Piscean: 27 jaar 1e kindje: zoon 10-2015 (1,5jr) Werk: preventie (tandarts) assistente Start: april gestopt met de pil zwanger Appeltje22: 25 jaar 1e kindje: Dochter 16 mnd Werk: Klantenservice bij marketing en ontwikkelbureau Start: LM 10 weken geleden zwanger Saar82: 34 jaar 1e kindje: Zoon 10-2014 (2.5jr) Werk: lerares Start: half mei gestopt met de pil zwanger Manana: 31 jaar 1e kindje: dochter (3 jr) Werk: thuismoeder Start: koperspiraal 1/6 verwijderd Meisje93: 23 jaar 1e kindje: dochter 03-2016 (16mnd) Werk: verzorgende op een PG afdeling Start: juni Fluss1984: 33 jaar 1e kindje: dochter 06-2016 (1 jr) Werk: arts in opleiding Start: juni Joyce2013: 30 jaar 1e kindje: zoon 10-2014 2.5jr Werk: Secretaresse Start: mei Rainbow88; 28 jaar 1e kindje: dochter 2,5 jr Werk: verpleegkundige in woonzorgcentrum Start: februari Yesera: 35 jaar 1e kindje: zoon 4.5jr Werk: Start: juni Liske: 32 jaar 1e kindje: zoon (5,5jr) Werk: supervisor Start: mei gestopt met de pil zwanger Vaatdoek: ?jaar 1e kindje: zoon (3jr) Werk: Start:Juli zwanger Nell87: 30 jaar 1e kindje: 2jr werk: begeleider GGZ start: december 2016 Kelly84: 32 jaar 1e kindje: Dochter 16 mnd Werk: Administratief medewerker Start: 07-07-2017 --------------------------------------------------------------------------- ♡ZWANGER♡ Appeltje22 -- 16 februari 2018 Saar82 -- 22 februari 2018 Piscean -- 23 februari 2018 Vaatdoek -- maart 2018 Liske -- maart 2018 NOD-lijst: Meisje93: 30 juli Yesera: 30 juli kelly84: 7 augustus Manana: 8 augustus Fluss1984 - 16 augustus Joyce2013: 23 augustus Rainbow88: 28 augustus
Ik zit hier alweer te doemdenken, wat duurt een maand wachten tot de termijn echo lang zeg! Urine verzamelen voor moeders voor moeders ben ik ondertussen een beetje van te balen als ik 'effe snel' naar de wc moet of wil maar ja het is heel mooi waar je het voor doet. Verder zat er de hele week al een vraag in Mn hoofd die ik hier wilde stellen en nu heb ik eindelijk tijd en ben ik hem vergeten
Het was heel gaaf! Maar helaas ook nat en heel vermoeiend, lagen pas om 2u in bed en om 6.30 ging de wekker alweer. Ben dus helemaal kapot nu, maar kan nog nieg relaxen want moet nog een presentatie afmaken voor morgen. Helaas kon ik geen vrij krijgen vandaag, baal ik wel van!
@Nell87: wat fijn dat het niets geks was. Nu hopen dat het weer gauw normaal is. @Rainbow88: wat balen zeg! Succes deze nieuwe ronde. @Fluss1984: succes met je presentatie! Hopelijk de komende dagen toch wat tijd om bij te tanken. @piscean: wat goed dat je meedoet met moeders voor moeders! Het is wat lastig idd maar zeker voor het goede doel. Als ik zwanger mag raken dan wil ik ook zeker weer mee doen. Moet wel ff kijken hoe ik het dan nog geheim blijf houden in het begin, want heb 2 hele nieuwsgierige/bemoeizuchtige buren (beide ouder echtpaar). Bij mijn 1e zwangerschap had ik daar nog geen last van want toen woonde ik hier nog niet. Hoe doe jij dat? Wachten duurt idd lang! Bij hoeveel weken krijg je de volgende echo? @Meisje93: ik heb prikkelbaardarmsyndroom en heb daarbij normaal een (te) snelle stoelgang, dus ben dit echt niet gewend! Ik drink nu de hele dag door alleen maar water en heb al 2 volle glazen roosvicee laxo op. Daarnaast heeft mijn man watermeloen meegenomen en dat schijnt ook goed te zijn. Ik hou er niet zo van, maar alles voor het goede doel Hoe gaat het bij jou? Heb jij nu ook vakantie?
Ik heb een bankje in mijn voortuin waar ik de kratten onder zet. Verder heb ik maar aan 1 kant buren (gelukkig) en die leven gelukkig hun eigen leven. Al zijn ze wel familie van een goede vriend van ons. Toen ik het gesprek thuis had met een mevrouw van moeders voor moeders stond hij ook toevallig voor de deur -_- Verder heb ik zoiets, als mensen het doorhebben dan is dat maar zo.... Ik krijg 10 aug de volgende echo ik ben dan 11+5 dagen geloof ik. 4 aug heb ik eerst nog een vrijgezellenfeest van mijn zus, waar ik dus dan wel weer heel erg van baal! Net een week te vroeg haha
och ja dat geloof ik! hopelijk gaat de tijd vliegen voor je. haha dat lijkt me dan idd niet echt handig. super mooi dat je het doet. haha begint de zwangerschapsdementie nu al. och ja logisch dat je kapot bent! heel veel sterkte en succes met het maken van je presentatie. @Yesera oh nee, dan is dit wel even wat anders. hopelijk helpt het allemaal! goed, kwaaltjes vallen wel aardig mee nu. wel veel trek ineens, misselijk in de ochtend, rommelende darmen en in de onderbuik & mijn tepelhoven lijken groter. jaa ik heb vanaf vandaag vakantie. heerlijk
Onze voortuin is volledig leeg, dus niks om het daar achter/onder te verschuilen. In mijn vorige woonplaats haalde ik ze zelf op bij een centraal punt. Vond ik wel erg handig. Deed ze in zo'n grote supermarkt big shopper en kon er zo volledig onopvallend mee heen en weer . Spannend, dan ben je bij de volgende echo dus mooi bij de magische grens! Ja vrijgezellenfeest is net een week te vroeg. Verwacht je dat er veel gedronken gaat worden?
Misselijk in de ochtend en grotere tepelhoven klinkt wel hoopgevend toch? Of heb je dat vaker tussen ei en menstruatie? Lekker vakantie, geniet ervan! Tot wanneer heb je vrij?
Nog even een bankje neerzetten dan ik heb hem ook heel raar staan in Mn tuin Whaha. Maar wat handig zo'n punt! Dat hebben we hoe helaas niet. Ja en we zijn de hele dag in A'dam en dan echt zo'n typische vrijgezellenfeest met opdrachtjes speurtocht stripper. Ik zie er best tegenop. Iedereeen neemt drank mee dus het scheelt dat ik Mn eigen 'drankje' kan maken
misselijk wel af en toe maar niet elke ochtend. grotere tepelhoven niet volgens mij. dankjewel! geen idee. heb 3 weken vrij. @piscean hihi dat scheelt idd dat je je eigen drankje mee kan nemen.
@Fluss1984 Ohh ben jaloers hoor volgend jaar hoop ik ook te kunnen gaan! Wel balen indd dat je dan net niet de maandag ff vrij kreeg.. Succes met je presentatie! @piscean Balen zeg dat het net een beetje te vroeg valt, maar je kan indd wel een flesje vullen met Bacardi cola / Malibu cola en dat er alleen cola in zit heb ik ook gedaan toen wij onze verjaardag samen vierde en verder niemand het nog wist Haha.. @Yesera hebben de drankjes al geholpen? @Meisje93 Klinkt hoopvol nu flink duimen en een fijne vakantie !
@Kelly84 ja! nog 3-4 nachtjes slapen & dan weten we meer. hoe ver ben jij in je cyclus? dankjewel! moet vast goedkomen, ondanks de pijnzooi waar ik nu in zit.
Ja mega spannend zeg!! Gaat nu wel echt opschieten.. Ik twijfel zo ontzettend heb dan donderdag zo'n adertje achtig bloed dingetje daarna niks meer maar wel krampen en zaterdag waren we op een festival en ik moest plassen en toen met afvegen echt een dikke slijm klodder bloed (sorry klinkt echt vies) daarna niks meer.. Alleen nu nog soms een beetje rozige/licht bruinige afscheiding maar mag bijna geen naam hebben, alleen continue echt een soort menstruatie krampen en die herken ik wel uit Mn eerste zwangerschap. Dus mocht het toch een ovulatie bloeding zijn geweest en een een cyclus van ongeveer 24 dagen zijn geweest zou ik 3 aug kunnen testen ongeveer. Maar ga maar nergens vanuit kan ook keihard ontpillen zijn. Al heb ik dat na 15 jaar de pil geslikt te hebben ook niet gehad maar goed je weet het nooit..
@Kelly84 wat vervelend die menstruatie achtige krampen. al hoop ik voor je, dat het goed nieuws is. ja het is nu natuurlijk echt gissen wanneer je nod is. hoe snel was je zwanger van je 1e kindje?
Lastig hoor @Kelly84 als je niet weet wat het precies is. Ik heb nog nooit een bloeding bij mijn eisprong gehad, maar schijnt idd wel te kunnen. Heb jij er wel eens eerder een gehad? Had je voor de pil altijd een cyclus van 24 dagen? Het drinken van water en roosvicee laxo en eten van watermeloen heeft gelukkig geholpen. Het is nog niet helemaal zoals normaal, maar mijn stoelgang is weer in gang gezet in ieder geval. Wij zijn vandaag lekker een dagje gaan zwemmen. Heerlijk even wat afleiding van het zwanger worden .