Mama's die gaan voor een 2e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door piscean, 21 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Thnx! @Saar82
    Wat heerlijk zeg dat je ineens vrij hebt.
    Veel plezier morgen.
    Hier niet echt plannen.

2. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Oh wat vervelend zeg!! Beterschap meiden!

@Saar82 lekker hoor. Geniet ze morgen ;) Wij hebben morgen waarschijnlijk ook weer zo'n dagje. Heb net alle zand van het terras weer in de zandbak gedaan. Morgen belandt alles weer erbuiten haha :p Wij hebben zelfde plannen de komende dagen :D

3. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Ja mijn man heeft hooikoorts en lichte huisstofmijt- en kattenallergie. En in mijn familie komt astma en hooikoorts voor.... dus hij is flink familiair belast o_O

@Saar82: geniet lekker samen met je zoontje van een extra vrije dag! Ik blijf morgen nog thuis, ff een dagje bijtanken want voel me nog zo slap. Vrijdag waarschijnlijk naar mijn zus en dit weekend een verjaardag en naar Ikea.

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Yesera och wat vervelend zeg! Hopelijk groeit hij er een beetje overheen.
    Kans is dus aanwezig dat een 2e kindje ook allergieën zult hebben.

5. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Pfff meiden, even van me afschrijven hoor. Ik voel me enorm zwanger, met alle hormonen en emoties en honger op de gekste momenten en dan meteen ook weer misselijk...
    Maar nou heb ik vannacht heel vast geslapen en heel heftig gedroomd (hoort ook bij hormonen, kennelijk). Ik heb geen idee meer waar het precies over ging, maar ik heb al sinds ik wakker werd zo'n slecht voorgevoel... ben zo bang dat het niet helemaal goed zit... en dat is nergens op gebaseerd, alleen maar die ene droom. Zo stom.
    Sorry hoor, moet t gewoon even ergens kwijt...

6. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Wat vervelend Saar! Het schijnt inderdaad vaker voor te komen bij zwangeren. Ik ken het zelf niet. Ik ken het wel van mijn man (die natuurlijk niet zwanger is ;):p). Die droomt vaak heel heftig en voelt zich dan ook nog zo naar als hij wakker wordt. Is weinig aan te doen, behalve je te blijven realiseren dat het maar een droom was en niet echt.

7. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Ik had ook van die heftige dromen toen ik zwanger was, en ook niet altijd even leuk. Vervelend is dat als ze dan blijven hangen.

Ik heb vandaag mijn ei gevonden! :D Ben superblij, want ik zit nu pas op CD14 en normaal heb ik mijn positieve test pas op dag 16-18, dus dan moet ik veel langer doortesten. Ik ga maandag ook weer de avond/nachtdienst in dus heel fijn dat ik dan mijn eisprong al gehad heb. Nu maar hopen dat meneertje vanavond zin heeft want morgen en zaterdag is hij van huis...

8. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Dat is fijn! Een ei dat mooi op tijd is. Man moet gewoon, heeft niks te willen :p;)
    Ik ben benieuwd wat mijn ei deze maand gaat doen. Ben bang dat hij weer later gaat komen, zeker gezien de griep de afgelopen dagen. Heb zonet weer sensitest ovulatietesten besteld, dus vanaf volgende week kunnen we weer gaan speuren :roflmao:

9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Saar82 och ja die dromen herken ik wel van mijn 1e zwangerschap.
    Nou idd heb je behoorlijk last van je hormonen!

@Fluss1984 wat fijn dat je eisprong nu wat eerder is!
    Hopelijk is het raak deze ronde!

10. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Het is stilletjes hier. Hoe gaat het met jullie dames?
    Nog NOD's in aantocht?
    En de zwangere dames, niet teveel kwaaltjes. Hoe gaat het nu zo nu er al een kleintje rondloopt? Lijkt mij best vermoeiend...

Ik heb vandaag of morgen mn eisprong, gisteravond gezellig gemaakt want vriendlief is vanavond en vannacht niet thuis. Heb helaas knallende hoofdpijn vandaag dus ik doe t een beetje rustig aan, zou vandaag vanuit thuis werken maar krijg niet veel gedaan zo :(
    Straks L. ophalen van de kinderopvang, ze heeft gisteravond overgegeven alles zat onder: tapijt, stoel, zo'n gehaakte poef. Hopelijk was het eenmalig en geen virus of zo...

11. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Hoop dat het deze rond raak is voor jullie! En hopelijk worden dochter en jij niet ziek.
    Hier valt er nog weinig te beleven. Zit pas op CD6, dus nog meer dan een week wachten op mijn ei. Verder vooral ook nog bijkomen van de griep. Heb nog weinig energie. Zoontje is wel opgeknapt, maar heeft ook nog weinig energie. Gisteren en vandaag wel naar school geweest, maar vandaag was het de hele tijd huilen. Dus direct uit school in bed gestopt en hij heeft 3,5 uur geslapen! Had het duidelijk even nodig. Is nu weer een stuk minder humeurig :cool:

12. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Fluss1984 idd rustig hier. :) mijn NOD is 30 juli pas. Duurt dus nog even.
    Jij mag dus al op het wachtbankje plaats nemen.
    Wat vervelend van je hoofdpijn zeg!
    Ach meisje toch. Ik hoop het voor je dat het eenmalig was!

@Yesera fijn dat je aan het opknappen bent.
    Wow die heeft lang geslapen. Die had het zeker nodig!

Hier gelukkig ook goed aan het herstellen van de griep.
    Morgen poging doen om te gaan werken.

13. Vaatdoek

Vaatdoek Bekend lid

7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Hoi,

Ik ben nieuw en klets graag met jullie mee!

Wij gaan voor een 2e kindje en zit nu deze dagen ongeveer in mijn eisprong, dus extra gezellig thuis :roflmao:
    19 juli is mijn NOD. ervaring is dat is snel zwanger word.
    In 2013 miskraam gehad en de ronde erna gelijk zwanger van ons kleine ventje van inmiddels 3 jaar.
    In oktober ook onverwachts zwanger geraakt, maar helaas geen hartje en moest gecurreteerd worden.
    Hopelijk is het deze ronde raak :)

14. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Fijn te horen dat de griep zich weer terugtrekt ;)
    Hier heeft de paracetamol van vanmiddag ook zn werk gedaan, heb nog last van mn keel maar hoofdpijn is een stuk minder gelukkig.

@Vaatdoek wekom. Toepasselijk plaatje ook ;) in Belgie noemen we dat een schotelvod :p
    Wat naar 2 miskramen al, hopelijk gaat het nu goed idd!
    Is het de eerste ronde nu voor jullie?
    Ik heb ook nu ongeveer mijn eisprong (heb nu voor t eerst last van steken onder in mijn buik dus hij is nog niet gesprongen denk ik, maar had gisterochtend positieve ovulatietest dus het kan niet lang meer duren) dus we kunnen samen op t wachtbankje. Mijn vriend is nu van huis, heb m al laten weten dat hij morgenochtend als hij thuis komt nog aan de bak moet, just to be sure :D hopelijk is hij niet te brak :rolleyes:

15. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Vaatdoek welkom ik hoop voor jullie dat het snel raak mag zijn.

@Fluss1984 wat fijn dat de paracetamol bij je gewerkt heeft.
    En nu lekker plaats nemen op dat lange wachtbankje..

16. Vaatdoek

Vaatdoek Bekend lid

7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Haha ja best passend ja :roflmao:
    Een schotelvod Haha. Als ik dat zou horen zou ik niet weten wat het betekent. Nu dan wel natuurlijk :cool:

Ja eerste echte ronde voor ons. Best spannend.
    Wat jij zegt over die steekjes herken ik wel een beetje. Had in gisteren. Ik had woensdag een positieve ovutest, dus gisteren nog even gezellig gemaakt :D

Hopelijk is je vriend idd niet te brak. Maar een gemiste kans zou zonde zijn :)

Hoeveelste ronde voor jullie?

Thnx meisje93, hoop ook voor jullie!

17. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Hier 2e ronde nu, we hebben 2 maanden geleden besloten voor een tweede kindje te gaan en toen meteen de daad bij het woord gevoerd (moet toen ook rond mijn eisprong gezeten hebben), maar dat tel ik niet als ronde mee.
    Wij hebben het donderdagavond ook nog grzellig gemaakt, dus er ligt sowieso al wat in hinderlaag. Denk dat mn ei vannacht gesprongen is want ik voel nu niets meer (eerder deed niezen en zo ook pijn en ik ben verkouden). Maar een keertje extra kan nooit kwaad natuurlijk :rolleyes:. Dat geeft mij iig de rust dat ik er alles aan gedaan heb...

18. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Zo, ik zit op het wachtbankje :D

19. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Jeej! :)
    Sterkte met het wachten. Vooral die laatste dagen...
    Hier duurdt het nog een week.

20. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Spannend dames!! Hoop dat t deze ronde raak is!

Hier ondanks die nare droom van van de week weer wat meer vertrouwen: ben al twee dagen kotsmisselijk, en hoewel dat natuurlijk niet prettig is, voelt het wel als een soort 'bevestiging'. Nog 9 nachtjes slapen tot de eerste echo!

Vaatdoek vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina