Milou1991 - 26 jaar - ronde 2 - NOD 14 oktober ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ MimaMerel - 25 jaar - ronde 2 - NOD 18 oktober ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Vaatdoek - 33 jaar - ronde 2 na MA - NOD 19 oktober ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Deesjuh - ? jaar - ronde 1 - NOD ? oktober ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Meisje93 - 24 jaar - ronde 5 - NOD 27 oktober ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ TiToTam - 30 jaar - ronde 5 - NOD 1 november ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ 123abc - 27 jaar - ronde 2 - NOD ? november ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ pietje1987 - 30 jaar - ronde 2 - NOD ? november ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Lvdv89 - 28 Jaar - ronde 6 - NOD ? november ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Twinkle81 - ? jaar - ronde 1 - NOD ? november ZWANGEREN ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Saar82 - 34 jaar - 22 februari '18 ♡ Piscean - 27 jaar - 24 februari '18 ♡ Fluss1984 - 33 jaar - 27 april '18 Yesera - 35 jaar - 6 mei '18 Kelly84 - 32 jaar - 26 mei '18 Joyce2013 - 31 jaar - 6 juni '18 Rainbow88 - 28 jaar - .. juni '18 Manana - 31 jaar - 12 juni '18 jongen (1) meisje (1) verrassing (0)
Ik duim met jullie mee. Ik kreeg trouwens voor een avond oppassen rond de F 12,50 (ja, guldentijdperk). Dat was dan 2 a 3 uur en meestal 's avonds, dus de kinderen lagen al in bed. Ze hadden dan zelfs een film voor mij gehuurd en er stond fris en chips klaar! Dat was in de jaren 90 dus de prijzen zijn vast gestegen, maar dit was royaal. Ik ben trouwens al 36 jaar, dus voel mij hier heel oud, haha
Milou1991 - 26 jaar - ronde 2 - NOD 14 oktober ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ MimaMerel - 25 jaar - ronde 2 - NOD 18 oktober ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Vaatdoek - 33 jaar - ronde 2 na MA - NOD 19 oktober ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Deesjuh - ? jaar - ronde 1 - NOD ? oktober ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Meisje93 - 24 jaar - ronde 5 - NOD 27 oktober ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ TiToTam - 30 jaar - ronde 5 - NOD 1 november ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ 123abc - 27 jaar - ronde 2 - NOD ? november ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ pietje1987 - 30 jaar - ronde 2 - NOD ? november ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Lvdv89 - 28 Jaar - ronde 6 - NOD ? november ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Twinkle81 - 36 jaar - ronde 1 - NOD ? november ZWANGEREN ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Saar82 - 34 jaar - 22 februari '18 ♡ Piscean - 27 jaar - 24 februari '18 ♡ Fluss1984 - 33 jaar - 27 april '18 Yesera - 35 jaar - 6 mei '18 Kelly84 - 32 jaar - 26 mei '18 Joyce2013 - 31 jaar - 6 juni '18 Rainbow88 - 28 jaar - .. juni '18 Manana - 31 jaar - 12 juni '18 jongen (1) meisje (1) verrassing (0)
Haha toen ik oppaste was het ook nog het gulden tijdperk hoor Zelf hebben wij ook nog nooit een oppas betaald. Wij gaan weinig weg en als we weggaan, regel ik dat hij bij mijn familie terecht kan. Zelf zou ik denk echt max €5 per uur aan een oppasmeisje betalen.
Hoi meiden,. Ik heb sinds eergisteren licht bloedverlies en heb er een naar gevoel over ik ben er ontzettend verdrietig over en kan er op dit moment moeilijk over praten zonder in huilen uit te barsten. Daarom ook mijn afwezigheid hier... Zodra ik me beter voel, zal ik weer met jullie meekletsen..
Och nee heh! Ik hoop dat het bloedverlies niets betekend! Ik hoop dat het onschuldig bloed is.! Sterkte meis. Xx.
Oh meid, ik hoop zo dat het een onschuldige bloeding is! Wat een stress voor je! Sterkte, ik denk aan je.
Rustig aan, ik hoop voor je dat het net zoals bij mij niets betekent, maar mijn reactie was precies hetzelfde. Wanneer wordt er gekeken?
@Manana o lieverd kan het niet met de innesteling te maken heben, is toch helemaal niet gek in de eerste weken? Word er binnenkort gekeken? Kan me voorstellen dat je je druk maakt maar er hoeft niets aan de hand te zijn ik duim voor je!
@milou1991 Wat een mooie test! Zo tof dat je al positief hebt getest op 9dpo! Daar ga ik de volgende keer ook voor! Haha.
Oh @Manana knuffel! Verlies je veel bloed? Wat misschien een kleine steun kan zijn, ik had eigenlijk direct echt menstruatiehoeveelheden. Bleef maar vloeien. Kennisje had af en toe wat licht bloedverlies en is vandaag uitgerekend, het hoeft écht niks te betekenen te hebben. Ook knuffel voor alle zieke zwangeren! Zwanger zijn is gewoon niet altijd een feestje, ook al is het voor een goed doel. 9 maanden duren dan behoorlijk lang... He jammer toch een aantal meiden de afgelopen dagen ongesteld geworden... Voor jullie ook knuffel! En ik hoop dat het ons allemaal de volgende ronde wel gegund is! @Twinkle81 fijn dat je termijn nu iig normaal is! Weet je weer beetje waar je aan toe bent hopelijk. @milou1991 dat is echt een overduidelijke streep ja! Wat mooi joh, en zeker nog zo voor je nod! Wat betreft oppassen, wij moeten ook nog achter een oppasmeisje aan. We hebben niet zo heel vaak iets waar we in de avond oppas voor nodig hebben, dan gaat hij evt logeren bij (schoon)ouders. Maar hebben binnenkort weer etentje met vrienden en heb zoon toch het liefst in zijn eigen bed. Ik kreeg vroeger €5 per uur volgens mij en overdag meer... Maar was op een gegeven moment wel wat ouder, heb opgepast tot mijn 21e en vanwege mijn opleiding (pabo) misschien gevoelsmatig ook wat meer waard voor mensen? Nu vind ik eigenlijk €3 per uur wel een mooi bedrag, zeker als zoon al op bed ligt... Binnenkort even buurmeisje polsen, ken haar niet goed maar andere buurvrouw laat haar ook wel eens oppassen en het is fijn dat haar moeder evt. ook achter de hand is en dan zo vlakbij. Vind haar net nog iets te jong, 14, zou liever 15 of 16 zien maar uiteindelijk is leeftijd ook maar een cijfer en zegt dat niks over het meisje zelf. Zoon ligt flink te hoesten in zijn bedje, heeft weer pseudokroep. Zo sneu... Hebben dus ook maar een plan gemaakt voor de nacht, ik moet morgen werken, man niet. Verwacht een dramanacht dus evt gaat man met hem in het logeerbed liggen.
@Manana , sterkte. Hopelijk is het niks. Mijn zusje heeft een flinke bloeding gehad aan het begin van haar zwangerschap en dacht dat het over was. Haar dochter is inmiddels 3. Ik zeg niet dat het bij jou ook zo is, maar het hoeft dus niks te betekenen. Voor hetzelfde geld had je een dubbele eisprong en maar 1 bevruchting. @TiToTam, beterschap met je zoontje. Hopelijk slapen jullie een beetje
@TiToTam klopt leeftijd is maar een cijfer. Zo heb je meiden van 14 die al heel volwassen zijn en meiden van 14 die heel erg kinderlijk zijn nog. Och wat vervelend dat hij de pseudokroep heeft. Prettig dat je man morgen vrij heeft. En hopelijk kom jij aan je nachtrust. Heeft hij er vaak last van?
Man is werkloos, dus dat ‘scheelt’ in dit geval. Heeft alleen ook weer sollicitatiegesprekken en proefdraaien in bedrijf staan dus zoon gaat morgen bij sm slapen. Hoop dat ie dan al wat opgeknapt is, zo sneu als ie zo benauwd is, dan heb ik hem toch het liefst in z’n eigen bed... En daar ligt hij zelf ook het liefst nu, halen hem er uit als ie ‘vastloopt’ in z’n hoest maar hij wil het liefst snel weer terug. We gaan zien wat de nacht brengt. Dit is denk ik de 4e keer dat ie het heeft. Niet zo goed geregistreerd, laatste keer was in januari. Maar nu begint het echt al vroeg, eerder was het later op de avond en nu was het al in de ochtend te merken. Hopelijk blijft het hem de rest van de winter bespaard.
@TiToTam wat vervelend dat je man werkloos is. Hopelijk heeft hij snel weer een baan gevonden. Ja dat geloof ik, lijkt me erg vervelend im te zien als je kind benauwd is. Ik hoop het ook voor jullie!