mensen uit omgeving hengelo?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bengeltje86, 7 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hallo mensen
    zijn er hier ook nog mensen uit omgeving hengelo??
    en zoekt gezellig contact? via de pc

meld je aan :D

aangezien de andere gesloten is :p proberen we het opnieuw

2. LadyM83

LadyM83 Actief lid

23 jan 2010
    212
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien een late reactie, maar beter laat dan nooit :)
    Maar ik kom ook uit het wonderschone Hengeleau....
    Altijd gezellig !

3. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey bengel, toch nog maar een keer proberen om een nieuw topic te starten? De vorige was idd al snel opgehouden te bestaan.

@ LadyM83, ik zie dat je zwanger bent gefeliciteerd!

4. LadyM83

LadyM83 Actief lid

23 jan 2010
    212
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel!
    Ben onwijs nerveus, heb nl in maart in miskraam gehad. Maar goed, positief blijven hè!

Misschien een persoonlijke vraag of erg dom maar, wat betekent jouw onderschrift?

5. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Wij zitten in de medische molen voor een broertje of zusje voor ons mannetje. En de eerste 2 rondes waren zonder resultaat.

Wordt dit jou eerste kindje? (als alles dit keer wel goed blijft gaan tenminste)

6. LadyM83

LadyM83 Actief lid

23 jan 2010
    212
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach jeetje, das heftig!
    Heb je dat ook bij je eerste zwangerschap gehad?
    Hier in Hengelo dan of moet je dan ergens anders naar toe?

Dit is inderdaad ons 1e kindje.Ben nu echt zo benieuwd maar ook zenuwachtig, gelukkig mogen we over een paar weken al voor een echo om te kijken.

Ga je/jullie nog wat leuks doen vandaag?

7. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Ik kom uit almelo, telt dat ook? :D

8. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    @ Lady, bij de eerste zaten we ook in de mediche molen. Het heeft toen bijna 2 jaar geduurd voor ik zwanger was. Ik loop gewoon in het ziekenhuis in Hengelo idd.

Wat spannend zeg over een aantal weken al een echo. Loop je bij de verloskundige? Ik was bij de eerste bij Natal.

@ Penelopea, ik vind dat Almelo wel telt hoor. Het is vlak bij hengelo.

Wij zijn vandaag en morgen aan het verhuizen. Eindelijk naar een woning aan de grond, dus ik hoef die kleine niet meer elke keer de trap op en af te sjouwen als we weg gaan.

9. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Hey ik heb ook in de mmm in Hengelo gezeten, bij dokter Neve, we zijn bijna 3 jaar bezig geweest voor ik zwanger werd van mijn zoontje. Ik ben ook in hengelo bevallen!

10. LadyM83

LadyM83 Actief lid

23 jan 2010
    212
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Guusje: Ik hoop voor je dat je snel een positieve test in handen zult hebben dan. Lijkt me inderdaad enorm spannend elke keer. Moet je dan vaak naar het ziekenhuis tijdens zo'n behandeling?

@ Penelopea; Hengelooo....Almelooo, weinig verschil hihi

Met 8 weken heb ik de eerste echo bij de gyn i.v.m. eerdere miskraam. Als dan alles goed dan mogen we terug naar de verloskundige. Bij mijn eerste zwangerschap was ik bij Dora, maar twijfel of ik nu ook naar Natal ga...

11. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    @ Penelopea, ik ben onder behandeling bij dr Vos, maar dr Neve heeft de keizersnede van mijn zoontje gedaan.

LadyM, ik moet idd vaak naar het ziekenhuis. Maarja dat hoort er nu eenmaal bij.
    Waarom twijfel je om nu nu naar natal te gaan?

12. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lijkt me leuk om hier ook mee te kletsen als dat mag?
    Kom zelf ook uit Hengelo en we zijn bezig met ICSI pogingen voor ons eerst kindje. Hier ook onder behandeling van dr Neve, maar de echo's gebeuren elke keer door een ander en moet wel zeggen dat dr Vos hier echt mijn favo is, wat een aardige vrouw.

Nou ik hoor het wel of ik mee mag kletsen :) ..

13. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Vos heeft de bevalling van mijn zoontje gedaan, ook erg leuk, ik heb alle gyn's daar al eens gehad, maar Neve was mijn eigen, en vos heeft dus de bevalling gedaan:D

14. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Dr Vos is ook echt mijn favoriet. Ze neemt altijd alle tijd voor je en ik heb bij haar altijd het gevoel dat ik niet als stuk vlees wordt behandeld.

Ik moet dinsdag morgen weer voor een fm en ik ben benieuwd of er nu iets wil groeien bij mij. Ik reageer altijd heel langzaam op de hormonen en de vorige ronde hebben ze de behandeling zelfs gestaakt.

15. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Ik vond dokter vos ook echt aardig, ze was zo lief tijdens mijn bevalling! (was nogal zwaar). Toen de dag na mijn bevalling naar het toilet ging, had ze net de overdracht met de volgende gyn, en toen hoorde ik haar nog zeggen dat ze dit weekend zulke leuke patiënten had gehad, hele lieve meiden zei ze hahaha, vond ik wel leuk om te horen. Toen ze me zag zwaaide ze heel enthousiast en zei ze: daar heb je er 1 hahahah!

Ik vond verder iedereen aardig, alleen met 1 heb ik een flinke aanvaring gehad, dus die hoef ik niet meer. (maar ons manneke is er, dus we hoeven toch niet meer)

@ Guusje, ik kijk er misschien overheen, maar doe je IUI of IVF/ICSI? zijn jullie al lang bezig voor een 2e?
    @ Shantii, ik zie dat je ICSI doet in dusseldorf, een vriendin van me loopt daar nu ook, Spannend allemaal!

16. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Guusje ik moet morgen voor een uitgangsecho komen. Hoelaat moet jij dan:p.. Misschien zien we elkaar wel;).

Penelopea dat is inderdaad wel heel erg leuk als je dat hoort hihi. Ze is inderdaad echt aardig! Toevallig een aanvaring met dr van der Sijde? Ik vind dat zo'n vreselijke botte man:$.. Heb niet voor niets mijn uitgangsecho 1 dag later gemaakt hihihi. Want hij zit er altijd op maandag dus ik had geen zin om vandaag langs te gaan, best erg:p.

17. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Hahah ja dat was hem ;) Er zijn echt veel mensen die een hekel aan hem hebben, toen ik nog in het ziekenhuis liep hoorde ik regelmatig mensen zeggen dat ze alles best vonden, maar niet bij hem wilden. Ik moet wel toegeven dat ik dankzij hem wel zwanger ben geworden, maar ik vind hem echt een hork!

Dames, veel succes verder :D

18. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    @ Penelopea, ik heb alleen ovulatie inductie doormiddel van Puregon, maar voor de rest moeten we gewoon zelf klussen.

@ Shantii, ik moet morgen om 8.50 en dus wel bij dr vd Sijde. Ik vind dat ook geen aardige man, maarja.

19. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Aaah ok, jullie mogen het nog zelf proberen, dat is wel fijn!
    Veel succes morgen bij van der Sijde! Het is een hork, maar hij weet best wat hij doet, zonder hem hadden wij nu waarschijnlijk nog geen kindje!

Deel Deze Pagina