Oh haha ik zie zomaar dat ik met de verkeerde club aan het meelezen ben ook heel leuk denk ik verkeerd geklikt op mn mobiel
Hihi ja. Het zou een rake poging kunnen zijn. Haha jij deeld die mening dus ook. Gek eigenlijk heh. Dat je het bij een 2e kindje het spannender vind. Haha groot gelijk! Maar... dan moet je met ochtendurine testen. Of heb je een ovu.test waarbij dat mag? Ja dat zou ook nog kunnen. Als hij maar niet de griep gaat krijgen. Gefeliciteerd met de 1e verjaardag van jullie dochter! Wat vervelend dat ze ziek geworden is. Hopelijk knapt ze snel op. Zeker nu jullie op vakantie gaan. Ik zie helaas niets op je test. Maar je bent ook erg vroeg met testen. Maar zou idd even met ochtendurine gaan testen.
Ja ik had ook clearblue digital en daarmee mag je met ochtendurine testen. Maar hij was nog wel negatief. Even binnenin naar de streepjes gespiekt en er is wel een duidelijk teststreepje te zien, maar die hij nog niet donker genoeg. Vanmiddag testen we weer verder Man is wel ziek geworden, moest vanochtend overgeven en heeft last van keelpijn en vastzittend slijm. Gelukkig geen koorts. Heb hem met paracetamol en wat tegen het slijm zijn bed weer in gestuurd, hopelijk knapt hij goed op na nog wat extra uurtjes slaap. @Fluss1984: was je helemaal vergeten te feliciteren met je dochters 1e verjaardag, sorry! Dus bij deze: nog van harte gefeliciteerd! Hoe zag je test er vanochtend uit?
@Yesera hij komt er dus aan! Hopelijk snel een positieve test. Wel erg vervelend dat je man ziek geworden is. Hopelijk snel weer opgeknapt.!
Hier gaat alles goed, totaal geen symptomen, wat me een beetje onzeker maakt. Ah leuk! Ook bij ons thuis was papa heel erg happy met de tekening en het lekkere uitgebreide ontbijt. Nou het gaat de goede kant op!!! Hij komt er snel aan denk ik, wat goed!
Ik zit alweer lekker te doemdenken met mijn onzekerheid! Simpelweg omdat ik niets voel. Wat ik wel grappig vond is dat ik een tijd terug vroeg of jullie denken dat je misselijk kan worden na het moment van de conceptie. Nou terug gerekend, was het dus echt dat moment! Dat ik kots misselijk was hahaha
Dat is idd grappig. Wel vervelend dat je zo aan het doemdenken bent. Die eerste weken zijn altijd zo spannend.
Ja ik wil het niet maar het gaat vanzelf. Ik denk dat dat komt omdat ik voor mijn zoon 3 miskramen heb gehad (waaronder 1 missed abortion, een hele heftige) dus ik denk dat die angst er dan toch nog wel zit.... en dan voel ik nu niks....
Dat denk ik ook wel hoor, dat je die angst zal blijven houden. Ik zou met 12 weken echt pas kunnen genieten. Wat erg dat het 3x misgegaan is.! Hopen op nu meer geluk.
oohhhhh dames, ik baal zo! Heb ik eindelijk een positieve test (zie foto), ligt mijn man met hoge koorts op bed te ijlen Eerste positieve test was om 17:00 uur, dus ik duim nog heel hard dat hij zich morgen beter voelt. Maar hoeveel effect heeft die koorts nu op de hoeveelheid/kwaliteit van zijn sperma? Morgen heb ik mijn laatste cursusdag, dus zal ook een lange dag voor mij worden. Vermoed dat woensdag alweer te laat is als morgen mijn ei in de loop van de dag springt. En de zaadjes van afgelopen vrijdagavond hebben ook heel weinig kans, want er zitten dan 4 dagen tussen die vrijpartij en mijn eisprong. Dus het zit ons echt niet mee! Zooooooo, tot zover mijn frustratie @piscean: kan me goed indenken dat je nu heel erg onzeker bent. Heb je al een afspraak bij de verloskundige gemaakt? @Manana: hoe is het nu bij jou?
He Getver!!! Dat is echt balen! Ook heel sneu voor hem dat hij zo ziek is hoor Ik zou niet weten of dat effect heeft? Misschien krijgt hij vanavond ineens een opleving Hahah .. Nog geen afspr gemaakt. Ik heb het stomme idee in Mn hoofd dat ik daarmee even moet wachten en eind vd week nog een test doe. Ik denk als ik vrijdag dan ga bellen. Moet toch nog zo lang wachten voordat ik heen kan en dan zit ik de hele tijd aan die datum te denken hahaha
Ahh dit is idd erg balen!! Ook erg vervelend voor je man dat hij zo ziek is. Koorts heeft helaas een negatieve invloed op sperma. Duurd 3 maanden voordat het weer op topkwaliteit is. Maar niet zo slecht dat je er niet zwanger van kunt raken. Hopelijk is je man snel opgeknapt!
@piscean dat is waar. Meestal is de intake pas in de 7e of 8e week van je zwangerschap. Ik had ook pas laat gebeld. Hoe gaat het trouwens met je zoontje nu? @Appeltje22 wanneer krijg je de uitslag van je bloedtest?
Ik denk morgen.. Ben best n beetje down hor. Vooral heel vervelend dat ik niet weet wat er nou aan de hand is en ik ben stiekem een beetje bang voor een bbz.. die positieve testen moeten toch ergens vandaan komen? :-S
Hoi meiden, Ik heb een aantal drukke dagen achter de rug. Hopelijk nu weer wat rust Met dit weer kan ik geen drukte aan pfff ik lijk net een oud omaatje zo Ik ben dus 2 dagen echt ongesteld geweest en vandaag (dag 3) lijkt het erop dat het erop zit. Met de koperspiraal had ik een menstruatie van 5 dagen, waarvan 3 dagen echt ongesteld. @Yesera ooohh wat balen meid en wat vervelend voor je man! Vooral met dit weer pfff ik zou gek worden!! Beterschap en hopelijk knapt hij snel weer op. @Meisje93 Nou vind het wel spannend nu voor je. Kan alle kanten op. Duimen dat die ene vrijpartij genoeg is geweest!
Begrijpelijk meid! Het is ook allemaal zo spannend de eerste weken! Probeer jezelf niet al te gek te maken. Knuf!
Oh wat is dit vervelend zeg Hopelijk had je gewoon een veelste vroege echo! Hoe voel je je verder? Duimen dat het allemaal goed zit!!!!
Hopelijk geeft dat wat meer duidelijkheid. Wanneer willen ze weer een echo gaan maken? Ik vind het zo vervelend voor je. Al die onzekerheden. Snap je angst, maar dat hadden ze ook helemaal onderzocht toch? Haha, ik heb dat ook wel hoor. Advies is ook rustig aan doen met dit weer. Fijn dat het er weer op lijkt te zitten! Op naar de eisprong weer. Yup kan idd alle kanten op. We gaan het zien over 11 dagen.