Oh nee toch?! Denk je echt al aan een miskraam? Of is t alleen heel licht bloed? Maar je snel een echo komen laten maken?
Wat betreft oppassen. Mijn zusje past altijd op als we een avondje weg willen. Die is bijna 20. Ik geef haar heel af en toe een briefje van 20. Ze wil het absoluut niet, maar het is enkel voor mijn eigen gevoel. Ik voel me anders zo schuldig als ze haar vrije avondje heeft ingeleverd! Dus ik betaal haar eens per 4x ongeveer en dan 20€. Voor 10 uur oppassen bij elkaar zal dat dan zijn?
@Manana nee wat schrikken! Ik vertelde gisteren nog triomfantelijk dat ik een beetje bloedverlies had halverwege het wachtbankje. Zit nu op 6/7 dpo denk ik, en ik werd vanochtend wakker in een (sorry tmi) bloedbad. Helderrood. Kan toch niet? Is m'n 27e cyclusdag en heb altijd een cyclus van rond 35 dagen.
@MimaMerel och nee toch. Op zich is een cyclus van 27 dagen niet verkeerd. Maar dat zou dan wel betekenen dat je eisprong veel eerder is geweest dan gedacht. Wat raar zeg. Hoelang heb je al een cyclus van 35 dagen? Nouja zeg, ik had net slijmerig bloed bij het afvegen. Zit nu op CD13. Waar zou dat van kunnen zijn? Vanochtend maar begonnen met ovulatietesten. Maar die is nagenoeg wit. Amper een streepje erop. Terwijl ik vorige ronde op cd11 al een streepje had.
Heb je nu bijna je ovulatie? Kan zijn dat er een klein beetje bloed is achtergebleven in je baarmoeder, en nu je baarmoedermond een beetje open gaat staan, komt dat er alsnog uit. Of is het echt rood-rood? @MimaMerel het zou natuurlijk best kunnen! Je was nog niet zo lang gestopt met de pil toch? En dan nog... ik was niet aan de pil, altijd een cyclus van 32-34 dagen en de laatste twee rondes dat we er voor gingen maar 28 dagen! (Nu dan waarschijnlijk zwanger maar gerekend vanaf mn ovulatie zou ik op cd 28 ongesteld worden.)
Wat een oploop in drie dagen tijd! Ik ga ze morgen om de dag vergelijken, maar ik mag van mezelf wel elke dag testen. Ter geruststelling.
Ik heb al sinds ik gestopt ben met de pil voor mijn eerste en na zijn bevalling een cyclus van gemiddeld 35 dagen. De laatste keer dat ik een kortere cyclus van 31 dagen heb gehad is een jaar geleden. Ik heb ook geen krampen, gewoon bloedverlies gehad, en flink veel ook. En het is nu weer gestopt. @milou1991 ik ben in de tussentijd niet meer aan de pil geweest. En hele nette oploop heb je. Ik zou hier wel tevreden mee zijn zo vroeg!
Slecht. Vooral mentaal. Vanmorgen toch een kv test gedaan en die is een stuk lichter ik heb nog steeds licht bloedverlies en nog geen krampen/pijn. Wou dat het eindelijk door zou zetten, want dit is overduidelijk een mk vrijdag moet ik de vk weer bellen en zal de week daarop ws een vroege echo krijgen als het nog niet door heeft gezet...
Ach meis toch.. wat verdrietig, is het echt helderrood? Want geen krampen en pijn is vaak wel een goed teken, zitten er stolsels bij? Wat balen zeg
Oh bah. Je zat er al helemaal doorheen en dan gebeurt je dit. Maar jouw kans komt nog wel, al voelt het niet zo nu.
Wat vind ik dit verschrikkelijk om te lezen... o lieverd wil je een dikke knuffel geven! Mijn hart huilt...
Iedereen bedankt voor de lieve reacties! Ik kom er wel overheen. Heb alleen wat tijd nodig om het te kunnen verwerken om het een plekje te kunnen geven. Het zal vast wel weer goed komen!
Vorige cyclus op CD15 's avonds een knaller en op CD16 's avonds was de ovulatie pijn weg. @milou1991 ik verwacht mijn eisprong vrijdag. Laten we hopen dat, dat het geval is! Niet echt rood-rood. Bloederig slijm & een spoortje oud bloed erin. Testen lopen idd mooi op! Wat fijn zeg! @MimaMerel hmm. Wat raar zeg! Fijn dat het gestopt is. Al heb je nu wel nog meer onzekerheid. @Manana och een lichtere test klinkt niet positief :'( Heel veel sterkte meis! Zo oneerlijk.
Wat verdrietig voor je zeg! Heel veel sterkte met dit een plekje geven. Praat erover met je omgeving en je psycholoog. Ontzettend naar dat het nu niet zo heeft mogen zijn. Digiknuffel van mij.
Wat raar zeg van je bloedverlies. Op zich is een cyclus van 27 dagen niet gek, maar wel als je het niet gewend bent. En zeker als het even veel is en er vervolgens niks meer komt. Voor een innestelingsbloeding klinkt het me dan ook weer te veel. Zit helaas niets anders op dan afwachten.