@Yesera idd best besmettelijk helaas. Vanavond was ze gelukkig weer in goede doen. Yep op het wachtbankje. Helaas maar 1x sex gehad door het ziek zijn van mijn man. Hopelijk was het voldoende.
Meiden ik meld mij af voor dit clubje. Ik heb haast geen tijd om het bij te houden! Heel veel succes met zwanger worden en gefeliciteerd voor de zwangeren! We komen elkaar vast tegen op het forum.
Piscean: 27 jaar 1e kindje: zoon 10-2015 (1,5jr) Werk: preventie (tandarts) assistente Start: april gestopt met de pil zwanger Appeltje22: 25 jaar 1e kindje: Dochter 15 mnd Werk: Klantenservice bij marketing en ontwikkelbureau Start: LM 10 weken geleden zwanger Saar82: 34 jaar 1e kindje: Zoon 10-2014 (2.5jr) Werk: lerares Start: half mei gestopt met de pil zwanger Manana: 31 jaar 1e kindje: dochter bijna 3 jr Werk: thuismoeder Start: koperspiraal 1/6 verwijderd Meisje93: 23 jaar 1e kindje: dochter E 03-2016 (15mnd) Werk: verzorgende op een PG afdeling Start: juni Fluss1984: 33 jaar 1e kindje: dochter 06-2016 (1 jr) Werk: arts in opleiding Start: juni Joyce2013: 30 jaar 1e kindje: zoon 10-2014 2.5jr Werk: Secretaresse Start: mei Rainbow88; 28 jaar 1e kindje: dochter 2,5 jr Werk: verpleegkundige in woonzorgcentrum Start: februari Misty75: 1e kindje: dochter Y 11-2013 (3.5jr) Werk: verpleegkundige GGZ Start: mei Yesera: 34 jaar 1e kindje: zoon 4.5jr Werk: Start: juni Liske: 32 jaar 1e kindje: zoon (5,5jr) Werk: supervisor Start: mei gestopt met de pil --------------------------------------------------------------------------- ♡ZWANGER♡ Appeltje22 -- .. februari 2018 Saar82 -- .. februari 2018 Piscean -- .. februari 2018 NOD-lijst: Misty75: 29 mei Manana: 16 jun Rainbow88: 17 juni Joyce2013: 18 juni Liske: 19 juni Fluss1984: 23 juni Meisje93: 30 juni Yesera: 3 juli
@Saar82 wanneer is jouw NOD? Zet ik je op de lijst erbij. @Rainbow88 hoe is het bij jou? Al een testje gewaagd? En @Joyce2013 wanneer wil jij gaan testen?
Hahaha! Vk bellen heb ik al gedaan! (Kon niet meer wachten, hihi!). Mag pas de 17e komen, dus over een maand. We hebben dan een intake en ik krijg een inwendige echo. Ben benieuwd! Nu net wakker geworden omdat ik echr kotsmisselijk ben. Pfff. Kan alleen maar heel stil blijven liggen, voel me zo beroerd! Het is voor een goed doel, zullen we maar zeggen, maar dit stukje mag toch wel vlot voorbij zijn eigenlijk...
Oei dat is idd minder leuk, maar je doet het voor een goed doel hopelijk heb je er binnenkort geen last meer van! Is het alleen een ochtendmisselijkheid of heb je er de hele dag last van?
Hier offieel overtijd en sinds gisteren middag geen bruiverlies meer. Ook geen vegen, helemaal niks! Maar wel enorme steken in mijn borsten en lage rugpijn... Ik zat te denken dat als de roze spotting van woensdag echt een innesteling was, dat ik gisteren dan eigenlijk veel te vroeg getest heb. We wachten het in spanning af!
Haha vlotjes bij. Och wat vervelend van die misselijkheid zeg. Hopelijk snel weer weg Oeh wat spannend allemaal! Idd dan zou je nog te vroeg zijn. Hopelijk snel duidelijkeheid
He guys! Gisteravond naar de VK. Ze kon helaas weer niets zien. Ik snap er niets van want ik heb echt symptomen (maar mss komen die op 1 of andere manier ergens anders vandaan) en vorige week een dikke test. Net weer 1 gedaan. Want ik dacht, als er niets zit, dan moeten mn testen ook aflopen. Ik heb even geen foto maar het streepje is letterlijk net zo donker als het controlestreepje.. Ze heeft ook gekeken of het misschien een bbz was, maar ze zag niets. Conclusie, ze zag vorige week en deze week niks, en wel 2 súper positieve testen.. Enig idee wat ik hier mee moet??
Dat is raar! Misschien nog vroeg voor een echo? Wat zei de vk hierover? Dit is ook niks zo die onzekerheid hoop dat jullie gauw duidelijkheid hebben en dat alles goed zit met de beeb!
Ja echt best kut.. Liever óf niets óf een baby, niet een positieve test maar niks op de echo, zó stom.. VK zei dat ze niks zag maar dat ze het wel een raar verhaal vind. Dus moet wss maandag ff bloed prikken. Maar ik word een beetje gek merk ik
@Appeltje22 och dit is idd gekmakend zeg!! Maar met 4/5 weken zie je nog niets op de echo toch? Wel fijn dat de bbz uitgesloten is. Maar alsnog veel onduidelijkheid. Wanneer krijg je te horen dat je daadwerkelijk bloed moet prikken? Ik zou het gewoon soort van eisen.
Nou ik gá inderdaad maandag gewoon, maar ben nu n beetje in de war door die test. Had verwacht dat die minstens lichter zou zijn dan vorige week..
Aauuuwww ik heb nu hele heftige krampen! Ik word echt ongesteld, maar ook dit is heel anders dan normaal. Ik kan nu even niet eens rechtop staan pffff