie streepjes, hoop ik! @Kelly84 duidelijk te zien hoor! Een voorzichtige gefeliciteerd van mij! @Vaatdoek klinkt ook wel veelbelovend! @MimaMerel balen dat je ongesteld geworden bent! Nu maar snel op naar de volgende ronde, en voor nu idd heeeeeeel veel chocola! @milou1991 heel veel beterschap! Heb je een griepje te pakken, of zou de misselijkheid ergens anders van kunnen zijn...?
@Saar82 dat hoop ik ook! Heb al lang genoeg gewacht naar mijn idee hihi. hoe gaat het verder met jou? Je gaat al richting de 20 weken.
Ik ben ook heel benieuwd wat al die krampjes betekenen. Ik hoop natuurlijk op een goede zwangerschap. Maarja eens kijken. Misschien dat ik zondagochtend een test ga doen. 2 dagen voor NOD met een sensitest. Zijn dit bekende dingen voor de meiden die net zwanger zijn?
Gadverdamme wat een k** dag heb ik erop zitten. Ik heb wel vaker migraine, maar tot nu toe was daar altijd een oplossing voor. Nu ben ik echt ziek-ziek (geweest? Denk ik? Ik voel me nu wel weer wat beter.) niks kunnen binnen houden, knallende koppijn bij alleen al mn ogen open doen, en dat op een doordeweekse dag. Ik was echt even in paniek! Ik kon vriend niet wegroepen van zn werk want hij is voor zichzelf en dat kost ons dus 300 euro als hij een dagje thuis moet blijven. Godzijdank was mn broertje een dagje vrij vanwege de verjaardag van mn nichtje. Dus die is a la minute in de auto gesprongen, heeft bij mij van zolder de maxi cosi gepakt (onze mc pearl moet op isofix en dat heeft hij niet in de auto en Mees past nog in de baby mc qua lengte en gewicht) en is met Mees richting de basisschool van nichtje vertrokken om daar haar traktaties te brengen en mee te vieren. Voor hem heel wat allemaal! Hij is niet haar vader, is het dochtertje van mijn schoonzusje, en hij is zelf ook pas 24. Maar súper hoe hij dat opgepakt heeft! Dan merk je echt wat voor een fijne familie je hebt. Sorry lang verhaal maar soms kan ik dan daar zo ontzettend dankbaar voor zijn! @Saar82 ik denk echt dat dit buikgriep was en geen zwangerschapskwaaltje. Ik heb al dagen hele erge hoofdpijn en had echt een oploop naar deze dag zegmaar, en aangezien het er niet alleen qua overgeven uit kwam ... We zullen zien! Morgen/vrijdag is mijn nod en ik hoop echt dat het een echte n-o-d zal zijn. Ik heb in ieder geval helemaal geen tekenen dat ik ongesteld ga worden, normaal heb ik dat wel. Wat ik wel zat te denken... de laatste keer dat ik zo ziek was, was aan het begin van de zwangerschap van Mees! Ik heb een hele goede weerstand, daar doe ik heel veel voor, en ben dus ook eigenlijk nooit ziek, afgezien van die verschrikkelijke migraine aanvallen. Het schijnt dat je weerstand meteen na de innesteling al ver naar beneden gaat, ivm alle energie en vitaminen die naar je kindje gaan toch? Zou het dan toch een teken zijn? ..... Sorry voor mn megalange post!
@milou1991 pff. wat een dag heb jij achter de rug zeg! Wat fijn dat je broertje voor Mees kon zorgen. Hopelijk is dit een goed teken geweest! Ga je morgenochtend testen? mijn ovulatietest is weer negatief. Streepje word weer wat lichter. De pijn is ook sinds 19u weg. Gelukkig, want het werd alleen maar erger. Denk dat mijn ei gesprongen is. Jeej!