Zo WoW dat is ook al heel vaak zeg! En bij jullie zijn ze nooit begonnen over buisjes? Al is bronchitis en longontsteking wel wat anders natuurlijk. Onze kleine meid had met 8 maanden der eerste longontsteking. En daarna dan 3x. Oorontsteking, en de laatste keer eindige we met de ambulance in t ziekenhuis met een dubbele oorontsteking en longontsteking en 40,4 koorts ondanks zetpil. Maar wat een verschil merken wij nu zeg, ze praat gelijk weer een stuk duidelijker, ze gaat eindelijk weer stappen los zetten want waarschijnlijk te veel druk op der oren en daar zit ook je evenwichtsorgaan dus ben nu zo blij dat ze erin zitten!
Nee nog niet het blijft echt nihil. Tampon ook niet meer in sloeg nergens op. Afwachten maar... stiekem in ene spannend!
Wat fijn dat jullie zo snel verbetering merken! En nu hopen dat de oorontstekingen weg blijven. Wij merken ook altijd dat ons zoontje slechter hoort na weer een oorontsteking, hoort jullie dochter nu ook beter? Bij ons zoontje hebben buisjes geen zin. Het ligt niet aan de buis van Eustachius, maar aan zijn overgevoelige slijmvliezen door astma met allergieën. Dus bij hem is het een kwestie van dat aanpakken en dan zullen ook de bijkomende complicaties zoals oor-, keel- en longontstekingen verminderen.
Oh wat spannend zeg! Begint je menstruatie altijd zo? Bij mijn zoontje had ik op 9, 10 en 11DPO wat bruinverlies met soms wat rood erbij. Dat bleek een innestelingsbloeding te zijn. Ik hoop voor je dat het bij jou niet doorzet en ook een innestelingsbloeding blijkt te zijn!
Nee mijn ongesteldheid begint vaak in 1 keer vrij heftig. Maar omdat het zo kort op de pilstop is, is alles mogelijk. Mijn vorige zwangerschap had ik ook innestelingsbloeding, ik hoop het zo!
Ik ben ook aan t bruinverlies, 10dpo Had net nog testje gedaan (sensitest ipv die vage kruidvattestjes) en die was wit, bij t afvegen wat bruin slijmerig zo begint mn menstruatie altijd. Dus helaas, op naar ronde 3. Heb er een groot glas wijn bijgepakt... Wat fijn dat t meteen goed gaat met die buisjes, weet je meteen dat t een goede zet is geweest! Vreselijk zeg als die kindjes zo vaak ziek zijn, wij hebben hier ook zo'n periode gehad afgelopen winter, beginnend met longontsteking toen ze 5 maanden was en dan elke keer weer nieuwe dingen uit de creche meegenomen. Was op een bepaald moment echt op omdat ik bijna niet meer sliep, gaf nog volledige borstvoeding en ze wilde altijd mama voor troost. Gelukkig gaat t nu beter, op afgelopen dagen na dan. T is trouwens de 6e ziekte geweest, ze had gisteren opeens huiduitslag. Vandaag weer stuk opgeknapt gelukkig
Oké helemaal duidelijk dan heeft het indd geen zin bij jullie. Ze luistert zeker heel veel beter, tot 3 maanden geleden zei ze heel duidelijk mama en dat werd dus steeds minder. Nu zei ze vandaag alweer mama.
Ah nee! Wat balen! Zie dat je je ticker ook al op een nieuwe cyclus hebt gezet. Het is echt doorgebroken? Ja dat is dan duidelijk 6e ziekte, gelukkig is ze nu weer over het ergste heen! Ons zoontje is niet naar de crèche geweest, dus wij merkten toen hij naar de peuterspeelzaal ging ook dat hij alles mee naar huis nam. Bij die kinderen wemelt het van de bacteriën zegt mijn man altijd
Ja, vanochtend echt doorgebroken helaas. Had nog een beetje hoop omdat ik de hele nacht niet gebloed had, maar helaas. Ja creche en peuterspeelzaal zijn goed voor de weerstand
vervelend hoor! & heeft het doorgezet? @Kelly84 wat fijn dat je al zo'n verschil merkt bij haar. zit duidelijk lekkerder in haar vel. @Fluss1984 ahh wat balen meis! hopelijk in de volgende ronde meer geluk! och die ook al de 6e ziekte gehad. is ze weer gauw opgeknapt als ze nu uitslag heeft. rot heh die hoge koorts.
Vannacht helemaal niks ga, wel weer even wat gebruikt. Aan het werk dus wil geen verrassing. Ga straks weer kijken wat de status is? Spannend!
Echt nihil maar een druppeltje bruinig.. O veel te spannend dit! Als een malloot elke keer checken op de wc !
dat is idd net niks. dat geloof ik! maar goed dat je moet werken. anders gaat de dag helemaal zo langzaam. duim voor je.
Piscean: 27 jaar 1e kindje: zoon 10-2015 (1,5jr) Werk: preventie (tandarts) assistente Start: april gestopt met de pil zwanger Appeltje22: 25 jaar 1e kindje: Dochter 16 mnd Werk: Klantenservice bij marketing en ontwikkelbureau Start: LM 10 weken geleden zwanger Saar82: 34 jaar 1e kindje: Zoon 10-2014 (2.5jr) Werk: lerares Start: half mei gestopt met de pil zwanger Manana: 31 jaar 1e kindje: dochter (3 jr) Werk: thuismoeder Start: koperspiraal 1/6 verwijderd Meisje93: 23 jaar 1e kindje: dochter 03-2016 (16mnd) Werk: verzorgende op een PG afdeling Start: juni Fluss1984: 33 jaar 1e kindje: dochter 06-2016 (1 jr) Werk: arts in opleiding Start: juni Joyce2013: 30 jaar 1e kindje: zoon 10-2014 2.5jr Werk: Secretaresse Start: mei Rainbow88; 28 jaar 1e kindje: dochter 2,5 jr Werk: verpleegkundige in woonzorgcentrum Start: februari Misty75: 33 jaar 1e kindje: dochter Y 11-2013 (3.5jr) Werk: verpleegkundige GGZ Start: mei zwanger Yesera: 35 jaar 1e kindje: zoon 4.5jr Werk: Start: juni Liske: 32 jaar 1e kindje: zoon (5,5jr) Werk: supervisor Start: mei gestopt met de pil Vaatdoek: ?jaar 1e kindje: zoon (3jr) Werk: Start:Juli zwanger Nell87: 30 jaar 1e kindje: 2jr werk: begeleider GGZ start: december 2016 Kelly84: 32 jaar 1e kindje: Dochter 16 mnd Werk: Administratief medewerker Start: 07-07-2017 --------------------------------------------------------------------------- ♡ZWANGER♡ Appeltje22 -- 16 februari 2018 Saar82 -- 22 februari 2018 Piscean -- 23 februari 2018 Misty75 -- .. maart 2018 Vaatdoek -- maart 2018 NOD-lijst: Joyce2013: 18 juni Liske: 16 juli Rainbow88: 16 juli Meisje93: 30 juli Yesera: 30 juli kelly84: 7 augustus Manana: 8 augustus Fluss1984 - 16 augustus
Pff ik moest al ver gaan zoeken naar de lijst; zou handiger zijn als die gewoon telkens bovenaan blijft staan...
Oh spannend zeg! Heb je al een test gedaan? @Vaatdoek is deze maand op roze gegaan, hopelijk volgen er nog
werkse!! nou heh. ik onthou de pagina nummer. anders blijf je idd maar zoeken. oh wat super zeg! @Vaatdoek gefeliciteerd! fijn dat gelijk raak was!