Voorheen wel zat ook een speeltuintje vlakbij of dat nog is weet ik niet. Maar als je gaat kijken zie je dat gauw genoeg
Ik woon in Poortugaal. Ik vind het er prettig wonen, het is id dorps maar je bent toch zo in de stad. Ik kom juist uit Schiedam en zou daar niet meer terug willen!
Genoeg voor kinderen in de buurt! Supermarkten en een paar winkels in het dorp, de rest in de buurt in Rhoon en Hoogvliet of Spijkenisse/ Rotterdam.
Mag ik vragen waar je ongeveer woont? Zijn daar leuke scholen? Ik hoop dat ik ook zo ga denken dat ik niet meer terug wil,
Ik woon in het oude centrum van Poortugaal, ik vind het er erg gezellig. Er zijn maar 2 basisscholen in Poortugaal maar er gaan ook een hoop kinderen in Rhoon naar school. Die van mij gaan naar de Parel, die is in Poortugaal.
Lieve mama's Ik wilde toch nog even melden dat we het huis gaan nemen. Drukke tijd komt eraan ivm verhuizen enz maar we hebben er heel veel zin in, Bedankt nog voor alle adviezen
Zag net dit op ad.nl en moest aan het topic denken. https://www.ad.nl/video/wat-moet-er-echt-veranderen-in-poortugaal~vp31020