Mama's die gaan voor een 2e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door piscean, 21 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    @milou1991 fijn dat je je iig weer wat beter voelt nu! En heel erg fijn dat je broertje zo kon bijspringen. Heerlijk, zo'n familie waar je echt van op aan kan. Die hebben wij gelukkig ook, aan allebei de kanten!
    Misschien is het inderdaad wel een teken dat je toch zwanger bent. @Yesera had vlak voor de positieve test ook wat gezondheidsproblemen, toch? Ik hoop voor je!

@Meisje93 jaaaa t gaat zo snel! Morgen 17 weken (banner loopt nog steeds verkeerd), en met 19+1 heb ik de 20-weken echo. Dat is dus de 29e, over twee weken al! Dan ben ik al weer bijna op de helft!
    Ik begin ons spruitje nu ook steeds vaker te voelen. Het is nog wel heel licht, maar toch. Beweging is beweging!

Kelly84 en milou1991 vinden dit leuk.
  2. Vaatdoek

Vaatdoek Bekend lid

7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Whooeehoeee! Haha, voor zekerheid gezellig maken of is dit al gedaan? :)

3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Saar82 Super leuk zeg, dat je de kleine lekker voelt bewegen!
    Oh dat uw al bijna idd. Fijn hoor.

@Vaatdoek hihi ja maken het vanavond nog even gezellig. Geen idee of we nog op tijd zijn. Aangezien ei maar 12u vruchtbaar is. ;)
    ben al blij dat ik van die pijn af ben.

Vaatdoek en milou1991 vinden dit leuk.
  4. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @Meisje93 nou ik had maandag echt last deed gewoon zeer. Gister nog af en toe en vandaag alleen een wat zeurderige pijn in me liezen. Dus geen idee wanneer hij gesprongen is. Maar fijn dat hij bij jou ook gesprongen en is en dat je ook weet wanneer!

milou1991 vindt dit leuk.
  5. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

12 aug 2014
    1.318
    460
    83
    Vrouw
    Tbm
    #3225 milou1991, 13 sep 2017
    Laatst bewerkt: 13 sep 2017
    Yes! En nu echt op het wachtbankje! Heb je er een goed gevoel over?

Ik ga morgenochtend weer testen ja maar ik verwacht er niks van. Ik bedacht me, bij Mees testte ik 13dpo positief, 11 juni mn eisprong, maar ik heb gisteren even terug gerekend en kwam er achter dat volgens mijn uitgerekende datum toen, die met de echo is vastgesteld, ik op 9 juni mn eisprong al had. Dat zou betekenen dat ik toen pas 15 dpo positief testte! En dat was zelfs nog een hele lichte streep. Het geeft mij in ieder geval hoop. ;) En sowieso... zolang ik nog niet ongesteld ben, is alles nog mogelijk. :)

@Saar82 ja fijn he? Echt heerlijk als je zo'n familie hebt. Wat leuk dat je al wat voelt bewegen! Vond ik altijd zo fijn... kan niet wachten!

6. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    @milou1991 zo jij hebt een pittig dagje achter de rug zeg, maar wat je zegt qua weerstand heb ik nu in ieder geval wel, voel me niet fit en verkouden en hoesten, ik duim voor je!
    En wat een lieve broer heb jij zeg!

@Vaatdoek ik heb ook getest met de sensitest dan die van 6 dagen voor nod.
    En ja je hebt de uitslag gezien ;)

@Meisje93 en @Joyce2013 zo jullie allebei op t wachtbankje, spannend!!

Joyce2013, milou1991 en Vaatdoek vinden dit leuk.
  7. Vaatdoek

Vaatdoek Bekend lid

7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Ja sensitest is echt goed.
    Had jij na je eisprong last van krampjes/steekjes? :)

Meer meiden op het wachtbankje, hopelijk allemaal een roze test over een paar dagen/weken! :)

8. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ah okee. zou ook nog de napijn kunnen zijn.
    ja ben 80% zeker dat hij gesprongen is. Voelde echt alsof ei op springen stond vanmiddag. lopen of gaan zitten was extra pijnlijk.
    nu gelukkig pijnvrij. :)

@milou1991 ja heb er een goed gevoel bij! Eigenlijk deze ronde de 1e echte kans.

ben benieuwd naar je test morgen! Dat is zeker waar.

@Vaatdoek ja daar gaan we voor! :)

Joyce2013 en Vaatdoek vinden dit leuk.
  9. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Dat zijn eigenlijk ook alleen mijn klachten op dit moment, krampen en ruik alles 100x beter..

@milou1991 ik hoop voor je dat de test nu wat laat zien..

@Meisje93 spannend nu he maar duim voor je dat het nu ook raak is!!

10. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Nee ik was juist direct na bevruchting ziek. Schijnt dat je lichaam dan lagere weerstand heeft voor een goede innesteling. Maar je schijnt ook ziek te kunnen worden van een innesteling. Toen had ik alleen een hele kleine bloeding en een tempdipje. Misschien een late innesteling @milou1991? Ik hoop het voor je! Heb je vandaag weer getest?

Schiet echt alweer op @Saar82! Spannend de 20 weken echo! Ik tel nu de dagen af tot de eerste echo! Nog 8 :D

@Joyce2013 en @Meisje93 succes op het wachtbankje!! Hopelijk straks 2 mooie positieve testen!

Saar82 en Joyce2013 vinden dit leuk.
  11. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @Meisje93 en nu samen op dat lang durende wachtbankje. Hebben deze keer hier wel echt benut, spannend weer!

12. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Kelly84 Dankjewel! :) Duim ook voor jou!
    Verleiding kunnen weerstaan om vandaag te testen?

@Yesera jeej dat is idd aftellen! Fijn hoor.

Dankjewel! Daar gaan we voor.

Gezellie! :D Mooi zo. Wij hebben hem ook goed benut. Toch maar elke dag gedaan
    Voelde prettiger & libido was lekker hoog. :p

Joyce2013 vindt dit leuk.
  13. MimaMerel

MimaMerel Actief lid

6 sep 2017
    415
    278
    63
    Vrouw
    Logopediste
    Amsterdam
    Hi, ik ben nu natuurlijk ongesteld en ik weet even niet waar ik deze week over moet praten. Ik moet eerlijk toegeven dat ik misschien wel een beetje meer teleurgesteld ben dan ik van tevoren dacht. Bij de eerste was het immers in een keer raak en ook al had ik het niet verwacht, misschien wel gehoopt.

Maar misschien dat ik komende maand toch ovulatietesten wil proberen en temperaturen? Maar ik heb hier dus 0 ervaring mee en heb geen idee hoe dat allemaal werkt.

Hoewel we afgelopen periode echt wel zeker weten op de dag van mijn eisprong (die toen nog vermoedelijk was maar aangezien mijn menstruatie exact op m'n NOD kwam moet het wel zo zijn geweest) en ervoor en erna seks hebben gehad.

Ik zit zelfs te denken aan een mislukte innesteling of een niet levensvatbaar vruchtje wegens de kwaaltjes die ik had (of ik had nog nooit zo'n erge PMS gehad) en dat het niet aan onze timing ligt maar dat het gewoon voor dit vruchtje niet zo had mogen zijn?

Weet het dus even niet, behalve dan dat ik 18 oktober echt nog super ver weg vind en toch wel wat teleurgesteld ben.

14. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Ik ben ook ziek hoor nu, waarschijnlijk ook nu weinig weerstand.
    Wel aan het werk, maar voel me belabberd.

@Meisje93 Ja was om half 5 wakker omdat ik moest plassen en toen wilde ik alleen maar terug naar mn bed haha, dus morgen weer testen :)

@MimaMerel Herkenbaar hoor, wij waren ook van de 1ste in 1x zwanger, na 15 jaar pil slikken. En nu toch ook ronde 2 raak, wel dankzij de ovulatie testen.
    Jammer genoeg is het geen garantie dat als het de eerste keer snel lukt het de 2de keer weer zo is. Ik moet zeggen dat ik het de 2de ronde toch best snel vond gaan, behalve dan die 2 weken na de eisprong die kropen voorbij.
    Hopelijk is het de volgende raak voor jullie..

15. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

12 aug 2014
    1.318
    460
    83
    Vrouw
    Tbm
    Ja ik heb weer getest en hij was weer wit. Maar ik heb geen extra gevoelige test gebruikt. Het is allemaal nog mogelijk zolang ik niet ongesteld word. Bij Mees testte ik immers ook zo laat pas positief.

@MimaMerel ja dat snap ik! Probeer je vast te houden dan aan t feit dat maar 20% van de bevruchtte eitjes ook daadwerkelijk levensvatbaar is. Je kunt dus best alles goed gedaan hebben, en ook bevrucht zijn, maar dan nog is het maar een kans van 1 op 5 dat het goed gaat.

16. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Ik snap dat je teleurgesteld bent. Bij onze dochter hebben we 6 rondes nodig gehad, maar ergens denk je toch dat het de 1e ronde raak zal zijn omdat het de vorige keer "gelukt" is. 50% van de bevruchtingen/innestelingen gaan fout, daar heb je geen invloed op, dat is gewoon de natuur.

Ovulatietesten kunnen je inderdaad meer inzicht geven in je cyclus. Je moet zelf even bedenken of je daar al mee wil beginnen. Met seks om de dag mis je je eisprong ook niet, en dat geeft vaak wat minder stress dan elke dag een paar keer op een stickje plassen ;)
    Precies op je NOD ongesteld worden zegt helaas niets over het tijdstip van je eisprong, net zoals ovulatiepijn. Ik heb een cyclus van 26-28 dagen, maar desondanks mijn eisprong pas rond dag 18. Zonder ovulatietesten had ik dat nooit geweten en zouden wij altijd 4 dagen te vroeg stoppen met klussen. De enige manier om om en nabij te weten wanneer je ei springt (op 1 of 2 dagen na) zijn ovulatietesten en/of temperaturen.
    Als je ovulatietesten zou willen kopen, blijf weg bij die van het kruidvat want die scheppen meer onduidelijkheid dan wat anders ;)
    Ik ben erg tevreden over de dipsticks van sensitest, ook die extra gevoelige zwangerschapstesten zijn heel goed. Via internet verkrijgbaar.

Hopelijk is het deze ronde raak!

17. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    #3237 Yesera, 14 sep 2017
    Laatst bewerkt: 14 sep 2017
    Ik heb hetzelfde gehad in mijn eerste ronde. Zoontje was ook in 1x raak, dus je hoopt daar toch op. Ook had ik veel klachten die ik nooit had. Super gevoelige borsten, zelfs nog gevoeliger dan hoe ze nu zijn nu ik wel zwanger ben. Maar toch werd ik ongesteld. Heftiger en anders dan normaal. Maar als je geen positieve test in handen hebt gehad dan zul je het nooit weten. En je moet het ook zo zien, als er iets was, was het niet goed. Hopelijk snel meer geluk. Ik had dit keer 3 rondes nodig.

18. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Goedemorgen meiden. Ik heb zo een intake bij de psycholoog (eindelijk!) en heb geen tijd om uitgebreid op iedereen te reageren, maar zoals beloofd laat ik ff weten hoe mijn afspraak bij de ha ging. Volgens haar maakt de hoeveelheid bloed helemaal niks uit. Ik moet mij zorgen gaan maken als mijn cyclus erg onregelmatig wordt. Voor mij betekent dat tussen de 25 en 35 dagen wat gelukkig nog niet het geval is! Over zwanger worden hoef ik mij op dit moment nog geen zorgen te maken. Fijn om dat te weten. Ik maakte me er wel erg zorgen over.

Ik zal later op iedereen reageren. Wish me good luck!

Joyce2013, Yesera en Kelly84 vinden dit leuk.
  19. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

12 aug 2014
    1.318
    460
    83
    Vrouw
    Tbm
  20. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217