hoi meiden!!!!! kan eindelijk reageren. dianana knuffel voor jou?jammer zeg hoopte niet meer zo eenzaam te zijn in de april testers maand engeltje spannend!!!!!!!!! de rest geniet lekker van het mooie weer
idd gekko echt gezond is t niet maar t gaat heel snel ....heb ik echt ff nodig nadeel van afvallen is dat je cyclus van de rel kan raken en daar ben ik juist zo bang voor
**********NOD APRIL********** 11:Esthertie 20 weken echo!!! 12:Es22 1e afspraak in ziekenhuis 13: 14: 15: Engeltje (26 jaar, 1e kindje, zh bellen, 1e ICSI) 16: Bren79+ Papa76 (31 jaar, 14e ronde, 1e kindje bren/2e kindje papa) 17:Gekko (29 jaar,6e ronde,1e kindje) Miss C (25 jaar, 9e ronde, 1e kindje) 18: 19: 20: 21: 22: Dianana (30 jaar 2e kindje zoveelste ronde)helaas 23: 24:Apie3, 29 jaar, 4e kindje, ronde 6 25: Es22, 28 jaar, 1e kindje, ronde 9 26: 27: 28: Truelove4ever,32 jaar,3de kindje,ronde 7 29:Mel05, 28 jaar, 3e kindje, ronde 7 30: **********NOD MEI********** ??:Gekko (29 jaar,7e ronde,1e kindje) 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: Bren79+ Papa76 (31 jaar, 15e ronde, 1e kindje bren/2e kindje papa) Engeltje, 26 jaar, 1e kindje, 1e ICSI 16: 17: 18: Miss C (25 jaar, 10e ronde, 1e kindje) 19: Es22, 28 jaar, 1e kindje, ronde 10 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: **********MMM********** 17-04-11 Engeltje: begonnen 1e ICSI , hormonen spuiten 22-04-11 Engeltje: 1e echo, controle 03-05-11 Es22: uitslagen onderzoeken en bespreking vervolgtraject *********ZWANGER********* De december testers Esthertie (28 jaar, 1e ronde na MK, 1e kindje) ZWANGER!!! Madeliefje1987 (23 jaar, 3e ronde, 2e kindje) ZWANGER!!! De januari testers Anz87 (23 jaar, ronde 1, kindje 2) ZWANGER!!! De februari testers Karine (30 jaar, 11e ronde, 2e kindje) ZWANGER!!! Aily (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) ZWANGER!!! Mothertobe (? jaar, ? ronde, ?e kindje) ZWANGER!!! De maart testers Bonnie1 (30, 3e ronde, 2e kindje) De April testers Beppie1983 hier weer onze nod lijst en nu ff nog de glazenbol zoeken hihihi
Lieve schat doe dat dan alsjeblieft niet. Ongezond is ongezond!! Ga dan via de dieetiste... Of volg het GVD oftewel GezondVerstandDieet... Daar wil ik je best bij helpen.. echt waar...
nou als iemand nog even de glazenbol erbij kan zetten dan hebben we alles bij elkaar ik moet werken dus ik ben er weer vandoor doeidoei dames tot laterssssssssssss
Diaan.... Dikke knuf en luister naar Gekko wat betreft het afvallen! Vandaag genieten meis ondanks die klote ongi!
Gelijk weer een abo-tje genomen! Mag ik even een ego berichtje plaatsen? Zit een beetje in de knoop. Vandaag getest (gisteren trouwens al). Die van gisteren werd gelijk positief. Ik zag m duidelijk, manlief niet! Geen overtuigende test dus.... Weer niet Vanmorgen weer getest. Weer een weinig overtuigende test??? Vriendinnetje zag m ook. Hij is zo licht, dat ik m niet eens fatsoenlijk op de foto krijg! Ik ben bang dat het weer hetzelfde wordt als de afgelopen maanden! Posi test, steeds lichter, en vervolgens ongi.... Ik weet wel dat ik het beste nog even kan afwachten, maar ik voel me nu zo onzeker! Kan het zijn dat de k 2v5 bij mij gewoon minder goed werkt? Of misschien toch beter met de middagurine werkt? Ik geloof wel dat het raak is. Sinds een paar dagen ben ik zo licht in mijn hoofd. Vanmorgen moest ik overgeven . Heb nog steeds lichte buikpijn, maar geen ongi te bespeuren. Hoofdpijn, maar nog steeds geen migraine aanval gehad. Lang verhaal kort: Ik baal hiervan! Ik wil duidelijkheid!! Ik mocht eigenlijk gelijk naar de gyn voor echo en bloedtest, maar kan dat alleen met briefje van de ha. Hij is 2 weken gesloten ivm vakantie ... Sorry, eind ego
Gekko is zeker al weg? Ik snapte het laatste berichtje niet helmaal....... Niemand luistert hier naar me??? MMMMMMMMm ikke wel hoor gekko
Apie, ik begrijp heel goed dat het je onzeker maakt! Zeker omdat het de laatste maanden iedere keer zo ging. Helaas heb ik weinig ervaring met testen (snik, snik...). Wat balen dat je niet bij de HA terecht kunt. Heeft hij geen vervanger? Want een bloedtest kan de onzekerheid wegnemen. Ik ga duimen dat jouw testen met de dag meer duidelijker worden dit keer!!!
pfffffffff nu issie ingedroogd. Met zo'n mooie gele pisvlek erover . Zelfs hubby ziet m nu duidelijk.... Maar nu telt ie niet meer whaaaaaaaaaaaaaaaa!
Apie, wat een onzekerheid! Ik zou gewoon een vervangend arts bellen en het verhaal voorleggen.. Trouwens, niemand is hier ego hoor met berichten plaatsen dus jij ook niet! Volgens mij is de gunfactor zo hoog hier in dit topic!
Hey kletskouse, Ik heb jullie gevonden hoor Deel 5 jeetje, ik hoop dat we allemaal in deel 5 mooie buik foto's kunnen laten zien! Apie, heb je geen vervangende arts? Ik hoop het zo voor je! We willen meer roze zien lady's