Herken je dit ook? Je hebt een relatie en je bent uiteraard zielsgelukkig met je partner.... maar..... Ja idd. de maar... Je partner heeft een dusdanig druk bezette baan dat hij hier dusdanig veel tijd mee kwijt is dat je veel alleen zit... Herkennen jullie dit? en wil je mee komen kletsen??? Lijkt mij gezellig!
Hoi, Hier wel herkenbaar, man werkt alle werkdagen tot 19.00 uur maar later is ook geen uitzondering. Ik ben er wel al aardig aan gewend. Het enig waar ik soms van baal is dat ik alles alleen moet doen in de avondspits. Dochter na mijn werk ophalen, hond uitlaten, koken, eten, douchen etc. Werkt jouw man alle dagen? Hier is man gelukkig wel de weekenden lekker vrij. Groetjes Natas.
geen baan, maar universiteit! is hij 5 dagen in de week op de Uni We wonen niet dicht bij zijn universiteit dus moet hij ook nog 2 uur reizen. dat betekend, 8 uur op uni staan, 6 uur de duur uit! en natuurlijk 6 uur klaar met school 8 uur thuis. Dan heeft hij natuurlijk ook nog huiswerk te doen! hij zal het meeste in de trein doen, maar dat kan natuurlijk niet altijd. Daarbij werkt hij op zaterdag en ik op zondag! Het wordt even aanpoten. en hopelijk is hij over anderhalf jaar klaar met zijn master!
Heee hoi... Ik herken dat dus wat jij zegt... Hier is tot 20.00 uur werken echt geen uitzondering en dan moet hij ook nog naar huis. Vaak dan ook nog wel eens een vergadering na het werk of nog even een ronde moeten lopen... of hij moet nog even kijken bij iemand want hij is toch nog in huis... Weekenden wel vrij, maar dan heeft hij nog een dienst of 2e dienst in lijn.... En dan smorgens vroeg de deur uit...
Mijn man is al een aantal maanden zo'n 80-90 uur per week (6 dagen) weg voor zijn werk. (Zaakvoerder van een horecabedrijf, dat in de zomer het drukst is). Rond 11 uur vertrekken en 's nachts tussen 12 en 2 thuis) Dat wordt binnenkort iets minder, maar nog steeds een uur of 12 per dag. Ik geloof dat ik me dus geoorloofd mag melden hier Nog meer veel-alleen-meiden hier dus. Ik ben er wel aan gewend hoor en we rooien het goed met z'n drieen, maar af en toe is het wel eens rot om alles alleen te moeten doen. Dat merk ik vooral als ik ergens heen ga met de kinderen, zoals een dierenboerderij, kermis, stad oid. Waar al die complete gezinnen dan éxtra opvallen )
Ik ken het wel, ben ook veel alleen thuis wanneer mijn man werkt - ook in de avonden / nachten / weekenden en dat is inderdaad helemaal niet leuk af en toe. Hij werkt minimaal 60 uur per week, ik werk 40 uur per week, dus we zien elkaar niet echt vaak, maar die paar uurtjes dat we samen tijd hebben, maken we er wel altijd heel bewust iets leuks van en gaan we eigenlijk altijd de deur uit om met z'n drieen iets gezelligs te doen.
Het kan dus altijd nog erger lees ik wel. Man gaat er in september eerst 3 maanden uit, dus ben benieuwd hoe dat dan gaat. Wel weer een mogelijkheid voor mij om me wat meer op mijn werk te richten. Als ik nu bijvoorbeeld vergaderingen wil plannen, moet ik altijd zorgen dat dat is na de werktijd van mijn man óf oppas regelen. In het nieuwe jaar begint hij in een nieuwe functie. Dan gaat hij tijdelijk nog meer uren draaien.
mijn vriend heeft een eigen bedrijf en erg druk! s'avonds is hij wel vaak thuis en vaak op zaterdag ook nog werken! ben dus ook vrij veel alleen met de kleine.
Ik ben ook meestal alleen met de kids.. maar ja... het zijn ook mijn kids en niet de zijne... We willen dus nog wel samen ook een kindje, maar ik weet niet of het gaat lukken... Wat ik wel merk nu is dat ik het jammer vind dat ik nog steeds dingen veel alleen moet verwerken. Maar ja... dat zal ook wel weer wennen denk ik