Oh en over de jongens-meisjes voorkeur kwestie. Ik dacht dat ik geen voorkeur had voordat we begonnen met proberen. Ik wilde gewoon echt heel graag een broertje of een zusje voor zoonlief. Maar ik merkte dat toen tijdens de eerste ronde m'n NOD steeds dichterbij kwam ik toch ineens droomde van een meisje. En als ik al die leuke meisjeskleertjes zie dan hoop ik gewoon echt met heel mijn hart dat ik daar ook ooit mee in de weer mag gaan. Onze zoon is in de familie de enige jongen, hij heeft 4 nichtjes en hij is de oudste. Ik vermoed dat er nog meer in de pijpleiding zit bij de rest dus voor de verhouding hoop ik dat zij eens voor de verandering een jongen mogen krijgen en wij dan misschien toch stiekem het liefst een meisje.
Begint het al een klein beetje te landen @Manana? Zo'n duidelijk streepje krijg je echt niet zomaar. Ga je morgen nog een keer testen? En @123abc voor jou ook spannend morgenochtend! Wij hebben zonet heel even het hartje van de kleine gehoord ❤❤❤ Ik had mijn angelsound van zolder gehaald en we konden het niet laten om het even te proberen. Het was even zoeken (en we waren het ook vrij snel weer kwijt), maar wat een heerlijk geluid! ❤
Wauw! Superbijzonder! Wel ook heel vroeg om het al te kunnen horen, hier lukt het ze met 10+3 nog niet eens! Net van de toekomstig peettante van onze hummel een supercute setje van feetje gekregen! Meteen maar aan vrienden en familie online laten weten dat t een manneke wordt!
Leuk pakje!! Ik had destijds ook een setje van feetje gekregen. Vond het hele fijne stof en heel duurzaam. Vond het echt jammer dat hij er weer uitgegroeid was. Ja had ook niet echt verwacht dat het nu al zou lukken. Mijn man vond de hele tijd mijn hartslag en dacht dan dat het de kleine was . Met goed mijn bekken kantelen en het apparaat achter mijn schaambeen richten kreeg ik het hartje uiteindelijk te pakken. En toen hoorde mijn man ook heel duidelijk dat mijn hartslag heel anders klinkt dan die van de kleine. Maar toen ik heel even een klein beetje wiebelde, was ik het hartje ook zo weer kwijt.
@Yesera haha nee ik kan het nog steeds niet bevatten ik snap wel dat de test niet zomaar een streep geeft en dat er daarbinnen duidelijk iets aan het groeien is, maar het is nog te onwerkelijk allemaal. Ik heb geen early test meer, wel de gewone. Waarschijnlijk ga ik morgen toch nog met de gewone testen. Kijken of al oploopt. Ik kan op dit moment niet een dag extra wachten Wat gaaf dat je nu al het hartje hebt kunnen horen! Heerlijk zeg, geniet ervan @Saar22 oohhh smelt! Wat een schattig stoer pakje!!
wat een mooi setje zeg! leuk dat jullie het aan iedereen bekend maken. hoef je iig niet bang te zijn dat je je verspreekt. @Yesera ja het is natuurlijk nog zo klein, dat het maar moeilijk te vinden. Maar supergaaf dat het jullie gelukt is. @Manana ik duim voor een mooie test.
Hihi, dat hadden wij ons idd ook bedacht! Liever open kaart spelen dan dat iedereen maar gaat lopen raden. En nu kan ik op mn gemak alle babykleertjes van onze oudste uitzoeken zonderdat ik het verborgen hoef te houden!
Nou idd! Wel ideaal hoor, dat je veel kleertjes weer kan gebruiken. Ze hebben het zo kort aan! Krijgt je zoontje trouwens een nieuwe kamer of gaan jullie een nieuwe babykamer doen?
De stucadoor komt hopelijk binnenkort. De oudste gaat dan naar een iets grotere kamer, en nr twee komt in zijn oude kamer. Maar we zijn vorig jaar verhuisd, dus aan beide kamers is nog niets gedaan. Dus lekker allebei opnieuw inrichten en schilderen enzo! Superleuk! De oudste krijgt een kamer met dino/draken thema. De jongste waarschijnlijk gewoon een beetje neutraal, zodat we het na een paar jaar makkelijk kunnen aanpassen.
We hebben besloten nog een paar dagen extra te wachten. Niet zo'n fan van witte testen dus we wachten tot woe ofzo zodat we; als ik niet ongi ben, zekerder zijn dat mijn NOD is geweest. Door mijn onregelmatige cyclus is dat niet altijd duidelijk. En bij onze zoon testte ik ook vrij laat pas positief. Dus een beetje zelfbescherming en paar daagjes extra volhouden. Plus het scheelt geld, haha. Werd wel opeens misselijk vanavond, en de 'klachten' blijven ook. Dus we houden hoop
Krijg je het nog druk, als je 2 kamers aan moey gaan pakken. Maar wel superleuk. Oh ja, dat is waar ook je ging een dino kamer maken. Ja als je de muren neutraal houdt, kan je er straks van alles mee doen! Behoud je wel de babykamer meubels van je zoontje? Hier hebben wij een neutrale babykamer, dus daar hoeven we niets aan te doen.
Verstandige keuze. Je maakt me wel erg nieuwschierig. Maar dan ben je er iig wel vrij zeker van. Als je niet ongi bent geworden. Ben benieuwd!
@Meisje93 haha ja het eigenlijk niks voor mij, ben altijd mega nieuwsgierig. Maar het is wel even slimmer denk ik. Zag net wel toen ik mijn gezicht schoonmaakte wat plekken komen, en dat is meestal als ik ongi moet worden dus we gaan het wel zien..
@Yesera wat gaaf dat je dat nu al hebt kunnen horen, hoe klein het ook is! wauw wat tof! @Saar82 Wat een leuk pakje, krijg er meteen weer rammelende eierstokken van en ontzettende babyfever! @123abc Goed van je, die zelfbescherming. Is ook zonde van de testen uiteindelijk natuurlijk. Ik hoop dat ik zelf deze ronde ook kan wachten tot m'n nod en wanneer ik niet ongesteld word pas een test doen. En dat het zoeken naar kwaaltjes me niet in z'n greep gaat houden.
@123abc heel spannend! Ben zo benieuwd naar je test morgenochtend! #ovulatietesten: ik heb er ook een hekel aan ze te gebruiken. Voelt zo plastisch en niet-romantisch! Maar anders had ik echt gedacht dat afgelopen donderdag (uiterlijk vrijdag) mn eisprong was. En dan hadden we gisteren geen goedmaaksex gehad en had ik misschien weer mn eisprong gemist deze cyclus. Dus ben nou toch wel weer blij! @MimaMerel haha ik twijfel altijd. Bij mij lijkt altijd alles anders te lopen maar ik weet wel zeker dat dit mn piek was idd! @Saar82 wat een leuke plannen! Héérlijk om twee kamertjes te mogen stylen. En een superleuk setje. Dan wordt het nog echter he? @Yesera wat fijn dat je het hartje gehoord hebt! Ik heb ook een angelsound en vond het hartje van Mees ook met 10 weken. Daarna eigenlijk vrij weinig meer mee gedaan. Zeker toen ik schopjes begon te voelen met 15 weken, vond ik dat fijn genoeg. Oooooh als ik daar alleen al aan terug denk dan kan ik al niet wachten tot ik weer zwanger ben! Wat is t toch bijzonder...
Spannend hoor! Ga heel hard voor je duimen. Ahh balen zeg, ik ben erachter gekomen dat ik allemaal hele kleine puistjes krijg op mijm voorhoofd krijg net voor mijn ongi. Dus ga deze ronde ook niet te snel testen. Zo niet leuk die witte testen en idd zonde van het geld. @MimaMerel jij mag alweer bijna op het wachtbankje. Fijn hoor!
@milou1991 maar je tempt ook toch? Dus dan weet je het ook, wel achteraf natuurlijk. Het is idd wel stukken minder romantisch. Hier stijgt gelukkig mijn libido heel erg rondom de eisprong.
Naaaaaaa! @123abc typ ik net dat ik niet kan wachten tot jouw test morgenochtend online staat, ga je heel braaf wachten! Haha grapje hoor... heel knap van je! Ik ga daar ook voor deze maand.