Mama's die gaan voor een 2e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door piscean, 21 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    onze dochter is nu 17 maanden.
    waarom ben je zo bang dat je ziek zou worden.
    voel je je niet helemaal fit?

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @TiToTam hoe staat het er bij jou nu voor? :)

3. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    @Joyce2013 jeetje wat balen zeg, maar hopelijk is indd de laatste keer voldoende geweest!!

Hier iets eerder weg gegaan van Mn werk en toch even een testje er tegenaan geknald maar nog spierwit..
    Nu twijfel ik ook of ik morgen wel al moet testen, of nog even zal wachten tot woensdag.

@smarlicia hier zit ik nog in de eerste ronde na t stoppen van de pil, vandaag zou met een cyclus van 28 dagen mijn nod zijn maar dit blijft gokken omdat ik niet weet wat mijn cyclus is:)

4. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    @Joyce2013 oh wat balen zeg! Hopelijk is dat ene keer genoeg geweest dan. Beterschap met je man.

@Kelly84 oh wat vervelend zeg :( ik zou over 3 dagen weer testen als je nog niet ongesteld bent geworden. Hoe voel je je nu?

@smarlicia gezellig :D spannend! Duimen dat het dit keer eerder raak zal zijn. Fijn dat je nu een regelmatige cyclus hebt :)

Onze dochtertje is pas 3 geworden. Ik ben ook thuismoeder.

Wij zijn vandaag in Duitsland wezen shoppen! Heb een boel verzorgingsproducten bij de drogisterij dm ingeslagen en wat kleding voor dl gekocht :D moeten eigenlijk vaker doen. We wonen er 20 min vandaan en scheelt een hoop geld :rolleyes:

Ik heb nu last van pijnlijke borsten en hoofdpijn. Als dat maar geen migraine wordt :confused: nog geen spotting te bekennen. Ben benieuwd hoelang mijn cyclus geworden is :rolleyes:

Kelly84 vindt dit leuk.
  5. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    @smarlicia: welkom, spannend weer he?!

@Kelly84: wat jammer van je witte test! Ik zou inderdaad op z'n vroegst pas woensdag weer testen (als je de drang kan weerstaan ;))

@Joyce2013: wat vervelend dat je man ziek is geworden, beterschap voor hem. Hoop voor je dat het voldoende is geweest deze maand!

@Manana: zou het idd kunnen komen door de tarwekiemolie, een vroege eisprong? Ik hoop niet dat mijn lf ook korter wordt!! Die is maar 10/11 dagen, dus die mag echt niet korter worden...

Mijn streepjes zijn vandaag veel lichter dan gisteren. o_O Maar ik ben bang dat ik te veel gedronken heb, want heb flink zitten theeleuten en bijkletsen met mijn collega :D. Dus ik drink nu even niet en ben om 18:30 voor het laatst naar het toilet geweest. Dan gooi ik er zo rond 21:00 uur nog een testje tegenaan. Merk namelijk wel dat mijn afscheiding begint te veranderen in vruchtbaar slijm, dus er is echt wel een eisprong onderweg.

Kelly84 vindt dit leuk.
  6. smarlicia

smarlicia Niet meer actief

Ik ben chronisch vermoeid en ben de vorige zwangerschap alleen maar heeeel ziek geweest

7. TiToTam

TiToTam Bekend lid

8 feb 2017
    699
    400
    63
    Vrouw
    Lief dat je aan me denkt! Merk dat het 'volgen' op de een of andere manier mislukt is, kreeg geen meldingen van dit topic :confused: Dus haak hier weer even in als dat mag, net terug van vakantie dus niet echt puf om alles terug te lezen.

Maar hier is het vaag... Gister begonnen met heel licht bruin slijm, vandaag steeds meer bruin bloed verloren. Uiteindelijk maar een tampon in gedaan, normaal zet het echt direct snel door naar volledig menstruatie maar nu dus niet. Durf ook even niet te checken of het al echt is doorgebroken maar zo niet, dan waag ik er morgen toch een test aan. Hoewel ik er een beetje een hard hoofd in heb, maar m'n gevoel wil daar nog niet helemaal aan; hoop stiekem toch dat het raak is...

8. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Manana nou idd! Dan zou ik vaker naar duitsland gaan, als je zo kortbij woont!

och nee ik hoop voor je dat je geen migraine krijgt.
    zo vervelend. :(

@Yesera benieuwd naar je testje straks. :)

@smarlicia och wat vervelend zeg. :(
    al heb je denk ik wel een manier gevonden om er mee om te gaan.
    Hopelijk word het je deze zwangerschap bespaard.

@TiToTam leuke vakantie gehad?
    heh wat vervelend dat het nu zo vaag is.
    Ben benieuwd morgen. :)

9. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    @Meisje93: mijn testje was helaas niet zo mooi als ik gehoopt had. Hij is donkerder dan die eerder van vandaag, maar net iets lichter dan gisteren. Had toch wel gehoopt dat er een stijgende lijn in zou zitten. Morgen maar weer een poging wagen. Hoop niet dat ik mijn man voor niks vandaag al heb laten stoppen met zijn medicatie :oops:
    Is het einde van de verbouwing al in zicht?

Spannend @TiToTam!

Vervelend @smarlicia. Ik ben zelf ook chronisch vermoeid vanwege een bindweefselziekte. Mijn eerste zwangerschap is echter super goed gegaan, dus het kan ook anders! Ik duim voor je dat je snel in verwachting mag raken en een fijne zwangerschap hebt!

@Manana: hoop dat je niet te veel last krijgt van je hoofdpijn! Ben je al van plan om een testje te gaan wagen of ben je er nog steeds van overtuigd dat je menstruatie een van deze dagen gaat komen?

10. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Yesera heh wat balen zeg! hier had je idd niet op gehoopt!
    ik hoop het voor je..
    zou anders wel ontzettend vervelend uitkomen.
    hoelang kan hij max. zonder medicatie?
    ja einde komt in zicht!! laatste dingetjes afronden.
    woensdag hopen we zoiezo te kunnen douchen.

11. TiToTam

TiToTam Bekend lid

8 feb 2017
    699
    400
    63
    Vrouw
    @Yesera vast ergens gemist maar wat voor medicatie gebruikt je man dat hij daarmee moet stoppen? Lastig als je zulke moeilijk te interpreteren testen hebt!

@Meisje93 bezig met de badkamer begrijp ik? Flinke klus! Doen jullie het zelf?

12. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @TiToTam klopt! Bijna klaar.
    was de bedoeling dat we niet heel veel zelf gingen doen.
    maar helaas kon de loodgieter op het allerlaatste moment niet meer.. :(
    verder wel alles uitbesteed.

en hoe gaat het nu bij jou?

13. smarlicia

Wat vervelend dat je ook chronisch ziek bent.
    Heb jij het kunnen accepteren?
    Ik heb op het moment wat moeilijk.
    Mijn hoofd wil meer dan mijn lichaam

Hmmm heel raar ik dacht dat ik vorige week mijn eisprong te hebben
    Ik gebruik geen ovu testen
    En ineens heb ik het zelfde gevoel weer als of het nu moet knappen

Raar lichaam

14. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Gelukkig viel de hoofdpijn mee. Ik nam 2 pijnstillers en ging vroeg naar bed :)

@Yesera ik geloof echt niet dat ik zwanger ben. Eerder dat de tarwekiemolie mijn cyclus verlengd heeft. Ik zit nu op cd 28. Misschien dat ik over 2 dagen op cd 30 een testje waag als ik nog niet ongesteld geworden ben. Maar heb er in een hard hoofd in. Vind het nu vooral zonde van de test :roflmao:
    Wat vervelend van jouw test. Maar lh kan toch soms ook enorm schommelen? Hoop dat je man er niet al teveel last van heeft. Hoelang kan hij zonder medicijnen? Ik duim voor jullie!!!

@smarlicia je lichaam kan je enorm voor de gek houden soms. Gewoon voor de zekerheid nog eens gezellig maken ;) kan sowieso geen kwaad.

15. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @smarlicia op hoeveel CD zit je nu?
    En hoelang is je cyclus gemiddeld?

je lichaam kan je idd voor de gek houden.
    heel vervelend!

@Manana ben benieuwd. :)

16. smarlicia

Ik zit op dag 17 tot nu toe gemiddeld tussen 28 en 31

17. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    mm lastig. zou idd ook nu zijn.
    hoe is je afscheiding?

18. smarlicia

we laten het op zijn beloop we zien het wel

19. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Mijn man gebruikt antidepressiva waarbij hij als bijwerking heeft dat hij niet kan klaarkomen. Pas na een paar dagen stoppen lukt dat weer. Eigenlijk kan hij helemaal niet zonder die medicatie, maar voor een 2e wondertje heeft hij het wel over. Meestal trekt hij het maximaal 5-7 dagen om ze niet in te nemen. Deze ronde doen we het voor het laatst op deze manier omdat hij waarschijnlijk volgende week medicatie voor diabetes voorgeschreven krijgt. Om zijn glucose onder controle te krijgen, zal hij alle medicatie trouw moet blijven slikken en er niet meer mee rommelen. Dus we duimen ervoor dat deze 3e ronde wel raak is en anders moeten we een nieuwe tactiek bedenken.

20. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Ik ben met mijn aandoening geboren en heb de diagnose al sinds mijn 14e. Dus mijn acceptatieproces is al een hele tijd geleden geweest (ben inmiddels 35 ;)). Het is wel altijd blijven zoeken naar een goede balans. Het is vooral belangrijk te leren luisteren naar je lichaam. Bij mij heeft mindfulness daar heel erg bij geholpen. Heb jij dat wel eens geprobeerd?

Deel Deze Pagina