Het gaat hard hier met de berichtjes. @Yesera wat vervelend dat je testen nog niet positief worden. Maar je bent (volgens je banner) pas op cd 12 toch? Op welke dag had je vorige rondes je positieve test? Hopelijk komt hij er nu snel aan! @TiToTam arghh die verrekte menstruatie hopelijk volgende ronde beter! @Saar82 zo 12 weken al, dat schiet inderdaad mooi op! Wel vervelend van de kwaaltjes, ik had er bij mijn 1e ook veel last van, maar vanaf 13 weken was t zo goed als over (en ook een meisje ). Je kan met 14 weken vragen of ze de NUB test kunnen doen voor geslacht, is niet 100% zeker maar dacht wel iets van 90%... Wij wisten het geslacht ook bij ons dochtertje, hebben het wel aan onze ouders verteld (alleen schoonpapa niet, die wilde het niet weten maar was er van overtuigd dat het een jongen was ). Verder voor iedereen verrassing gehouden, en is goed gelukt. @Manana, dat jij je zo in kan houden met testen. Waarschijnlijk had ik er al mn hele voorraad (en dat zijn er veel) doorheen gejaagd
@TiToTam ahh nee wat ontzettend balen! klonk zo hoopvol! @Joyce2013 hopelijk word je niet ziek! welkom op het wachtbankje. zou idd van de ovulatie kunnen zijn. anders ook geen idee.
Hier is net de bruine spotting begonnen! Hopelijk zet het nu snel door. Fijn dat mijn cyclus niet al te lang geworden is door de tarwekiemolie Ff een vraagje aan de dames die ovutesten gebruiken: Wanneer moet ik beginnen met testen en hoeveel heb ik er nodig voor een ronde? @Fluss1984 haha ik wist gewoon 99.9 % zeker dat het niet raak was. En word ook niet bepaald blij van een negatieve test @Saar82 aaah wat lief van je vader! Ben ook reuze benieuwd naar het geslacht van jullie kleine hopelijk gaan de klachten snel weer weg! @Joyce2013 oh nee hopelijk word je niet ziek! Duimen dat het raak zal zijn. Zou best kunnen dat het van de ovulatie komt. @TiToTam oh wat balen zeg hopelijk hebben jullie meer geluk in de nieuwe ronde!
Ik zou op dag 8 al beginnen, zeker omdat je al een cyclus van 25 dagen hebt gehad. Ik denk dat je met een 12-tal testen wel toe moet komen en dan kan je dus ook vaker gaan testen op een dag. Ik vind de extra gevoelige van 2besure fijn en de extra gevoelige van sensitest. Die van 2besure zijn goedkoper, maar die zwangerschapstesten zijn niet te vertrouwen (had er gisteren op 3dpo weer een vals streepje mee). De extra gevoelige zwangerschapstesten van sensitest heb ik nog nooit problemen mee gehad. Maar dat is alleen relevant als je van die combipakketten zou willen bestellen. De digitale van clearblue zijn ook erg fijn (de roze) maar wel een stuk duurder. De ovulatietesten van kruidvat eigen merk en van action zou ik afraden.
@Manana toch de spotting begonnen, je ging er al vanuit maar toch altijd jammer. Ik gebruik ovu testen van de action, altijd goed gewerkt en duidelijk. Als je maar onthoud een lichte streep is niks alleen als hij net zo donker of donker is dan de controle streep. Ze lopen bij mij altijd op, doe altijd 1 per dag totdat ik hem zie oplopen dan 2x. Wanneer beginnen is lastig, ik zelf begin vrij vroeg meestal een week voordat me ovu er aan komt zodat ik hem niet mis. Ja zou heerlijk zijn als het raak is, afwachten maar of die ene keer genoeg was. Denk door de ovulatie weerstand laag en daarom ook wat aan het kwakkelen met me gezondheid. Lekker naar bed nu en hopen dat ik me morgen beter voel! Slaap lekker allemaal!
Bedankt meiden. Heb er echt wel even de balen van, had er echt goeie hoop op. We hebben ook echt ons best gedaan om het zo maar even te zeggen Vorige rondes weinig geklust doordat we beiden druk waren, dus ergens het idee dat het nu dus 'wel goed moest gaan.' Ook omdat ik letterlijk in 1x zwanger was van zoon. Maar dat was dus een toevalstreffer. Man vraagt zich ook af 'wat we fout doen,' maar even uitgelegd dat het heel normaal is als het langer duurt Maar blijft jammer, maar hij kwam net al aan met warme choco en chocolaatjes, want zielig Op naar de volgende ronde!
@TiToTam wat balen zeg! Maar vol goede moed door naar de volgende ronde, hopelijk deze keer wel raak! @Joyce2013 het lijkt me dat de pijn in je liezen idd door de eisprong kan komen - je kan ook beenweeën krijgen, dus die spieren zullen op een of andere manier toch ergens met elkaar verbonden zijn, lijkt me. Maar ik ben geen expert.. Hoop dat de griep je toch overslaat, beterschap iig! @Manana ik gebruikte ovutesten van het kruidvat, zitten er 7 in het pakje. In theorie zou je daar genoeg aan moeten hebben, als je op ongeveer cd 10 begint met testen. Maar omdat ik echt grip wilde krijgen op mijn cyclus en mijn ei wilde vinden, ben ik al vrij snel na de laatste dag van mijn menstruatie begonnen met testen. Testen heb ik toen bewaard om te kijken of ik de testen op zag lopen. Uiteindelijk ook na mijn piek nog even doorgetest om te kijken of ze weer zouden teruglopen en... tja... the rest is history, zullen we maar zeggen. Ei gevonden, en in een keer raak. Toen de testen begonnen op te lopen, hebben we een keer geklust, toen ie op zijn (uiteindelijk bijna) donkerste was nog een keer (was twee dagen later) en toen moest vl een paar dagen naar het buitenland. Toen hij na een dag of drie terug was, en mijn piek ruimschoots voorbij was, toch nog maar een keertje geklust...
@Saar82 en @Joyce2013 haha zo zie je maar, zoveel mensen zoveel ervaringen. De testen van de action en van het kruidvat raadde ik net af Die van action werden bij mij niet positief, ondanks echt mega knallers op de 2besure en sensitesten. En die ervaring zie ik hier vaker op het forum. Die van kruidvat lees ik heel vaak dat ze waardeloos zijn, heb ze zelf nooit gebruikt.
Tnx voor de uitleg meiden! Ik denk dat ik ook vrij vroeg na mijn menstruatie zal beginnen met testen aangezien ik geen flauw idee heb wanneer ik mijn ei ongeveer zou moeten verwachten. Tempen heeft hier geen enkele nut. Ik slaap heeeel slecht en daardoor is mijn temp niet echt betrouwbaar... @Fluss1984 waarom raad je testen van de action af? Ik was juist van plan langs de action te gaan binnenkort als dat niet zou lukken, ging ik ze online bestellen bij zwanger en kids. Maar ik denk dat ik beter op onderzoek uit moet gaan over de testen is voor mij al 4 jaar geleden
@Manana Hou de testjes netjes bij en schrijf de datum of cyclusdag erbij. Dan blijft het overzichtelijk en zie je beter wat er gebeurt.
Ik lees de laatste tijd ook vaak dat de testen van kv waardeloos zijn, zowel ovu als zwangerschapstesten. Maar ik zweer erbij. Toen wij in 13/14 voor ons eerste kindje gingen, waren ze helemaal 'hot': als iemand een twijfeltest had, was het advies om kv 2voor5 te halen. Predictor werd compleet met de grond gelijk gemaakt toen, gaf vaak vals positief. Maar nu lijkt t wel omgekeerd als ik alle posts over testen lees. Toch gek, hoe dat zo snel kan veranderen. Ik heb iig altijd positieve ervaringen met kv gehad.
Die van zwanger en kids hoor ik ook goede dingen over, maar de zwangerschapstesten zijn ook niet betrouwbaar (las ik daarstraks nog ergens).
Haha ja, ik snap je helemaal want ik dacht tot vorige ronde precies hetzelfde. Maar vorige ronde heb ik zo'n 6-tal testen van kruidvat gehad met lichte streepjes, terwijl alle andere merken omowit waren (en ik ook geen kwaaltjes had en te vroeg ongesteld werd). Ik koop ze nog steeds hoor, maar kijk er wel iets argwanender tegenaan Maar ik zou erg gefrustreerd geraken als ovulatietesten niet doen wat ze moeten doen, want die kunnen wel degelijk mijn kans op zwangerschap beinvloeden. Een foute zwangerschapstest is frustrerend maar verandert niets aan het feit of je wel of niet zwanger bent.
Ja idd! Ik vraag me ook af hoe dat mogelijk kan zijn? Vind het eigenlijk al vam de zotte dat bepaalde testen een vals positief aangeven! Hoe dan!? Ik ga me iig eens goed verdiepen over de testen de komende dagen
@Manana balen zeg. ook al had je het niet verwacht. succes met de keuzen maken voor de ovulatie testen. ik heb besloten om deze ronde niet te testen. Als het deze ronde niet raak is, dan ga ik ze wel kopen. @Fluss1984 wanneer ga jij een testje wagen?
Zo heb in 1 dag weer een hoop gemist. Veel te doen over de ovulatietesten, ik heb gezegd als het na 3 maanden niet raak is dan begin ik hier ook is mee. @Saar82 wauw alweer 12 weken, en super knap dat jullie het de hele zwangerschap voor jullie hebben kunnen houden de vorige keer!! Ik zou het er echt uit flappen Haha.. Hier vanochtend toch weer een testje gewaagd en nu besloten om echt een week niet meer te testen. Hij was weer Omo wit en de klachten blijven verder hetzelfde. Kreeg net een herinnering op Facebook morgen 2 jaar geleden dat ik positief testen van onze dochter! Dat was toen ook pas 6 weken na Mn laatste ongesteldheid (die dan natuurlijk nep was door het stoppen met de pil) Dus we gaan nu maar gewoon afwachten.