Voor mij is het moeilijk te vergelijken. Ik heb colitis ulcerosa (chronische darmontstekingen) die regelmatig voor vermoeidheid en misselijkheid zorgen. Als ik moe ben, heb ik ook snel hoofdpijn. Het een is het gevolg van een ander bij mij, en meestal is het dan weer mis met mijn darmen . Ik voel echter niks bewegen in mijn buik, maar de echoscopiste zei tegen mij dat een myoom wel voor steken en buikpijn kan zorgen. @Yesera zeker een 2nd opinion aanvragen. Succes!
Ik mis af en toe wat dagen maar lees wel bij! @milou1991 Ik zie inderdaad de oploop! Inmiddels zaterdag dus neem aan dat we je nu mogen feliciteren! @Manana wat knap dat je er zo goed mee om kan gaan! Hopelijk is het snel weer raak. Mijn man en ik hebben besloten om vanaf deze maand er minder mee bezig te zijn. ( Ik hoop dat het me lukt). Geen ovulatietesten. Gewoon om de dag 'klussen'. En af en toe een wijntje. Ik drink al een paar maanden geen alcohol meer omdat ik bang ben dat dat mijn vruchtbaarheid verminderd. Maar kan beter maar genieten en hopelijk is de druk er dan iets af
Ah ja t lijkt me ook zo fijn! Echt hoor... niet alleen het vertrouwde maar ook dat er continu mensen in en uit je kamer lopen, dingen met de bespreken... al die piepjes om je heen, twee draden die je vagina in gaan (naar hoofdje baby en baarmoedermond) en ctg op je buik. Infuus in je arm... zie dan nog maar eens lekker in je eigen bubbel te raken en in een fijne houding! Het was afschuwelijk. Ik zie zo voor me dat ik gewoon lekker boven, in het donker, rondjes aan t lopen ben. Lekker onder de douche of in bad en zelf roepen om hulp/touché als ik dat wil. Denk dat ik het ook romantiseer hoor... maar sowieso heb je niet al die polonaise aan je lijf en lekker je eigen rustige vertrouwde plekje! Heb je al nagedacht over een eventueel bezoekje aan de huisarts? Niet dat je er al heel lang over doet, maar kan me voorstellen dat je denkt huh??? Wat is er nou? @Lvdv89 snap ik. Gewoon een beetje de druk van de ketel! Ik dronk ook geen alcohol meer, maar dan elke maand vanaf de positieve ovulatietest, en toevallig deze ronde wel de avond voor de positieve test gedronken (2 wijntjes), omdat toen het jaarlijkse feest in de stad was. Baalde daar onwijs van, maar het is zoals het is en de meeste vrouwen stoppen pas met alles als ze een positieve test in handen hebben. Heb ook de dinsdag voor de positieve test nog flink wat carpaccio gegeten bij la cubanita. So be it! Wat fijn dat het hcg al uit je lijf is @Manana ! Je lichaam pakt het allemaal goed op, blijkt wel. Nu ook met die al oplopende ovutest! Ik vind dat iedereen van t lijstje deze ronde mag verschuiven naar de zwangeren!!!! Daar gaan we gewoon voor!
Sorry ik mis echt meer dan ik denk en loop dan wat achter! Haha @milou1991 fijn dat het loos alarm was. Voorzichtig gefeliciteerd dan maar!!
Thanks! Hoeft niet meer voorzichtig hoor! De testen lopen prachtig op! Vanochtend een echte knaller. T streep bijna donkerder dan C streep. Gisteren was mijn nod (lf van 13 dagen) en vandaag ben ik 14dpo. Dus ik ben gewoon hartstikke zwanger!!!
@milou1991 snap je helemaal hoor! Ik had bij de eerste vrijwel alles thuis gedaan en dat was toch wel heerlijk! (Uiteindelijk moest ik tijdens persweeen alsnog richting Zkh, maar zou het precies zo doen!) Volgende ook zo lang mogelijk thuis. Scheelt dat het zkh maar 15-20 min rijden is..
@Manana ja daarom! Denk dat ik eisprong gehad heb. Gehele avond geen krampje meer gevoeld. wat fijn dat de zw.test al helemaal wit is! Op naar de eisprong. fijn dat hij al op weg lijkt te zijn.
@Lvdv89 wat knap van je! Ik hoop voor je dat het je ook gaat lukken, om er minder mee bezig te zijn. @milou1991 ja dat lijkt me echt vreselijk! Ik heb bijna alle weeën gewoon liggend op de bank opgevangen. en ondertussen hield ik jullie op de hoogte. hoop echt voor je, dat dat uit mag komen. Nee hoor, zit nog maar in ronde 5. En je leest het helaas wel meer dat een 2e helaas wat langer op zich laat wachten. moet gewoon geduld hebben. Al merk ik wel dat ik mijn geduld begin te verliezen. Mooie knaller!
CD34 (zo vroeg op de zondag iig). Maar vermoed wel dat het door gaat zetten. Heb dit al paar keer gehad helaas. @Manana ovulatietest reageert die ook op hcg eigenlijk? Geen idee... Maar vk zei toen dat ondanks witte test er nog wel hcg kan zitten na je mk alleen niet meer te testen. Vloei je nog?
Al voordat we aan deze ronde begonnen, zei mijn vriend tegen mij: "als je een positieve test hebt, dan doen we daarna een echte clearblue." Toen mijn eisprong was, spraken we af dat dat zondag 15 oktober zou zijn. Niet wetende dat we dan al een week lang positieve testen in handen zouden hebben haha! Maar vandaag het officiële momentje genomen en natuurlijk is deze ook positief!
Ik denk dat de testen van zwanger en kids een beter streepje geven dan die van de action. Maar ze zijn nog verre van positief. Gisterenavond getest en streepje was hetzelfde gebleven. @TiToTam ik test altijd een 2e streep op mijn ovutesten. Net een ultra sensitive zwangerschapstest gedaan die je 5 tot 10 dagen voor je nod kan gebruiken en ook die was negatief ik heb trouwens lichte spotting die ook lijkt stoppen @Lvdv89 knap hoor dat je dat kunt. Ik ben er juist meer mee bezig na de mk. Ik wil koste wat het kost weer een baby in mijn buik! Dat lege gevoel vind ik 10 keer niks! @milou1991 mooie test geniet er lekker van @Meisje93 eindelijk op het wachtbankje hopelijk gaat de tijd snel voorbij!
@Manana: fijn dat de test weer negatief is! Morgen zal de verloskundige wel kunnen bevestigen of je eisprong inderdaad alweer onderweg is. Ik had op die zwanger en kids ovulatietesten ook altijd een tweede streepje. Bij sensitest had ik dat niet, daar kwam een tweede streepje pas als er echt wat gaande was. @Meisje93: succes op het wachtbankje! @Lvdv89: knap dat jullie er minder mee bezig gaan proberen te zijn. Hopelijk gaat dat zijn vruchten afwerpen! @milou1991: je testen zijn heel mooi! Veel plezier met het vandaag vertellen aan je ouders! Ik ben ook bevallen met ctg op mijn buik en plakkers op het hoofd van zoontje. Ik heb dat niet als vervelend ervaren, maar wist natuurlijk ook al vanaf het begin van de zwangerschap dat ik in het ziekenhuis met extra toeters en bellen zou bevallen. Tuurlijk zie ik het ook wel voor me om lekker thuis in bad weeën op te vangen, maar ik vond het ook heerlijk om de troep achter te laten in het ziekenhuis en lekker fris thuis aan te komen. Dus deze keer doen we het gewoon weer op dezelfde manier. Ben wel benieuwd hoe het nu gaat verlopen. Of mijn vliezen weer als eerste breken, of dat het met weeën begint, wanneer het begint en waar zoontje dan is/naartoe moet, hoe snel het zal gaan etc. Maar ja, zit niks anders op dan afwachten . En mooie test! @TiToTam: op zit is een cyclus van 34 dagen na je miskraam netjes, maar we hopen natuurlijk allemaal dat je gewoon snel weer in verwachting bent.
@milou1991 mooie test @Yesera van die troep merk je niets. althans ik niet. maar de een is liever in het zkh en de ander thuis.
@milou1991 veel plezier met het vertellen vandaag! @TiToTam ik duim nog voor je dat het niet doorzet! Ik wil juist absoluut niet thuis bevallen en was blij dat ik met dl al in het zh was. In onze familie gaan de bevallingen TE snel, waardoor de persweeën niet lang genoeg zijn om mee te persen. Ik werd al redelijk snel overgedragen aan de gyn, want de vk zag ook dat de sneltrein van weeën me op aan het breken waren. Ik had dan een ritje naar een zh echt niet vol kunnen houden hoor! Zal dit keer aan de vk doorgeven dat zodra ik de weeën voel al richting zh vertrek ze mag me daar komen onderzoeken en weer overdragen aan de gyn thuis zou ik me echt niet veilig/op mijn gemak voelen. In het zh kunnen ze snel ingrijpen en dat geeft mij een fijn gevoel.
@Manana heel begrijpelijk dat je in die situatie graag in het zkh wilt bevallen! Ik heb trouwens geperst zonder persweeën.
Haha ja dat zal ook wel zobder dat je het doorhebt opgeruimd worden door verloskundige en kraamhulp. Voor iedereen is weer wat anders fijn. Als ik geen medische indicatie had gehad, zou ik waarschijnlijk toch ook in het ziekenhuis willen bevallen, gewoon vanwege de gedachte dat je in geval van noodzakelijke medische zorg al op de juiste plek bent. Maar ja, heb dus helemaal niks te kiezen .
Zonder lijkt mij ook lastig te doen zeg! Ik had een weeenstorm zonder rustmomenten. Ging er echt kapot aan! Daarom ook aan de gyn overgeleverd om de weeën langer/krachtiger te maken, zodat ik wat langer mee kon persen. Was een hel, maar zou het zo weer doen