Niet gezien, maar heb wel gezegd dat ik misschien zwanger ben, maar dat de testjes nog heel licht zijn (de vorige rondes met de valse testen heb ik er niets van gezegd, dus hij denkt al helemaal dat ik zwanger ben nu )
Hihi dus die loopt al helemaal met zijn hoofd in de wolken . Hoop voor je dat je hem snel een overduidelijke test kunt laten zien! Mijn ovulatietest was een uur geleden al weer veel lichter. Heb nog steeds steekjes en krampen en sinds eind van de middag wat migraine-achtige hoofdpijn. Mijn man voelt zich vandaag toch wel erg beroerd, dus we hebben nog geen sex kunnen hebben. Daarnaast loopt zoontje gewoon thuis rond, dus we zullen denk ik moeten wachten tot hij slaapt. Ga straks nog even een rondje met hem buiten lopen, zodat hij hopelijk uitgeput is en snel in slaap valt
Haha ja dat probleem ken ik, rondlopemde (of in ons geval rondkruipende) kinderen zijn niet goed voor de romantiek. Hopelijk kunnen jullie straks nog de tijd vinden en voelt je man zich wat beter...
@Yesera wat vervelend dat je man zich toch wel erg beroerd voelt. idd hop naar bed jij. hier gelukkig nog 1 die een middagslaapje doet. zodat we het dan ook nog gezellig kunnen maken. mijn vakantie zit er helaad weer op. morgen weer aan het werk. Nog helemaal geen zin in. medr door de hoge werkdruk. Gelukkig in oktober nog een weekje vrij.
@Fluss1984 wat spannend! Ik zie ook iets!! @Kelly84 ook spannend! Wanneer ga jij weer testen? En andere dames, nu in een spannende periode qua gezellig maken? Straks met een hele club op t wachtbankje en over een week of twee/drie een hele stapel mooie testjes dan maar?
Wat naar dat je man zich toch beroerd voelt. Hopelijk kunnen jullie het straks als de kleine op bed ligt nog even gezellig maken.
Romantiek? Wat is dat? Haha, nee die was ver te zoeken omdat mijn man zich zo beroerd voelde en zoontje maar niet in slaap wil vallen, maar de klus is geklaard. 3e ronde, 3 pogingen, 3rd time's the charm???
Haha hier ging het precies zo! Alleen voelde mijn man zich niet beroerd. En ook 3e ronde, 3 pogingen! Hopelijk brengt het ons geluk
Hai hai! Mag ik hier ook meekletsen? Wij gaan vanaf mijn volgende menstruatie (begint rond 18 aug) voor een tweede kindje. Ik heb een hele duidelijke cyclus en hou dit altijd goed bij. Hoop dat die kennis een beetje "meewerkt" haha! Ik kan me dus nog niet inschrijven voor een NOD lijst, maar ik ben er wel al zo veel mee bezig in mijn hoofd dat ik het wel fijn vind om mee te kletsen met andere moeders. Mijn zoon Mees is nu 1 jaar en bijna 5 maanden oud. Een heerlijk kind! Al slaapt hij nog niet door. Dat is één van de grootste zorgen die ik heb over mijn hopelijk volgende zwangerschap: dat ik wel genoeg slaap krijg! Verder ben ik 26, leerkracht van oorsprong maar nu bewust thuisblijfmoeder, vriendin van Mark die een eigen bedrijf heeft. Ik ga de komende dagen een poging doen om alles te lezen hier haha! In ieder geval een flink aantal pagina's, zodat ik bij ben.
@Fluss1984 heb je foto's van vandaag gezien. Ik zie twee keer een licht streepje hoor! Zal toch niet beiden vals zijn dan? Leuk!!!!!
@milou1991 Hee Milou! Gezellig, van mij mag je meekletsen hoor. leuk dat jullie de volgende ronde gaan beginnen! wat vervelend dat Mees nog niet doorslaapt. word hij nog veel wakker snachts? snap wel dat je daar bang voor bent. hopelijk slaapt hij dan al heerlijk door.
Goedemorgen dames! Vanochtend weer getest; ditmaal met 2besure, sensitest, kruidvat 2v5 en action early. Ik wilde er een vergelijkemde test van maken, maar door de uploadkwaliteit blijft er niet veel van over. Iig zijn sensitest en kruidvat 2v5 nu het duidelijkst... Lijkt erop dat er toch echt wat gebeurt Action staat er niet bij maar daar is nauwelijk/eigenlijk nog niets op te zien...
@Fluss1984 nou ik ga keihard voor je duimen!! Op de foto van die met z'n 3en zie ik op de onderste wel een licht streepje maar bij de rest mankeer ik denk wat aan Mn ogen, maar het is ook zo moeilijk om dit goed op de foto te krijgen.. Hopelijk loopt het mooi op!! Ik ga voorlopig niet testen in ieder geval.. Ik hoop dat ik ongesteld wordt of anders volgende week ergens een positieve test heb en anders zit er niks anders op dan afwachten denk ik. Huisarts zal ook weinig doen denk ik zo.