Helaas.... ondanks een temp vanochtend van 36.8 ben ik zonet toch ongesteld geworden . Mijn volgende NOD is 25 augustus.
Oh wat balen meid! Misschien ben je wat ziekjes? Hopelijk heb jij ook baat bij tarwekiemolie. Ik heb nu veel minder last van mijn hormonen en de vermoeidheid is ook weg! Het schijnt ook een eventuele innesteling een handje te helpen hopelijk is het de volgende ronde gewoon dik raak! Ik duim heel hard voor jullie ❤️
Dank je! Ik voel me niet ziek, maar misschien heb ik stiekem iets onder de leden. Ik gebruik de tarwekiemolie nu 2 per dag door een smoothie of yoghurt. Ik hoop dat het wat gaat helpen! Hoop vooral dat het de hormonen wat kalmeert, want het is erg frustrerend om zoveel klachten te hebben. Mijn man heeft een goed gevoel over de komende ronde, dus hoop dat hij gelijk krijgt! We merken allebei dat we het toch echt super graag een 2e willen, dus accepteren voor nu gewoon alle extra's die daar bij ons bij komen kijken.
ahh nee. wat ontzettend balen meis. fijn dat je man een goed gevoel heeft bij de volgende ronde. hopelijk klopt dit ook! #hier vannacht een test gedaan op aandringen van mijn man. helaas negatief. al kon ik eerst geen test vinden. ivm. verbouwing. heb nu test gebruikt die bijna een jaar over datum is. geen idee of die betrouwbaar is. net onwijs erge buikpijn gehad. in de linkeronderbuik uitstralend naar vagina en de lies. wat dat nou geweest is?
Piscean: 27 jaar 1e kindje: zoon 10-2015 (1,5jr) Werk: preventie (tandarts) assistente Start: april gestopt met de pil zwanger Appeltje22: 25 jaar 1e kindje: Dochter 16 mnd Werk: Klantenservice bij marketing en ontwikkelbureau Start: LM 10 weken geleden zwanger Saar82: 34 jaar 1e kindje: Zoon 10-2014 (2.5jr) Werk: lerares Start: half mei gestopt met de pil zwanger Manana: 31 jaar 1e kindje: dochter (3 jr) Werk: thuismoeder Start: koperspiraal 1/6 verwijderd Meisje93: 23 jaar 1e kindje: dochter 03-2016 (16mnd) Werk: verzorgende op een PG afdeling Start: juni Fluss1984: 33 jaar 1e kindje: dochter 06-2016 (1 jr) Werk: arts in opleiding Start: juni Joyce2013: 30 jaar 1e kindje: zoon 10-2014 2.5jr Werk: Secretaresse Start: mei Rainbow88; 28 jaar 1e kindje: dochter 2,5 jr Werk: verpleegkundige in woonzorgcentrum Start: februari Yesera: 35 jaar 1e kindje: zoon 4.5jr Werk: Start: juni Liske: 32 jaar 1e kindje: zoon (5,5jr) Werk: supervisor Start: mei gestopt met de pil zwanger Vaatdoek: ?jaar 1e kindje: zoon (3jr) Werk: Start:Juli zwanger Nell87: 30 jaar 1e kindje: 2jr werk: begeleider GGZ start: december 2016 Kelly84: 32 jaar 1e kindje: Dochter 16 mnd Werk: Administratief medewerker Start: 07-07-2017 TiToTam: 30 jaar 1e kindje: Zoon (bijna 2jr) Werk: Lerares Start: Mei 2017 --------------------------------------------------------------------------- ♡ZWANGER♡ Appeltje22 -- 16 februari 2018 Saar82 -- 22 februari 2018 Piscean -- 23 februari 2018 Vaatdoek -- maart 2018 Liske -- maart 2018 NOD-lijst: Meisje93: 30 juli kelly84: 7 augustus TiToTam: 7 augustus Manana: 8 augustus Fluss1984 - 16 augustus Joyce2013: 23 augustus Yesera: 25 augustus Rainbow88: 28 augustus
Geen idee wat dat geweest kan zijn. Wat jammer dat je test negatief was. Ik weet ook niet of die wel betrouwbaar is zo ver over datum. Kun je daar iets over vinden via Google?
@Yesera wat balen meis! Maar vol goede moed naar de volgende ronde! @Meisje93 ik denk niet dat een test die een jaar over de datum is, nog betrouwbaar is... zou gewoon even (een) nieuwe halen... duimmmmm! Hier lekker dagje gehad: met zoonlief naar het spoorwegmuseum geweest!
net even op google gekeken. maar schijnt niet echt betrouwbaar te zijn. zo lastig. denk toch dat ik morgenochtend weer ga testen. weet ik gelijk of ik wel/niet zwanger ben. zondag nod nl. morgen ws. 14dpo
@Saar82 ik las het ja. ik heb nog een test liggen, die lag op zolder tussen de zooi. leuk zeg! daar wil ik ook nog een keer naartoe. woon er vlakbij.
Dan was hij gewoon niet betrouwbaar . En ik hoop dat je morgen een mooie positieve test in handen hebt! Heb je er zelf een goed gevoel over?
ik voel mezelf erg zwanger. maar durf er niet op te hopen. ben al een paar dagen niet mezelf. & dit had ik ook heel erg toen ik zwanger was. ook heb ik niet de gebruikelijke puisten. maar durf er niet teveel op te hopen. zo bang dat mijn lichaam me gigantisch voor de gek houdt.
Begrijpelijk dat je niet te veel durft te hopen. Nog heel even geduld. Gewoon vroeg gaan slapen dan is het snel morgenochtend
hihi dat moet vast goedkomen. ben elke keer zo moe. zit nu al te knikkebollen. gisteren lag ik om 22u al lekker te slapen.
Wat balen Wat kan je lichaam je dan voor de gek houden hè?! Verwacht je je menstruatie vandaag of morgen? Mijn menstruatie is ook weer heel anders dan normaal. Normaal zet het in 1x heftig door. Maar gisteren was het de hele dag licht en pas gisteravond werd het hevig. Misschien dat daarom mijn temp gisterochtend ook nog hoog was, want vanochtend was hij wel gedaald. Ik had 1,5 week geleden mijn oproep gekregen voor het uitstrijkje voor het bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker. Had hem nog niet laten doen omdat ik hoopte in verwachting te zijn, maar ga hem nu maar voor mijn volgende eisprong proberen te laten doen. Hebben we dat ook weer gehad.
@Yesera nou idd! om er moedeloos van te worden. morgen verwacht ik hem. wat apart dat je menstruatie nu anders is. mijn menstruatie js tegenwoordig niet meer zo heftig. ben ik wel blij mee. nou idd! anders blijf je het ook maar uitstellen. vanaf welke leeftijd moet dit gebeuren?
Vanaf je 30e krijg je elke 5 jaar een uitnodiging. Met mijn 30e was ik in verwachting van zoontje, dus toen heb ik hem pas een jaar later laten doen. Nu ben ik net 35 geworden dus heb ik hem voor de 2e keer gekregen. Bij mij is mijn menstruatie korter dan vroeger. Toen was ik zeker 5 volle dagen ongesteld, nu meestal maar 3 dagen en dan nog 1 a 2 dagen wat spotting. Vorige maand was het zelfs maar 2 dagen en daarna spotting. Zal wel allemaal door hormoonveranderingen komen.
aha! elke 5 jaar. wat een gedoe. maar alles voor de preventie. wat fijn zeg! dat je amper vloeit. scheelt een hoop gedoe. ik ben wel 5 dagen aan het vloeien, maar niet meer zo gigantisch veel dan voor de zwangerschap. toen was ik echt altijd 7 dagen aan het vloeien. en dan ook nog eens heftig. jullie nog leuke plannen voor het weekend?