@Lilly, ben benieuwd wanneer onze luiers komen, heb jij al wat binnen? Zal morgen wel worden dan. @Debora, leuke foto! Ik gebruik nu fluffles voor de nacht bij Luc en dat gaat goed, al lijkt het wel een sumoworstelaar, want ze zijn erg dik. Ach, ze waren flink afgeprijsd, omdat ze uit het assortiment gaan en het een alles-in-een luier wordt. Ze sluiten met die snappi luierklemmetjes, werkt best prima zo. Overdag de itti-bitti's. Helaas zat na een flinke bv-spuitpoepaanval toch ook echt die luier onder. Zal allemaal best met die goed absorberende inlegvellen, maar het droop er gewoon langs. Luc lekt er niet zo snel door heen, maar als mijn dochtertje van net 2 er in plast, moet ik haar heel snel verschonen, want een tweede plasje kan er niet bij. Ik heb die all-in-ones. Voor mijn zoontje gaat er zo'n kleine inlegger in en dat houdt wel, voor mijn dochtertje doe ik er zo'n bamboe inlegger in, neemt een stuk meer op. Maar ik heb ze denk ik nog te weinig gewassen. Kan niet wachten tot de bamboozletjes binnen komen.
Dat zijn weer mooie luiertjes. Helaas heb ik chinese luiertjes besteld, dus kunnen itti bitti's (voorlopig ) niet.
Die zijn per stuk $12,99 maar hoe meer je er koopt hoe goedkoper ze worden. Daarom hebben we op denv met een stel de luiers besteld. Hoe ze verder zijn dat kan ik dus pas beoordelen als ze binnen zijn. Ik heb ze nu vooral omdat ik alleen bamboe lueirs en die drogen met een zonnetje nog wel snel maar straks in de winter niet, dus zijn extra luiers wel handig. En dan zeker als ze zo goedkoop zijn .
ja das waar! Ik heb ook een bamboe luier besteld. Even kijken hoe dat bevalt. Had er een voor Finn toen hij net geboren was en die beviel goed. Wilde toen meer kopen maar we zijn toen wegens werk in een andere provincie bij m'n schoonouders ingetrokken. En schoonmama vond de was voor 9 mensen wel genoeg zonder luiers Vind trouwens dat de ittibitties en de bumgenius all in one erg snel droog zijn!!
de chinese luiertjes zijn erg goedkoop. Ik ben echt wel benieuwd naar de kwaliteit. Ik heb de Belgische bestelling gedaan en woensdag zijn ze verstuurd. Ik ben benieuwd hoe lang ze erover doen om van China in België te komen. Vind ze in ieder geval wel leuk ogen. Mijn bestelling itti bitti's zijn vandaag voor de eerste keer gewassen en Kenji heeft er al 1-tje aangehad. Ben echt tevreden over de klantenservice van waar ik ze gekocht heb. Zal er ook nog 10 bestellen voor Leander in maat Large. Maar momenteel hadden ze niet in voorraad, ik ben benieuwd wanneer ze binnen zullen komen en ik m'n bestelling zal kunnen doorgeven.
Hoe heb je die bestelt? en hoeveell kostte het? Ik wil ook graag van die katoene of baboe luiers, maar vind het moeilijk om ze vanuit het buitenland te bestellen. Liefs, Helene
Ik heb ze via ebay gekocht, maar die dame heeft ook een webwinkel Just Baby Skincare - organic skin care products Ze komen vanuit Engeland, echt een aanrader. Superlieve dame en goede service. Verder heb ik ook nog eens een bestelling gedaan bij teamlollipop Lollipop - washable cloth nappy advice and sales Daar was ik ook erg tevreden, ook prima afhandeling en vlugge levering. Dat is ook een Engels bedrijf. Als je luiertjes in Engeland besteld zijn ze meestal goedkoper dan bij ons, ondanks de verzendkosten. Dat komt omdat ze in Engeland geen btw hoeven te betalen op wasbaar. De eerste keer vond ik het ook moeilijk om te bestellen in het buitenland, maar het valt goed mee hoor.
Hallo Allemaal, Ik ben nieuw op het gebied van wasbare luiers. Oftewel we zijn er pas net ingedoken en hebben besloten dat wij ook voor wasbaar willen gaan. Veel beter voor het milieu, ze zien er leuk uit en dat kinderen dan eerder zindelijk zijn...daar heb ik wel oren naar. Maar nu mijn vraag... Hebben jullie aanraders. We willen graag een luier die redelijk snel droogt (we hebben geen droger) en die gemakkelijk in gebruik is, het liefst zonder overboekje dus. Hebben jullie tips? Groetjes Princi
hoi Princi Ik heb een bumgenius en een itti bitti all in one, dus zonder overbroekje. Die drogen erg snel aan de lijn. Wij hebben ook geen droger. De broekjes zelf komen bijna droog uit de machine. De inleggers drogen wat langzamer. Maar daar kun je er ook een paar los van kopen natuurlijk. Ze zijn heel fijn ingebruik! Ik heb ook een bamboozle, met een overbroekje en die droogt vel langzamer.
Hallo, Ik ben nieuw op dit forum. Ik heb al een uitgebreide zoektocht naar 'onze' wasbare luiers erop zitten. Wij hebben uiteindelijk gekozen voor de Tots Bots Bamboozle met de Motherease Rikki broekjes. Wij hebben alleen de kleinste maat besteld (in Engeland, veel goedkoper!) en willen pas na gebruikservaring de vervolgmaat bestellen. Misschien dat we dan nog van model willen wisselen... Hebben jullie nog tips? Ik las al dat je de luiers twee keer voor moet wassen! Eigenlijk wel jammer dat we al besteld hebben, voordat ik dit forum kende! Groetjes, Mama V PS: onze kleine verwachten we de tweede helft van oktober.
hoe duur is het voor jullie geweest om 1 maat compleet te bestellen? De inleggers zitten er gewoonbij en zijn ook wasbaar? ben nu sites aan het toevoegen aan me favo en ga het straks met me vriend bespreken. Liefs, Helene
oh nog een vraagje. Had het via het wijzigen geprobeert, maar zie dat het niet werkt. Ik vind het zo moeilijk om een keuze te maken. Zijn er merken waar jullie echt bij zweren? Ik zag dat ze bij prenatal ook katoene uiers hadden. Wat vinden jullie daarvan? liefs, Helene
Ik heb een stapeltje bambinoMio in de commode liggen en zit met smart te wachten dat gijs wat groter is.. Ik heb een 2e hands setje gekocht en die overbroekjes zijn "maat 2" vanaf 5 kilo... Heb van de week al even gepast, maar t slobberde aan alle kanten.. Dan lijkt t me niet zo goed te werken.. hahahaha Dus eerst maar weer een pamper om gedaan..