@Manana ja zonde dan heh, als ze het maar zo weinig aan hebben. ik hoop ook dat het een goed teken is & je snel een knaller in je handen zult hebben. @Mwonder die van sensitest & zwanger en kids, zij niet zo duur. Die van action zijn 5 voor 2.50 ook niet duur. Ja schrok er zelf ook heel erg van eigenlijk...
Ik had een paar dagen omo witte testen en sinds gisterenavond weer een lichte streepje. Mijn lichaam was denk ik eventjes uitgeschakeld, want tot zover ik mij kan herinneren testte ik ook altijd een tweede streep. Ben blij weer een streepje te zien. Hopelijk gaat die nu ook oplopen!
wow 44 jurkjes zoveel heb ik er niet Ik heb ook bijna alles bewaard maar denk als ik straks echt goed ga uitzoeken dat er wel minder overblijft. Ik was 29 toen ik zwanger raakte en ze was gepland maar niet zo snel verwacht. Ik krijg altijd rare opmerkingen als ik zeg dat ik het liefst 4 kinderen zou willen als het ons gegeven is, en mijn schoonvader vroeg een keer willen jullie een tweede, waarop wij antwoorden ja maar nu nog niet, dochter was toen 6 maanden, waarop hij zich naar mij vriend draaide en zei jij en 2 kinderen en een soort mmf geluid maakte, daar was mijn vriend niet blij mee
@diana285 nouja zeg! Wat een kinderachtige opmerking van je schoonvader. Heb je nog steeds een wens voor 4 kindjes?
@Meisje93 woooow! 44?! Mees heeft ongeveer 10 shirts, 4 truien en 10 heel verschillende broeken. Kunnen wel leuk gecombineerd worden. In de zomer had ik wel meer te combineren met alle tshirts. Moet zeggen dat het nu wel tijd wordt weer wat te kopen, hij is ineens snel uit 80 gegroeid (de mouwen worden te kort) dus snel leuke winterkleren kopen! We willen zo snel mogelijk het geslacht weten, hoewel het ons dus echt niet meer uit maakt. Maar wat t ook is, ik wil het snel weten! Wat gek dat je nu ineens geen vruchtbaar slijm hebt... zou dat ook kunnen komen door de vele keren seks? Bij mij was t de afgelopen ronde ook veel minder. Door de seks, denk ik. @Mwonder ik gebruikte sensitest. Daar was ik erg tevreden over! @diana285 wát? Wat is dat voor rare reactie? Lekker aardig van je schoonvader! Ik had er niet van gediend geweest. Heb je niet gevraagd aan hem waarom hij dat niet voor zich zag?
Zeker als het kan, lijkt me mooi een wat groter gezin. Eerste reactie toen me vriend vertelde dat ik zwanger was zei me schoonvader, oh dan heb je iets verkeerds gedaan, waren nog niet zolang bij elkaar, maar onze dochter was erg gewenst, dus heeft wel vaker aparte reacties
Woooow dat zijn wel heftige uitspraken @diana285 Kunnen jullie verder wel goed met elkaar door 1 deur of ken je hem niet anders dan zo? Wel heel jammer zeg, ook voor je vriend... Hoe staat die er in? Of kan die zijn schouders er over ophalen? Haha @milou1991 dat is dus een voorbeeld van een kast waar die van mij ook enorm gigantisch bij lijkt Manneke heeft denk ik 15 broeken, stuk of 10 truien en denk 25 longsleeves? Shirts met korte mouwen net zoiets Moet zeggen dat er ook wel veel gekregen bij zit, plus een stapeltje 'voor op de opvang & in de luiertas.' Maar vind het heerlijk om te shoppen voor zoon, vooral als ik leuke dealtjes kan scoren op beurzen, rommelmarkten of op MP Cyclus lijkt netjes z'n normale route te volgen, menstruatie moest vandaag klaar zijn en dat issie ook Hopelijk is de rest nu ook weer vertrouwd, op de menstruatie aan het eind na dan
Op zich wel, het is veel ja en amen niet echt in discussie gaan, en als hij alleen bij ons of wij bij hem is hij lief naar de kleine, maar als er andere bij zijn dan, doet hij afstandelijk. Me vriend vind het niet leuk dat zie ik ook aan hem, maar hij zegt niet veel, uit zijn gevoel niet zo, hij mist zijn moeder wel steeds meer de laatste tijd merk ik. Me vriend zegt ook dat zijn vader zo geworden is na het overlijden van zijn vrouw, dus probeer er niet te veel van aan te trekken, en te denken dat hij gewoon veel verdriet heeft.
Pfoe maar wel moeilijk voor jullie, vooral voor je vriend... Wat verdrietig dat zijn moeder is overleden Is dat al lang geleden gebeurd? Dat zal het inderdaad niet makkelijker maken voor je schoonvader, maar ook niet voor je vriend... Sterkte, moeilijke situatie!
@TiToTam haha nou t is dus op dit moment ook wel triest gesteld met zijn kledinghoeveelheid hoor! Komt echt door t snele groeien ineens. Punt is... ik vind niet zoveel dingen leuk. Heb ik bij mijn eigen kleding ook. Ik heb niet veel kleding, maar wat ik heb, vind ik wel echt leuk. Zelfde bij mijn zoon! Meeste dingen die hij heeft, vind ik wel echt leuk. Ik heb ook geen setjes voor in de luiertas of voor op de creche. Hihi! Maar ik zal wat uitspraken van dit topic eens aan mijn vent voorlezen, hopelijk vindt hij dan ook dat Mees wat meer kleding mag hebben haha!
@milou1991 hihi ja. & dan nog rokjes, shirtjes, vestjes etc. Beetje erg. Is Mees zo'n klein mannetje dan? Dat hij nu pas maatje 80 uitgroeit? E zit al een erg lange tijd in 86 nl. Haha snap het wel hoor, als je eenmaal de keuze gemaakt hebt. Dan wil je ook gelijk het geslacht weten. Had wel wat vruchtbaar slijm, maar niet zoveel. Geen idee of het daardoor komt. Frequentie was elke ronde wel goed. Nu juist minder trouwens. @diana285 niet leuk om zulke reacties te krijgen. @TiToTam hihi jij dus ook al een bomvolle kledingkast. Heerlijk heh dat shoppen voor kids. Zoveel leuks! Fijn dat je menstruatie zoals vanouds is. Nu weer op naar de eisprong.
Volgende week is het 4 jaar geleden, ik heb haar niet gekend, vind ik erg jammer, gelukkig hebben mijn ouders hem met open armen ontvangen en dat vind hij heel fijn.
herkenbaar! Mijn schoonvader is dan wel redelijk over de dood van mijn schoonmoeder heen (of nou ja... heeft het een plekje gegeven), maar mijn stiefschoonmoeder is echt het tegenovergestelde van mijn schoonmoeder en daardoor is mijn schoonvader ook heel erg veranderd. Mijn vriend mist zijn moeder daardoor vaak wel heel erg. Wij denken bij veel uitspraken en handelingen ook heel vaak: huh???? Hoe kún je uberhaupt zo denken? En inderdaad: mijn vriend is hier ook met open armen ontvangen. Hij is dol op mijn ouders! Dat is fijn om te merken, maar wel schrijnend dat dat nodig is he?!
@Meisje93 ja hij zat heel lang in 74 broeken en 80 shirts. Afgelopen maand is dat wel aardig verschoven hoor naar 80 broekjes en 86 shirts en nu ook richting 86 broeken. Maar hij is qua lengte precies t gemiddelde voor zn leeftijd: 84 cm. Gewicht zit op -2: net 10 kg Maar E is toch ook niet heel groot? Of vooral een slankie en verder wel lang?
Jeejtje hoe mensen anderen met een aantal woorden al kunnen kwesten.... Mijn sv kon er ook wat van. Hij bemoeide zich ook overal mee, loog wanneer het hem uitkwam om anderen zwart te maken en was comoleet respectloos. Op een gegeven moment is de bom bij ml gebarsten en heeft hij alle contact met hem gebroken. Ik zal jullie de details besparen... #kleding: ik koop bewust minder kleding voor dl uit ervaring dat ze toch niet alles zal dragen en dat vind ik dan zo'n zonde! Ze groeit de laatste tijd ook erg snel uit haar kleren.. Als ik iets leuks tegen kom, koop ik het meestal in een maatje groter #hier: vandaag ging het sporten redelijk, maar nu begint mijn keel pijn te doen! Lekkere weerstand heb ik ook
Ja me vriend zegt wel dat hij altijd wel wat gesloten was, maar niet zo knorrig zullen we maar zeggen, me vriend kan weinig goed doen of het kan beter. Hij en zijn moeder leken veel op elkaar verteld hij altijd, daarom vind ik het ook zo jammer dat ik haar niet gekend heb. Mijn moeder heeft ook tegen hem gezegd, ik kan je moeder niet vervangen en dat wil ik ook niet, maar kan wel een moeder voor je zijn, als je dat wilt, dat vond hij fijn om te horen.
Wat lief van je ouders dat die hem zo opgevangen hebben @diana285! Wel heel waardevol voor hem, ook fijn dat het voor hem goed voelt om dat te accepteren! Pfoe dat is ook een beste geschiedenis dan @Manana als je man er zelf voor kiest om de band te verbreken En ook bij @milou1991 heftige familierelaties dus, pittig meiden! Je hebt het niet voor het zeggen blijkt dus maar weer, vrienden kun je uitzoeken maar familie krijg je.. Hier speelt ook heus wel eea soms maar meestal gaat het goed. Gelukkig. Heb wel eens op het punt gestaan om het contact met mijn vader te verbreken maar de afstand is nu groot genoeg (letterlijk) dat het goed gaat. En heb nu een grote troefkaart, die ligt boven in bed Ben dan wel eens 'bang' wat zoon over tig jaar over ons als ouders zal denken. Welke fouten ik in zijn ogen maak. Ik zie echt de gebreken van mijn ouders wel en probeer niet in dezelfde valkuilen te stappen maar soms hoor ik mijn moeder praten door mijn mond Hebben jullie dat ook? @Manana dat ben ik idd ook gaan doen. Ik koop eigenlijk alleen maar huidige maat en evt een klein beetje groter. Neem ook, als ik ga shoppen, echt een broekje en shirt mee wat nu goed past en vergelijk daar kleding mee. Echt wel eens miskopen gedaan voor truien voor in de winter die pas in het voorjaar/zomer pasten en andersom. Heb nu alleen een winterjas liggen die echt nog veeeeel te groot is maar gloedjenieuw, maat 110 maar viel complete maat kleiner volgens verkoopster. Kostte €100 in de winkel en kon ik voor €15 meenemen van de kledingbeurs, voor zo'n prijs durf ik de gok wel te wagen dat ie hem evt. volgend jaar nog past... Qua maat, manneke hier gaat ook niet zo hard. Nu dus ruim 2 en zit nu echt goed in maat 86, soms 92. Maat 74 heeft hier ruim een half jaar geduurd, van bijna 1 tot 1,5 jaar. Maat 80 dan weer soort van overgeslagen. En hij is heus niet heel klein, loopt iets boven het gemiddelde van de curves maar het is een fijn gebouwd manneke dus komt vooral in lengte iets tekort op een gegeven moment.
Echt niet? Heb jij dan helemaal geen reserves in de luiertas of gewoon 'normale' kleding? Vind het zo zonde om leuk spul ergens op te bergen voor het geval dat en dat ie het dan uiteindelijk nooit aan heeft gehad en het alweer te klein wordt. Het is zelden nodig maar wel al een aantal keer nodig geweest, met enorme poepexplosie op de opvang ofzo. En merk aan mezelf dat ik zoon een stuk minder makkelijk lekker laat knoeien in de speeltuin of met verf of eten als hij echt leuke kleding aan heeft. Dus heb liever wat meer wat een habbekrats gekost heeft maar ik wel erg leuk vind maar wat minder slikken is dat het evt kapot gaat of een vlek in komt die er niet meer uit gaat. Kan een stuk relaxtere moeder zijn daardoor en hem gewoon lekker laten aanrommelen. Daarom ook dol op tweedehands, vaak kleding die nieuw of praktisch nieuw is, voor een stuk minder geld, dan doet het ook minder pijn dan wanneer het een kledingstuk is waar ik soms net zoveel geld voor moet neertellen als voor iets voor mezelf. Bovendien denk ik graag dat ik dan ook nog iets goeds doe voor het milieu, ipv alles nieuw, recyclen van een ander Echt duurzame kleding is toch ook niet goedkoop vaak en dat vind ik dan weer moeilijk...
aha. ik heb eerlijk gezegd geen idee. 3 maanden geleden was ze 84.5cm en 11kg. Moet weer eend naar het cb. @Manana fijn dat het sporten beter ging. Maar wel erg vervelend van je keelpijn. @TiToTam hihi hier gaan ook de minder dure kleding aan als we naar een speeltuin gaan. Of als ze naar mijn ouders gaat. Dan speelt ze bijna de hele dag buiten of in de schuur