@milou1991 oh wat goed dat het zo goed gaat met bv. En idd je moet niks! Hij groeit toch goed en zal heus niet tot zijn 18e aan jouw borst hangen! Dat moeten met alles word ik ook helemaal gek van.. Mijn depressie werd helaas erger met bv en ben na 7 maanden ook mee gekapt. Maar dl kreeg vanaf dag 2 een keer of 2 per dag gekolfde melk uit een flesje van papa. Overgaan naar kv was dus niet zo lastig. De bv ging perfect en ik had een overvloed van melk, maar werd er zelf helaas niet goed van ik hoop zo dat ik nu onder begeleiding van de psycholoog wel met een fijn gevoel bv kan geven. Tenminste als het weer mag lukken... Ik geloof het pas als mijn testen nog duidelijker op lopen. Ik weet het een streep is een streep, maar zo'n lichte streep vind ik nog erg spannend! Ik heb trouwens tot mijn eisprong etos zwanger worden genomen met een theelepel tarwekiemolie per dag. Na mijn eisprong ben ik overgegaan naar kruidvat multi zwanger en 2 theelepels tarwekiemolie per dag. En goed sporten/in beweging blijven is erg goed voor de doorbloeding en de innesteling @pietje1987 ik duim voor je meid! Nog een paar dagen wachten @Joyce2013 superleuke foto leuk bedacht waar haal jij de granaatappelsap? Ik vind het ook superlekker, maar wil eentje waar zo min mogelijk troep in zit.
Ik voelde me vandaag weer eens vreselijk belabberd! Ik dacht ik ga ff sporten en ben voor een zwangerschaps workout gegaan. Zelfs dat kon ik niet aan terwijl dergelijke workouts een eitje zijn voor mij. Ik stond te hijgen als een malle de dag voordat ik positief teste grapte ik tijdens het sporten tegen ml al "nou ik heb iig de conditie van een zwangere" Na het sporten zijn we samen gaan lunchen en ik kon met moeite wakker blijven. Daarna ben ik op de bank ingestort. Dit herken ik niet van mijn vorige zwangerschap ik ben echt continue moe en als ik daar niet aan toegeef, word ik er weer "ziek" van... Ik hoop dat de testen mooi blijven oplopen. Vind ze nu nog te licht om te roepen dat ik zwanger ben
Je hebt het goed te pakken dus @Manana! Nou moet ik zeggen dat ik in die paar dagen zwangerschap toch ook al een hoop in mijn lijf merkte dat ik niet herkende van zoon. Binnen een paar dagen al een opgezette buik in de avond, zere tepels die ik nooit heb gehad... Dus wie weet pakt het bij jou nu ook al heel anders uit! De testen zijn echt duidelijk hoor meis, denk niet dat je nog hoeft te twijfelen!
@Manana ik heb er vertrouwen in dat je testen mooi op gaan lopen! Wel vervelend dat je je zo voelt. Hopelijk is het iets tijdelijks.
@Manana hier hetzelfde hoor, voel me zo lamlendig en gelukkig is het een “gezonde” ziekte maar pff wat ben ik blij als ik straks 16 weken ben, want toen voelde ik me de vorige keer ook echt beter. Kan ook oneindig slapen en verschrikkelijk misselijk en gewoon een soort griep achtig gevoel ofzo. Maaaar we zijn natuurlijk nog steeds hartstikke blij @milou1991 je hebt gelijk ook rustig aan het is pas ronde 2! Yes het is weer maandag! Des te sneller is het vrijdag
Hier er weer een paar verschrikkelijk slechte nachten opzitten. Denk dat dat ook niet bevorderlijk is voor mn vruchtbaarheid. @Manana ik snap dat je voorzichtig bent om jezelf te beschermen. Ze zijn wel echt positief hoor! Maar inderdaad nog even wat oploop afwachten.
Bij onze eerste was ik precies 3 maanden na een vriendin uitgerekend en nu krijg ik net een appje dat ze 11 weken zwanger is! (Bij haar nr 3) Nou kan ik niet anders dan denken; die zal wel denken. Elke keer als ik zwanger ben komt zij ook een paar weken later dat ze zwanger is! Denkt ze vast niet, maar ja.. haha
Dank voor jullie lieve berichten meiden. Ik heb vanmorgen weer getest en de test is tov de test van eergisteren mooi opgelopen. Ook is mijn temp vanmorgen weer gestegen. Dat geeft toch een wat zekerder gevoel als de testen nog wat donkerder worden ben ik helemaal blij!
@milou1991 dat is zeker niet fijn! Hoop niet dat het nadelig effect zal hebben op je vruchtbaarheid! Hopelijk wordt het snel weer beter! Knuf @123abc hahaha ik snap je wel, want het is wel erg toevallig
Ja bijna hoor! Ik hoop dat m'n verjaardag gisteren geholpen heeft voor de romantiek in de slaapkamer en dat het ten goede komt aan m'n vruchtbaarheid en eisprong. Ik vind het weer heel spannend, of we goed timen en of er wat kikkervisjes aan zullen komen, hihi. Lastig met het temperaturen zeg, dat jullie nog zulke nachten hebben. En dapper dat jullie ondanks dat wel voor een tweede willen gaan! @Manana wat apart joh dat zo'n ovulatietest zo knalt. Schijnt niet betrouwbaar te zijn inderdaad, maar voor de twijfels zou het wel leuk zijn dat je ook zo'n mooie zwangerschapstest krijgt. Ik zie iig duidelijk wel oploop tussen 12 en 13 dpo! @Yesera ook al zo'n knallende ovulatietest, haha! Ik zie dat je een banner hebt! Heb je je bloed laten checken bij de huisarts? De test is inderdaad duidelijk! @milou1991 Ik denk dat het zeker belangrijk is om nu op zijn leeftijd zijn nachtvoedingen niet meer als gewoonte te geven. Ik vind op zich niet dat kinderen moeten doorslapen, maar ik denk toch dat het voor jou goed zal zijn met oog op een nieuwe zwangerschap en baby om hem wat beter te trainen op slapen 's nachts en het geen gewenning te laten zijn dat hij vanzelfsprekend mag drinken bij jou. En dat gaat inderdaad ook niet van de een op de andere dag over, dat heeft even tijd nodig en daar moeten jullie even doorheen. Dit vind ik wel interessant om te lezen. Over mijn progesteron maak ik me geen zorgen want de klachten vorige ronde waren niet mals. Dus ik twijfel of ik het een kans wil geven, maar het lijkt me in ronde twee ook niet per se nodig. Ik maak me alleen wat druk over het leeftijdsverschil wat steeds groter wordt en ik toch wel echt hoop dat het niet nog een half jaar gaat duren. Maar granaatappelsap is dus ook een dingetje? @Joyce2013 Wat een coole aankondigingsfoto! Stoere vent hoor, hoe reageerden de ontvangers? Wat leuk dat jullie weer samen zwanger zijn! Ik zie niet per se een oploop hier, maar wel duidelijk een streep en je bent nu 14dpo dus ik denk dat je wel goed zit hoor!
@123abc ja dat zou wel erg toevallig zijn. Hopelijk is het snel raak & wie weet is het al raak! @Manana ik zie een mooie oploop! Gefeliciteerd. @milou1991 heh wat vervelend van je nachten. @MimaMerel hihi ja het is toch wel een dingetje heh! Daarom was ik afgelopen ronde gestart met ovulatietesten. Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Zo, ik had gisteren mijn verjaardag! En het viel dus ook wel op dat ik zelfs niet één wijntje had gedronken. Dus toen heb ik als troef maar een oud medicijndoosje tevoorschijn gehaald waar antibiotica in had gezeten toen ik een half jaar geleden een blaasontsteking had. (Ik bewaar altijd die doosjes zodat ik zeker weet dat ik de juiste krijg een volgende keer ivm intolerantie). Dus toen werd het gelukkig snel afgedaan en niet meer bij stil gestaan. Ik had best een glaasje kunnen drinken want ik moet mijn eisprong nog krijgen, maar het voelde niet prettig om een glaasje te drinken en ik had er ook helemaal geen zin in! Dus ik hoop maar dat we goed kunnen mikken de komende dagen! @Meisje93 Ja ik denk dat ik volgende ronde ook eens ga kijken hoe mijn cyclus eruit ziet dmv ovulatietesten of eventueel temperaturen ook en of er dan drie fasen te ontdekken zijn. Ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is, maar als het deze ronde niet goed komt door het weer een beetje easy going te doen, dan was onze zoon de eerste ronde wel gewoon een lucky shot en denk ik dat we het wat meer gaan plannen.
@MimaMerel Wat goed dat je die doosjes bewaard. Kon je nu goed gebruiken als afleidingstroef. Als het voor jou niet goed voelt, zeker niet doen hoor! Ik dronk ook graag wijn voor mijn 1e kindje. Nu heb ik er helemaal geen behoefte aan eigenlijk. Hopelijk is het niet nodig! Maar altijd fijn om zicht in je cyclus te hebben. Bij de 1e hier helemaal niet mee bezig geweest.
@MimaMerel Nee nog geen bloed laten trekken, morgen! (Normaal donderdag maar heb het vervroegd omdat ik te ongeduldig ben haha. Mijn testen lopen op en CB was ook duidelijk, dus al maar een banner gemaakt
@MimaMerel dat is ook het enige waar ik bang voor ben. Het enige obstakel dat in mijn achterhoofd blijft spoken. Ik weet nog zo goed hoe moe ik was tijdens mn eerste zwangerschap. Hoe ga ik dat doen met maar 5 uurtjes slaap verdeeld over de nacht??? Nou ja, we blijven het iig trainen. @Manana jij mag je ticker aan gaan passen naar zwanger hoor! En hier kun je op het zwangeren lijstje! Wauw wat gaaf... wanneer ben je uitgerekend?