@Yesera Argh dat is heel frustrerend als je vriend nu net ziek is. Mijn vriend was op het moment supreme ook niet helemaal lekker, maar heb toch een beetje aangedrongen hopelijk voelt hij zich morgen beter... @Appeltje22 Wat een onzekerheid, dat is echt niet leuk. Idd hopelijk was de echo net nog te vroeg om iets te kunnen zien. Hadden ze al een bloedtest gedaan? In principe als het HCG>5000 is hoor je echt wat te zien op de echo, zoniet gaan ze uit van een bbm zwangerschap. @Manana Met koperspiraal zijn je menstruaties vaak wat heftiger dan zonder, dus het kan best dat het nu korter is. Met een schone lei beginnen is wel zo fijn toch, even alle rotzooi van de spiraal eruit Ik heb vanochtend nog een testje gedaan maar kon er niet echt veel van maken. Zal dus toch nog wat meer geduld moeten hebben. Vandaag drukke dag gehad; vanuit brussel naar Madeira gevlogen, dochterlief hele vlucht moeten entertainen, heeft nauwelijks geslapen en nu compleet over haar slaap heen natuurlijk. Aangekomen in het hotel een mega kakkerlak in de badkamer die ergens in een kier is verdwenen toen ik m wilde pakken, is dus suite in 5* hotel he (ik denk dat ze al lang niet meer zijn langsgeweest om die sterren te verifieren). Enfin, hopelijk vanaf nu een mooie vakantie. De roomservice is alvast onderweg
@Fluss1984 net te vroeg met testen ws. Lijkt me erg vermoeiend om je dochter continu aandacht te moeten geven in het vliegtuig. Iehll jakkes! Hele fijne vakantie. Geniet ervan
@Fluss1984 nog even geduld meid! Oh gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter trouwens Ik vind het ook fijn om nog een keer ongesteld te zijn geworden voordat we er echt voor zouden gaan Fijne vakantie. Geniet er lekker van
ik voel me weer helemaal fit Net 50 minuten krachttraining gedaan. Ik ben kletsnat van het zweet Nu wat strekoefeningen, haren verven, douchen en chillen maar! Denk dat ik vanmiddag gezellig met dl samen in haar zwembadje ga haha
Vandaag een goed bericht van onze kant! Mijn man is nog wel flink ziek geweest vannacht en vanochtend, maar sinds begin van de middag knapt hij langzaam op. En ik heb nog steeds knaltesten! Dus we hebben zonet heerlijk gevreeën en ik heb 30 minuten met mijn benen omhoog gelegen . Dacht blijf extra lang liggen, kan geen kwaad . Dus we hebben er alles aan gedaan en nu maar afwachten. Hopelijk waren er nog een goed aantal zaadjes die niet gefrituurd waren . Mijn man is direct met zijn medicijnen begonnen, want dat laat hem ook beter voelen. Heb nog geen ei gevoeld, dus ben benieuwd of hij vandaag of vannacht nog komt, of dat het morgen wordt. Ik temperatuur ook en doe morgen nog de laatste ovulatietesten, dus dan zal ik het wel zien. Daarna ga ik op het wachtbankje zitten Heb een foto van mijn testen toegevoegd, maar krijg hem weer niet gekeerd.... Maar ja de knallers zijn duidelijk te zien @Fluss1984: jammer dat je test nog geen duidelijkheid gaf, maar je was heel vroeg. Nog een paar dagen geduld. Geniet intussen van je vakantie en hoop dat je geen kakkerlakken meer tegenkomt! @Manana: fijn dat het toch heeft doorgezet en je nu echt voor de 1e ronde kunt gaan! En lekker bezig geweest zo in de hitte! @Appeltje22: heb je de uitslag vandaag ontvangen? Ik hoop dat het goed was!
Zeker een goed bericht! Wat fijn dat het toch nog gelukt is. Begrijpelijk dat hij gelijk weer aan de medicatie gegaan is. Idd mooie knallers!!
Ik had vanochtend nog steeds een lage temperatuur en een smiley op de digitale clearblue! Voel ook migraine opkomen, dus mijn eisprong is pas vandaag. Hoop op hele sterke zwemmers, want we moeten het deze maand dan hebben van zaadjes die het 5 dagen hebben overleefd of van zaadjes van gisteren die geen last hebben gehad van de koorts. Dus niet optimaal, maar niet onmogelijk. En nu op mijn handen gaan zitten (en die van mijn man ) om niet te vroeg willen testen. Mijn LF is normaal 11/12 dagen, dus wil proberen pas 4 juli te testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Maar geen idee of we dat vol gaan houden . Ik heb vandaag een vrije dag. Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Oh wat een spannende tijd nu weer! Ik hoop het ook zo voor jullie! Zou zo leuk zijn dat iedereen aansluit in het lijstje!! Helaas aan het werk vandaag. Vannacht besefte ik ineens dat ik ècht zwanger ben dus heb 2 uur lang wakker gelegen van blijdschap, dat helpt voor vandaag niet heel erg mee. Wat ga jij allemaal doen? Ik merk trouwens dat ik nu een enorme droge mond/keel heb sinds vannacht. Kan dat een kwaaltje zijn hihi
Spannend weer allemaal! Geniet van je vrije dag! Ik mag weer werken. @piscean werkse. Haha geweldig ineens komt het besef. Zou kunnen, kan ook dat je met je mond open hebt geslapen
Ik ga weinig bijzonders doen. Vanochtend boodschappen gedaan en net even geslapen. Straks nog wat huishouden doen en dan komt zoontje alweer uit school. Hihi wat een wonder is het he?! Kan me voorstellen dat je ff niet kon slapen. Maar erg handig overdag is dat niet nee Geen idee of droge keel er ook bij hoort. Heb ik zelf nooit gehad.
Ha dames! Hoe is het daar? Nog steeds zo heet? Wij zijn daarnet voor t eerst echt gaan zwemmen met ons dochtertje, ze vond het leuk hoewel het water erg frisjes was Vanochtend nog eens een test gedaan, ben nu 8-9 DPO en vorige keren testte ik dan een licht streepje. Nu helaas niets te zien, heb eigenlijk ook geen kwaaltjes meer alleen dat ik weer veel last heb van mijn aambeien . T is nog niet helemaal verloren maar vrees ervoor dat t niets wordt deze ronde. In mijn normale cycli heb word ik morgen of overmorgen ongesteld dus zelfs al zou er een bevrucht eitje zijn dat laat innestelt: zonder HCG komt mijn mentruatie eraan denk ik. Nog maar even heel hard hopen, en als het niet is troost ik mij maar met de gedachte dat ik lekker wijntjes kan blijven drinken deze valantie
@Fluss1984 ik voel me moe... geen idee waarvan, maar ik ben momenteel niets waard. Wat leuk zeg! De 1e keer zwemmen. Och wat vervelend van de aambeien, heb er helaas ook nog steeds last van. Ontstaan tijdens bevalling. Je bent idd nog erg vroeg net testen. Kan nog van alles gebeuren! Maar begrijpelijk dat je ervan baalt hoor.. Ik wil pas op nod testen, om teleurstellingen te voorkomen. Nog 9 dagen wachten.
Lady's willen jullie je nieuwe nod doorgeven bij diegene die helaas door zijn naar de volgende ronde. Maak ik de lijst weer even up2date