@MimaMerel snap je teleurstelling hoor. Had ik ook. Bij de 1e ging het ook gemakkelijker. Maar er kan zoveel misgaan nog voor je NOD. Zwanger worden is een wonderlijk iets. Zeker als je kijkt hoeveel %kans je hebt iedere ronde. Ik heb ook in 2 rondes mega veel klachten gehad. En wijt dit aan de progesteron. Lijkt helaas heel erg op HCG kwaaltjes. @Kelly84 heh wat vervelend zeg! Hier ook begonnen met snotteren helaas. haha kijk! Jij kwam er goed vanaf Gelukkig maar ook. Met om de dag testen zie je een mooie oploop. @milou1991 balen van je negatieve test. Maar idd er kan nog vanalles gebeuren. @Manana wat fijn dat je eindelijk je intake hebt! Fijn dat alles goed was bij de ha. En dat de hoeveelheid bloed dus niets uitmaakt. Veel succes! Hopelijk heb je een goed gevoel bij deze psycholoog! toitoi.
Succes! En bij mij werd precies hetzelfde gezegd over de lichtere bloedingen! Het belangrijkste is inderdaad om in de gaten te houden of je cyclus korter dan 25 dagen wordt of langer dan 35 dagen.
Als je gisteren zo'n last had van de innesteling (duim duim dat dat het was), dan is het inderdaad logisch dat je vandaag nog niets ziet op een test. Op z'n vroegst zou je dan vanaf morgen tuurstreepjes verwachten. Dus ik heb nog goede hoop voor je!
Ik mag van het wachtbankje. Ik ben ongesteld geworden. Echt balen! In pendelen geloof ik nu niet meer haha... Thanks voor meeduimen allemaal!
Oh balen! Heb net een berichtje gezet dat ik nog goede hoop voor je had.... Hopelijk dan een succesvolle nieuwe ronde!
Ja ik hoop t ook. Ben er momenteel best kapot van. Niet dat ik moet huilen ofzo, maar mijn intuitie laat me behoorlijk in de steek en dat gebeurt me nooit. Ik twijfel of ik nog moet meepraten hier. Ik vind het zoooooo gezellig met jullie en heb ook echt het gevoel dat we een hecht groepje al vormen ofzo. Hebben jullie dat ook? Ik wil dus ook heel graag mee blijven kletsen en vooral kijken of de wachtbankjes dames zwanger zijn straks! Maar ik merk ook aan mezelf dat ik er op deze manier wel heel erg veel mee bezig ben en dat de tijd heel langzaam gaat. Maar meekletsen met jullie is te gezellig dus ik blijf wel hoor!
Je moet het ook weer even een plekje geven. Ook hier was het echt keihard balen dat het de eerste ronde niet raak was maar ik kon hier wel heerlijk van me afschrijven en kijk nu zit ik in de 2de ronde en is het alsnog raak. En ja het lastig maar ik heb een vriendin die er 3 jaar over heeft gedaan en ik dacht toen het de vorige ronde niet lukte aan haar en dacht jemig ik "zeur" al over 1 ronde en zij heeft dat 3 jaar lang gehad en alle testen enz waren goed en na 3 jaar toch spontaan zwanger geworden..
Ja ik weet ook dat ik niks te klagen heb... maar toch is het wel even balen. Inderdaad mijn ex-collega van toen ik nog werkte was van de eerste zwanger in de eerste ronde en van de tweede pas na 2 jaar! Ook spontaan verder. Hoop echt dat me dat bespaard blijft.
Laat het idd even bezinken @milou1991. Die teleurstelling kennen we allemaal, van de eerste ronde en elke daarna wanneer het niet lukt. Over een paar dagen zal je waarschijnlijk weer vol frisse moed naar je nieuwe eisprong toe gaan.
ah nee wat balen zeg! Hopelijk meer geluk in de 2e ronde. haha bij mij klopten ook al 2 pendels niet. haha je moet het zelf weten! Door op het forum te kletsen ben je er idd meer mee bezig. En ja, je ziet elke keer weer iemand zwanger raken behalve jezelf. maar toch blijf ik ook lekker. veel te gezellig. Gezellig dat je ook besloten hebt, dat je blijft! hier was ook elke ronde een teleurstelling dat het niet raak was. Sommige rondes ook heilig van overtuigd dat het raak was.
Nou jullie het over die pendels hebben, die klopt dus bij mij ook niet Misschien wel dat het een meisje is maar dat duurt nog wel ffies. Voel me wel echt in alles mega zwanger! Nou ben ik wel heel benieuwd naar m'n test morgenochtend. @Yesera, spannend zeg bijna je eerste echo!! Hopelijk een mooi hartje te zien..
@Kelly84 hopelijk bevestigd de test dat ook morgen. al vond ik de test van gisteren ook al duidelijk hoor. bij jou kwam ook November uit de pendel toch?
@Yesera vanmiddag mega misselijk. En echt moe ook. En ja de krampen die blijven en een opgezeten buik. Heb jij al een beetje een buikje? Ze zeggen dat het bij een 2de vaak sneller een dikke buik hebt. @Meisje93 ja indd bij mij ook november..
Moe ben ik idd ook, misselijk gelukkig niet. Heb eigenlijk nog niet echt een buikje. Alleen beetje opgezette darmen, maar dat was vorige maand toen ik obstipatie had erger/groter
@Kelly84 laat het dan bij mij ook maar deze maand raak zijn! @Yesera hopelijk blijft de misselijkheid weg! Had je bij de 1e wel last van misselijkheid? @Manana hoe was het bij de psycholoog?
@Yesera ik ben bij onze dochter ook zo misselijk geweest gelukkig niet heel veel gespuugd maar wel af en toe, vooral sochtends als ik niet eerst wat at maar gelijk van alles ging doen, dan hing ik binnen 10min boven de pot, dus af ik vaak al een cracker in bed en dan ging het wel.. Moe pff dat hield toen aan tot een week of 16 hopelijk is dat nu sneller over. @Meisje93 nou dat hoop ik ook echt voor jou!! Dan is het toch een maand eerder! Zou toch wel heel leuk zijn..
@Kelly84 2 maanden eerder zelfs! Zou zeker leuk zijn. Vervelend heh die misselijkheid en vermoeidheid. Gelukkig heb je er niet heel veel last van gehad. ik hoop dat het je nu bespaard mag blijven! Welke kwaaltjes heb je nu?
Moeheid was inderdaad bij mij toen ook tot ongeveer 16 weken. Misselijk ben ik nooit geweest. Moest wel snel na opstaan eten, anders voelde ik me zo slap. Dat heb ik nu ook weer. Voel wel dat er het een en ander opgerekt word in mijn buik, voelt gespannen en ik voel af en toe steekjes. Borsten zijn ook gevoelig en een stukje groter