Ooh gelukkig maar! Zou wat zijn als het er zomaar uit komt.. Ja klopt. 3-5 dagen hoge koorts & dan 1-2 dagen uitslag en dan is het weer over. Voel me dan gelijk weer zo'n sul die gelijk naar de ha gaat.. Haha vind je dochter het ook spannend of alleen jij? Ineens worden ze groot heh
Bij mij komt er ook nog steeds waterig/gelig vocht uit als ik in mijn borsten knijp, ben nu 3 maanden gestopt met borstvoeding. Geen idee of het bij mij verandert gedurende de cyclus.
Nou meid ik had in jouw geval veel eerder gebeld hoor. Zo'n sul ben je nou ook weer niet. Wat moet ik dan zeggen haha Volgens mij was ik de enige die het spannend vond. Zij heeft er van genoten Zou zomaar kunnen... Het vrouwenlichaam is voor mij als vrouwzijnde al een groot raadsel haha
Haha okee. Tja als ik 2u gewacht had met bellen, was het niet nodig geweest. Ze is duidelijk aan het opknappen. Ach ja huisarts vond het in iedergeval leuk om E weer eens te zien. Haha mooi dat je dochter ervan genoten heeft! Traktatie goed gelukt? Hihi het vrouwenlichaam is veeeel ingewikkelder dan het mannenlichaam. Wat hebben die het toch makkelijk.
Echt? Heb jij ook echte melk dan? Want helder doorzichtig vocht of wat gelig dat ken ik wel uit mijn borsten, maar dit was echt witte melk. En dan in combinatie met die toeschietreflextintelingen, dat heb ik echt sinds het borstvoeden van mijn zoon niet meer gehad. En die wordt over een paar maanden dus al 5 Dus mijn lichaam heeft deze maand echt anders gereageerd dan normaal. Ik merk ook dat mijn menstruatie veel heviger is. Ik heb altijd maar 1 dag hevig bloedverlies, daarna 1 dag minder en dan 1 of 2 dagen heel licht. Vandaag is al de 2e dag dat ik heel hevig bloed verlies. Heb continue het gevoel dat ik aan het doorlekken ben. Ook mijn migraine hield veel langer aan dan normaal. Normaal heb ik een aanval van zo'n 6 uur en nu duurde hij ruim 24 uur. Hopelijk de komende maand een beetje een normale maand qua eisprong enz.
Oh ja, 6e ziekte heeft mijn zoontje ook rond die leeftijd gehad. Zodra de uitslag er is knappen ze inderdaad snel op.
Die testen zien er inderdaad niet goed uit. Inderdaad maar over op sensitest. Die vond ik vorige maand erg fijn en duidelijk.
Klopt ja 1-2 dagen uitslag en dan is het alweer klaar. Eten en drinken gaat gelukkig al beter. Alleen super jengelig. Maar dat snap ik ook wel als je je niet lekker voelt..
Ja ik weet nog wel dat mijn zoontje wel echt 2 dagen uitslag heeft gehad. Maar de 2e dag was hij toen al weer helemaal vrolijk en lekker aan het spelen. Ons zoontje is vanavond weer huilend van de oorpijn naar bed gegaan . Was door al zijn medicatie al weer even geleden dat hij oorontsteking had, maar helaas is het nu toch weer raak door de verkoudheid de afgelopen dagen. Ik hoop dat het vannacht weer spontaan doorbreekt, want dan is hij er direct weer vanaf. Morgen hebben we een afspraak bij de kinderarts over zijn allergieën. Ben benieuwd wat ze nog voor hem kan doen.
Ah dat klinkt positief. Hopelijk is E ook beter gestemd morgen. Zou wel fijn zijn voor m'n moeder en voor E natuurlijk. Ahh arm knulletje. Zo vervelend die oorpijn! Ik hoop dat die nog wat voor hem kan betekenen. En buisjes? Is ie nog te jong voor zeker?
E is weer opgeknapt gelukkig. Nog wel uitslag maar verder merk ik niks aan haar. Daarentegen ben ik helaas wat ziekjes geworden. Hopelijk morgen weer opgeknapt aangezien ik morgen moet werken.. Hoe gaat het met jouw zoontje @Yesera ?
Ha meiden! Fijn te zien dat E. weer is opgeknapt, @Meisje93! Is niet fijn om die kleintjes zo ziek te zien. Was het echt de eerste keer dat je de ha hebt moeten bellen? Wow! Wij hebben in het eerste jaar van het leven van ons zoontje meer dan eens midden in de nacht op de hap gezeten. Hij was geregeld erg benauwd, en moest dan gepuft worden. Wat een gekke signalen allemaal meiden! Echt geen peil te trekken op wat je lichaam doet in de aanloop naar nod! Hier vandaag mijn schoonzusje gevraagd of ze peettante wil zijn van onze tweede frummel. Ik had een rammelaar gemaakt (haakwerk met een houten bijtring), en daar een kaartje aan gehangen met 'wil jij mijn peettante zijn?'. Ze had m niet zien aankomen (normaal is zij van het slag 'ik dacht t al!!!'), en was helemaal in tranen, zo leuk! En mijn hormonen doen natuurlijk ook lekker mee, dus ik stond mee te brullen, haha! Sowieso heel emotioneel: vanmorgen toen ik zoonlief naar het kdv bracht liet hij zijn knuffeltje naar mij zwaaien door het raam toen ik langsreed. Zag er zo schattig uit, dat mijn hormonen dachten dat t wel een mooi moment was voor een huilbui. Pffff.... Verder ook behoorlijk misselijk op het moment. Niet fijn. Maar t is voor een goed doel, zullen we maar zeggen. Nog iets minder dan twee weken voor de echo!!
@Saar82 yep dit was de 1e keer dat ik belde. Och dat klinkt niet fijn! Gebruikt hij nog steeds een puf? Wat leuk zeg! & helemaal leuk dat ze het niet aan zag komen. Oeps nu al lekker emotioneel.. Wat vervelend van die misselijkheid. Hopelijk verdwijnt dat weer als je je 2e trimester ingaat
@Meisje93 gelukkig gaat het al water met de kleine meid. Hoe voel jij je nu? @Saar82 aaahhh ik zie het al helemaal voor me haha. Zoooo lief!! Zo'n reactie had mijn zusje toen ik haar een rompertje met de tekst "Happy B-Day aunty" cadeau gaf voor haar verjaardag Ik hield het zelf ook niet droog toen, dus begrijp ik jouw reactie maar al te goed haha
Het is al een tijdje geleden dat ik er in heb geknepen sinds ik weet dat het normaal kan zijn, maar heb ook echt melk uit kunnen knijpen een keertje. Wat er voor vocht uitkwam kon verschillend zijn. Ik hou mij er niet meer zo mee bezig en knijp er liever niet onnodig in
@Manana ik ben helaas goed ziek. Oor, hoofd en keelpijn. Flinke koorts erbij. Hopelijk snel weer opgeknapt. Vreselijk dit.
Beterschap! Ik ben helaas ook gevloerd... Sinds gisteren koorts, knallende hoofdpijn en mijn hele lichaam doet pijn! Begin nu langzaam aan weer wat op te knappen. Zoontje heeft helaas ook een lelijke oorontsteking gekregen en vandaag begon zijn andere oor ook. Gelukkig hadden we gisteren een afspraak bij de kinderarts, dus die heeft direct antibiotica voor kunnen schrijven. Buisjes heeft in zijn geval geen zin. Er is niks mis met zijn buis van Eustachius. Zijn slijmvliezen (in neus, keel, oren, ogen en longen) zijn overgevoelig door de allergieën. Dus ook bij een virus zetten zijn slijmvliezen heel erg op, waardoor de boel verstopt raakt. Het was 2 maanden geleden dat hij de laatste oorontsteking had. Dat klinkt misschien niet lang, maar voordat hij zijn medicatie tegen astma en allergieën had, had hij elke 2/3 weken een (dubbele) oorontsteking. Dus voor ons was het al een hele mijlpaal dat er 2 maanden tussen zat. Voor zijn allergieën heeft hij er nog een nieuw medicijn bij gekregen. Komende 2 maanden aankijken hoe het daar mee gaat. Op het moment dat het een tijdje stabiel is, dan kunnen we gaan proberen af te bouwen. Daar zijn we nu dus nog niet aan toe.
@Yesera beterschap! Fijn dat je weer langzaam opknapt! Aii wat sneu zeg. Fijn dat hij een kuurtje heeft gekregen. Hopelijk slaat ie snel aan. Sneu hoor dat hij al zovaak oorontstekingen heeft gekregen. hopelijk slaat het nieuwe medicijn aan! Komt er in de familie allergieën voor?
Beterschap @Meisje93 en @Yesera! Hoop dat jullie snel weer opgeknapt zijn! Morgen onverwacht een dagje vrij, dus ik ga lekker met zoonlief in de tuin kledderen met water en zand! Zin in! Jullie nog leuke plannen voor de aankomende dagen?