Piscean: 27 jaar 1e kindje: zoon 10-2015 (1,5jr) Werk: preventie (tandarts) assistente Start: april gestopt met de pil zwanger Appeltje22: 25 jaar 1e kindje: Dochter 16 mnd Werk: Klantenservice bij marketing en ontwikkelbureau Start: LM 10 weken geleden zwanger Saar82: 34 jaar 1e kindje: Zoon 10-2014 (2.5jr) Werk: lerares Start: half mei gestopt met de pil zwanger Manana: 31 jaar 1e kindje: dochter (3 jr) Werk: thuismoeder Start: koperspiraal 1/6 verwijderd Meisje93: 23 jaar 1e kindje: dochter 03-2016 (16mnd) Werk: verzorgende op een PG afdeling Start: juni Fluss1984: 33 jaar 1e kindje: dochter 06-2016 (1 jr) Werk: arts in opleiding Start: juni Joyce2013: 30 jaar 1e kindje: zoon 10-2014 2.5jr Werk: Secretaresse Start: mei Rainbow88; 28 jaar 1e kindje: dochter 2,5 jr Werk: verpleegkundige in woonzorgcentrum Start: februari Misty75: 1e kindje: dochter Y 11-2013 (3.5jr) Werk: verpleegkundige GGZ Start: mei zwanger Yesera: 34 jaar 1e kindje: zoon 4.5jr Werk: Start: juni Liske: 32 jaar 1e kindje: zoon (5,5jr) Werk: supervisor Start: mei gestopt met de pil Vaatdoek: ?jaar 1e kindje: zoon (3jr) Werk: Start:Juli --------------------------------------------------------------------------- ♡ZWANGER♡ Appeltje22 -- 16 februari 2018 Saar82 -- .. februari 2018 Piscean -- 23 februari 2018 Misty75 -- .. maart 2018 NOD-lijst: Joyce2013: 18 juni Liske: 16 juli Rainbow88: 16 juli Vaatdoek: 19 juli Fluss1984: 21 juli Meisje93: 30 juli Yesera: 30 juli Manana: 8 august
Ik heb nog geen tijd gehad alles terug te lezen. Was gisteren te beroerd voor woorden. Nu heb ik flinke spierpijn overgehouden aan de krampen van gisteren. Uiteindelijk zette het door. Ik heb de lijst aangepast, maar vermoed dat de komende ronde niks wordt ivm de drukte en al het stress eromheen. Tijdens mijn vruchtbare dagen hebben we ook nog bezoek die blijven slapen voor een paar nachten. Dat gaat een hele lange maand worden vrees ik....
Vervelend dat je een drukke maand voor de boeg hebt. Voelt dan meteen zo als een verloren maand. Als ik jou was zou ik het deze maand idd een beetje op zn beloop laten. Klussen als het uitkomt, maar niet teveel van verwachten. Maar je hebt maar 1 (goed getimede) keer nodig
Dag dames kom nog eens piepen. Sinds enkele uren koorts, koude rillingen en doodmoe. Maar ik twijfel of het geen zonnesteek is
Oei, beterschap! Zo begon bij mij de griep vorige week . 2 dagen koorts met rillingen en ontzettende (spier)pijn in mijn lichaam, keelpijn en hoofdpijn. Dagen na de koorts nog verkouden en moe, na 5 dagen weer volledig opgeknapt. @Nell87: welkom! Wat jammer dat het langer duurt, hoop dat je snel in verwachting bent! @Meisje93: vruchtbaar slijm is een goed teken en zegt meestal wel genoeg! Ik zit nu op CD12 en merk dat mijn slijm ook doorzichtiger, natter en wat rekbaarder wordt. Nog niet het echte meest vruchtbare slijm, maar het is onderweg. Mijn ovulatietesten zijn nog negatief, maar er is al wel een licht streepje te zien. Dus ook daaraan kan ik zien dat mijn ei in aantocht is. Als ik het vergelijk met de testen van vorige maand, dan verwacht ik zondag een positieve test. Mijn man is vandaag met zijn medicijnen gestopt, dus dat zou goed op tijd moeten zijn. Hopelijk blijft hij zich de komende dagen goed voelen, want ik ben morgen jarig en zaterdag vier ik het voor familie en vrienden.
Wat jammer dat het heeft doorgezet en balen dat je deze maand weinig kansen ziet. Maar zie maar zo, je hebt maar 1x nodig, dus gewoon kijken wat je kunt doen!
Haha ik dacht al! Heb ik ergens overheen gelezen dat iemand daar naar vroeg Nu nog veel te vroeg, maar vanaf wanneer ben je van plan te testen?
Ik zit nu op 6 DPO, probeer tot maandag te wachten (maar kan niet belovem dat dat lukt ) @Nell87 welkom, hopelijk ben jij ook snel aan de beurt! Hoelang duurde het voor jullie eerste? Ik ben ook al een week verkouden, keelpijn, moe, kriebelhoest. Niet erg genoeg om thuis te blijven, maar ook niet echt lekker. Dochtertje was vandaag ook niet fit; verhoging, jammerig. Er lijkt ook een tandje door te komen misschien dat dat t is... Heb nu ook de hele week avonddiensten, was bang dat ik daarin ook mn ei zou hebben maar dat was gelukkig wat eerder deze maand. Hoop dat de rest van mijn dienst rustig blijft...
Oh nou dat schiet dus al wel op! Normaal is jou lf ook 10 dagen toch? Zou dan inderdaad mooi zijn als je tot maandag kunt wachten, maar snap heel goed dat dat een heel moeilijke opgave is . Omdat ik ook temp, zit ik eraan te denken om pas op z'n vroegst over testen na te denken als mijn temp op 9DPO niet omlaag gegaan is (dat was vorige maand namelijk zo). Maar eerst maar eens mijn ei vinden en het de komende dagen gezellig maken
Ja normaal heb ik ook een korte LF van rond de 10 dagen, maar deze maand had ik mijn ei al eerder; op dag 16 denk ik. Toen ik zwanger werd van ons dochtertje had ik ook een vroegere eisprong, hoop dat t deze keer net zo goed uitpakt Mijn NOD is volgende week donderdag. Ik vind stiekem dat testen toch wel leuk hoor, turen of er toch een streepje komt. Ik weet dat het nog vroeg is als ik op 8-9dpo ga testen, maar toen ik zwanger was had ik ook al zo vroeg streepjes. En ik heb 20 testen liggen geloof ik
Haha nou jij bent voorbereid! Maar als je normaal een lf van ongeveer 10 dagen hebt, zou ik als ik jou was ook zeker niet tot volgende week donderdag wachten. Hopelijk heeft je vroege eisprong deze keer ook weer succes! Ik vind het testen met ovulatietesten wel leuk, maar het enige wat ik op een zwangerschapstest wil zien zijn 2 streepjes . Dus die doe ik liever niet te vaak. Ik heb trouwens nu nog steeds wittige/gelige afscheiding uit mijn borsten als ik er in knijp... Had eigenlijk wel verwacht dat het na mijn menstruatie weer op zou houden. @Manana: jij hebt sinds de geboorte van je dochter toch ook melkachtige afscheiding? Is dat bij jou ook de hele maand door of alleen rondom menstruatie?
ahh wat balen zeg dat het toch nog doorgezet heeft. wat balen dat je het idee hebt dat aankomende ronde het niet gaat worden. maar je weet het maar nooit heh!! och jeetje wat balen. hopelijk krijg je niet de griep! hoe gaat het verder? je nod komt al in zicht @Yesera weer spannend bij jullie! hopelijk is deze ronde raak voor jullie. zo vervelend voor je man als hij elke keer zo beroerd is nar het stoppen van de medicatie. weten jullie al wat jullie gaan doen als deze ronde niet mag lukken? alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! @Fluss1984 heh jij ook al niet fit. hangt weer aardig wat virussen in de lucht. hopelijk snel weer opgeknapt. wat fijn dat je eisprong wat gunstiger viel deze maand. haha jij kan je lol op met testen.
Piscean: 27 jaar 1e kindje: zoon 10-2015 (1,5jr) Werk: preventie (tandarts) assistente Start: april gestopt met de pil zwanger Appeltje22: 25 jaar 1e kindje: Dochter 16 mnd Werk: Klantenservice bij marketing en ontwikkelbureau Start: LM 10 weken geleden zwanger Saar82: 34 jaar 1e kindje: Zoon 10-2014 (2.5jr) Werk: lerares Start: half mei gestopt met de pil zwanger Manana: 31 jaar 1e kindje: dochter (3 jr) Werk: thuismoeder Start: koperspiraal 1/6 verwijderd Meisje93: 23 jaar 1e kindje: dochter 03-2016 (16mnd) Werk: verzorgende op een PG afdeling Start: juni Fluss1984: 33 jaar 1e kindje: dochter 06-2016 (1 jr) Werk: arts in opleiding Start: juni Joyce2013: 30 jaar 1e kindje: zoon 10-2014 2.5jr Werk: Secretaresse Start: mei Rainbow88; 28 jaar 1e kindje: dochter 2,5 jr Werk: verpleegkundige in woonzorgcentrum Start: februari Misty75: 1e kindje: dochter Y 11-2013 (3.5jr) Werk: verpleegkundige GGZ Start: mei zwanger Yesera: 34 jaar 1e kindje: zoon 4.5jr Werk: Start: juni Liske: 32 jaar 1e kindje: zoon (5,5jr) Werk: supervisor Start: mei gestopt met de pil Vaatdoek: ?jaar 1e kindje: zoon (3jr) Werk: Start:Juli Nell87: 30 jaar 1e kindje: 2jr werk: begeleider GGZ start: december 2016 --------------------------------------------------------------------------- ♡ZWANGER♡ Appeltje22 -- 16 februari 2018 Saar82 -- 22 februari 2018 Piscean -- 23 februari 2018 Misty75 -- .. maart 2018 NOD-lijst: Joyce2013: 18 juni Liske: 16 juli Rainbow88: 16 juli Vaatdoek: 19 juli Fluss1984: 21 juli Meisje93: 30 juli Yesera: 30 juli Manana: 8 augustus
Dank je! Vandaag voelde mijn man zich nog erg goed, dus hopelijk blijft dat de komende dagen zo. Ik sta er ook wat relaxter in deze maand dan vorige maand. Ik heb ook vakantie, dus ook dat is rustiger dan vorige maand toe het zo druk was op werk. Dus weinig stress deze maand, hopelijk heeft dat een positief effect! Stress werkt ook niet goed voor mijn man (vooral niet zonder medicatie), dus zolang we alles zo relaxt mogelijk kunnen laten verlopen, des te beter het is. En de griep hebben we nu allemaal gehad, dus die kan ook niet dwars gaan liggen . Hebben jullie de kans goed kunnen grijpen deze maand nu je rond je ei zit? We hebben nog geen beslissingen genomen, dat zien we wel aan het eind van deze maand. Ga er pas over nadenken als het niet raak is.
Bedankt voor de lieve reacties meiden! Ik heb echt geen idee wanneer ik alles terug ga lezen. Zijn er ook zo veel Ben ook erg moe nu. Ga zo denk ik lekker vroeg mn bedje in. Ik las dat de ovulatie bij een aantal meiden aan het naderen is. Spannend ik ga heel hard boor jullie duimen En wat de komende ronde betreft, we zullen het idd vanzelf wel zien. Ik heb er alleen niet veel vertrouwen in, aangezien wij het rondom de vruchtbare dagen erg druk hebben,waar ik weer slecht tegen kan dankzij mijn depressie en nigal in de stress schiet. Wat weer niet zo bevorderend is voor mijn libido of een eventuele bevruchting /innesteling. Ik beschouw het uit zelfbescherming liever als een verloren maand en bespaar mezelf de teleurstelling achteraf.