Wanneer word de buik zichtbaar?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Snowy82, 26 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snowy82

Snowy82 Actief lid

19 apr 2012
    354
    0
    0
    Studeer
    Zweden
    Hoi,
    Ik zie hier een topic van mensen die in December hun baby krijgen, ben zelf ook uitgerekend op 21 December :)
    Vele hebben al een klein buikje, ook ff via google gekeken. Maar ik zie nog niks. Kan natuurlijk liggen dat ik best "flink" ben. Ik weeg nu 94kg, ben al iets van 25kg afgevallen het afgelopen jaar en was nog steeds aant afvallen, maar toen kreeg ik het nieuws dat ik zwanger was dus strenge dieet en flink sporten staat op een iets lager pitje. Maar nu vraag ik me eigenlijk af, wanneer de flinkere mensen het zullen zien ongeveer? Ik ga namelijk in 16 dagen trouwen en ik hoop dat de jurk dan nog past :) De jurk was al wat losjes geworden, dus ik wou eigenlijk al terug naar de winkel gaan om hem aan te passen, maar denk dat ik dat nu niet meer hoef :)

2. niekenie

niekenie Actief lid

29 feb 2012
    387
    0
    0
    Reet / Antwerpen
    ik was met mijn 93kg voor 1m65 ook wel fors ,ben nu 20weken en stond van de week op 86kg.
    bij mij s er sinds 15weken toch al een mooie babybuik te zien ,maar nu k weer vermagerd ben is hij minder geworden ,of gewoon van vorm veranderd ,ben s benieuwd naar t onderzoek binnen 16dagen

3. Sokjes86

Sokjes86 Niet meer actief

Ik ben 1,63 en woog 66 kilo. Bij mij was m'n buik echt te zien na ongeveer 16 weken daarvoor konden mensen zich nog afvragen of ik niet gewoon wat was aangekomen. Volgens mij verschilt het per persoon.. Komt vanzelf!

4. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ik woog 66 kilo bij een lengte van 1.68 en ondanks dat ik slank was zag je bij mij pas echt een buikje toen ik een week of 22 was en dan nog wisten mensen niet zeker of ik nou gewoon een beetje was aangekomen of dat ik zwanger ben.
    Pas na de 28/29 weken keken mensen naar mijn buik en zeiden dan: "He wat leuk, ben je zwanger?"

Haha.
    Ons meisje ligt al vanaf het begin heel laag, met haar hoofdje al naar beneden en ook nog eens heel diep richting mijn ruggegraat zeg maar. Tja en dan zie je dus zelfs wanneer je slank bent niet gauw iets!

5. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Ben ook n flinkerd en bij mij ging die pas bij 24 weken groeien :p maar hard ook! met 2 weken van geen baby buik naar een flinke baby buik.
    Tot die 24 weken wisten ook een hoop mensen niet eens dat ik zwanger was :p dus heb het toen voor iedereen wereldkundig gemaakt haha :p

6. Hopje

Hopje Actief lid

7 jan 2009
    172
    0
    0
    Ik heb een BMI van 20 (slank postuur dus), maar nu pas begin je echt mijn buik te zien. Ben ruim 22 weken zwanger.

7. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik had bij begin vd zwangerschap een bmi van 33. Kreeg rond 15 weken al echt een grote buik. Nu is hij echt enorm.....

8. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Ik ben ook geen slankert :p en met deze tweede begon het vorige week zichtbaar te worden. Sinds deze week begint ook bepaalde kleding pijn te doen. Nu heb ik wel altijd een plattere buik gehad (alles zit voornamelijk op de heupen), dus misschien dat het ook daarmee te maken heeft.
    Ik merk nu in ieder geval dat mensen steeds naar mijn buik kijken.

9. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    ik ben ook te zwaar, bij mij begon het echt met een week of 16 denk, dat je het heel lichtjes zag, maar nu begint het echt pas te groeien :)

10. Libra1

Libra1 Bekend lid

2 dec 2011
    531
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben dan weer slank, en zelf zag ik echt wel snel "iets". Maar dat het echt duidelijk een zwanger buikje werd was met een week of 20. Als ik nu terug kijk naar die foto's denk ik, waar had ik het over?! Want hij is nu zo gegroeid! En op i-net zie je soms inderdaad echt al hele flinke buiken met een week of 16. Tjah, misschien hebben die net wat slappere buikspieren? Of zetten ze hun buik expres uit voor de foto :D :p Hoe dan ook, bij iedereen is het weer anders, en uiteindelijk is die buik er !

11. Anoniem1211

Anoniem1211 Bekend lid

14 jun 2011
    587
    5
    18
    NULL
    NULL
    ik ben 1.66 en woog 59kg voor de zwangerschap, dus slank en goed gespierd. Toch zie je vanaf 17 weken een echt buikje van de zwangerschap. Dus best vroeg!

12. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Ik ben 1.67 en ik woog aan het begin van m'n zw 86kg, ik voelde me al wel snel wat dikker omdat ik met 11 / 12 weken m'n broeken al niet meer dicht kreeg maar vanaf 15 / 16 weken begon ik echt een babybuikje te krijgen.

13. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

2e zwangerschap, er voor 61.7 kilo, nu 2.5 kilo zwaarder en begin een buikje te krijgen nu rond 18 weken, al heb ik ook giga veel last van mijn darmen.

14. Greyhound

Greyhound Actief lid

27 feb 2012
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij nu pas een beetje zichtbaar. Ik was aan het begin van de zwangerschap 69 kilo bij 180 cm, best slank dus.

Laatst zei ik tegen iemand dat ikk zwanger was en al op de helft, die keek me aan zag er echt niets van.

Hangt bij mij ook van de kleren af trouwens!

15. boardbabe

boardbabe Lid

29 feb 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 15 weken zwanger en er is nog helemaal niks te zien. Ben 1.70 en weeg 64 kilo, dat is zelfs 4 kilo minder dan voor ik zwanger was... Kan weer kleding aan die eerst iets te straks zat :) Alleen 's avonds na het eten zie je iets een bolling sinds vorige week, maar met kleding aan is er echt nog niks van te zien. Ik denk dan maar: wat er niet aankomt hoeft er daarna ook niet af, toch? En de buik zal vanzelf wel komen.

Deel Deze Pagina