'mama's die voor een 4de gaan-clubje'

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sofie28, 30 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hoi ,

Nila , knuffel ik vind het jammer voor je :(

Demi ,was het een inwendige echo?
    Misschien heb je gewoon te vroeg getest en denk ook wel dat het zo is want je had al op 7 dpo een + test en dat is zeeeeeeeer vroeg e .
    Ik voel niet aan dat het mis zou zijn bij je dus positief denken!

Hier alles goed we gaan morgen op daguitstap met de kindjes ,alles staat klaar ,auto volgeladen en hopelijk niet te erge fille :)

Het is bijna vrijdag ,nog 4 daagjes na morgen ;)

2. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Hallo, Daar ben ik dan eindelijk weer.

Het overhuizen is allemaal goed gegaan en we zijn nu alles een plekje aan het geven. Alleen helaas internet deed het tot nu toe nog niet. Vandaag dus wel en het eerste waar ik aan dacht was jullie, goed he!!!???

Demi voor jou erg spannend zo'n echo, inderdaad jammer dat er nog niet veel te zien is. Maakt het je onzeker, of herken je het van een vorige zwangerschap?

Nila, ik herken het. Mannen zijn inderdaad niet altijd ...... tja hoe zal ik het noemen. Ik kan wel zeggen dat het goed komt, maar na een paar dagen/weken hebben ze weer zo'n moment, het gaat nooit over. Ik heb me erbij neergelegd al is het af en toe ook behoorlijk heftig hier hoor.

Nimme, je hebt nog vakantie zie ik? Hier zijn we deze week weer begonnen met school Het valt me niet tegen, de oudste doet het super goed in groep 2!!!. De 1e speeldate van het schooljaar is ook al een feit. De middelste ook al naar de psz geweest.

Wat betreft mijn ei, ik weet het niet meer. Ovutesten worden niet heel erg knalend. Vandaag alweer dag 29 of zo.......
    Wel wat slijmverlies gehad, maar de ovutesten geven nog steeds negatief aan.
    We hebben toch regelmatig geklust, ookal stond mijn hoofd er niet helemaal naar. Mijn beste vriendin was/is 38 weken zwanger. Vorige week met een gewone controle echo bleek dat het hartje niet meer klopte. We hebben dus een heftige week achter de rug.
    Het maakt je ook een stuk bewuster inneens. Ik ben ook weer gaan nadenken, wil ik wel een 4e? Wat als.............!

Maar goed het komt allemaal zoals het komt zullen we dan maar zeggen.

Groetjes Lies

3. nila

nila Actief lid

2 jul 2012
    220
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lies29: Oh balen zonder internet zitten, dan merk je pas hoe je het mist. Maar gelukkig je bent er weer!!
    Worden je ovu testen wel van licht naar donkerder en daarna weer lichter? Dan zou je de donkerste test al positief kunnen zien. En anders even naar de HA, want zulke lange cyclussen is ook niet goed.
    Tjeetje wat ontzettend heftig voor je vriendin, en voor jou natuurlijk als je dat van zo dichtbij meemaakt.

Hoe is het met jou Nimme? Weet je al of en wanneer jullie mogen beginnen voor nog een kindje?

4. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

hoi dames ,

Ik kom morgen of wanneer ik tijd heb verder updaten maar ik moet nog onderzoeken ondergaan tot ze zeker weten dat er geen restcellen ed.terug te vinden zijn.
    Onderzoeken die al eerder konden gebeuren maar ja dan wachten we maar langer af.
    Nog zeker 14 dagen afwachten als het er geen 3 worden.
    Als die ok zijn moet ik geen biopsie krijgen van de lymfeklier die omkapseld is wat gespot is bij me.

Ik moet de komende dagen naar het zh voor inspuitingen ed.dus ik zal er niet veel zijn.

Liefs :)

5. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Oh Nimme wat heftig allemaal, heel veel sterkte!!! Ik duim met je mee!

Vrijdag heb ik een mega knal ovutest gehad. Zaterdag was ie alweer lichter. Gister helaas niet kunnen testen. Maar ik ga ervan uit dat vrijdag positief was. heb alleen op vrijdag kunnen klussen. Mijn hoofd staat er eerlijk gezegt niet zo naar. Misschien vanavond nog even.

Groetjes lies.

6. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Dank je lies voor je woorden ,ik moet nu dringend aan de opkuis van gisteren ,we zijn nog inkopen gaan doen ,tot later! x

7. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Zo ben er :)

Zoals ik al schreef moeti k nog ff wachten ,ben nog aan de pil tot we alles zeker weten dat mijn lijf in orde is.
    We gingen normaal om te horen of alles ok.was maar bleek dath ij nog met veel ??? zat en extra testen wilde ,dan geven we de arts dit maar.
    Ik wilde normaal mijn pil doornemen tot we de ok.kregen en was gestopt dus ik zou mijn ongi krijgen en geloof me ik zie altijd zo af dus ik baalde toen hij die extra testen wilde.
    Kon ik toch ook mijn pil doornemen...

Dus zoals mijn banner zegt wachten we af en ik vind het niet zo erg want echt veel zin momenteel zit er niet in ,het is best druk met de 3 tesamen in huis en mijn man kan niet meer dan 1 handeling per keer uitvoeren wat hun dan ook irriteerd en mij vervolgens ;):cool:

Lies ik duim voor je :)

Nila ,hoe is het bij u ?

De anderen??

Liefs x

8. nila

nila Actief lid

2 jul 2012
    220
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig toch een mooie positieve ovulatietest Lies. Alleen wel balen dat je weer zo'n lange cyclus hebt. Jammer dat je alleen vrijdag hebt kunnen klussen, maar dat is in ieder geval het juiste moment geweest. Nu afwachten en duimen dat het raak is. Ik duim met je mee hoor.

Nimme, jij veel sterkte en succes met de testen. Hoop en duim dat alles in orde is.
    Ja als je aan de pil bent dan heb je over het algemeen toch minder last van je menstruatie. Balen dat je het nu dan even zonder moet doen.

Ik verwacht vrijdag of zaterdag mijn ei, dus wij gaan flink aan de klus deze week.

9. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Nila , idd.maar ik dus niet heb migraine ,opgeblazen ,2 dagen dat ik om het uur me moet verversen enz...

Dus de tijd dat ik zwanger was en borstvoeding gaf was hemels ;)

10. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ben blij te horen dat we maandagavond misschien de uitslag hebben van het Thy ro gen on derz oek en niet nog 2 of 3 weken moeten wachten !!! :D

11. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Nimme, inderdaad dat lang wachten is niet niks. Maandagavond duurt ook nog lang, maar ivm 2-3 weken is dat wel wat prettiger.

Hier vandaag een beetje trekkerige buik. Kan het zijn dat ik nu mijn eisprong heb? Vrijdag een knalovutest gehad. dus vandaag is het 5 dagen erna. Of kan het wat anders zijn? Innesteling ofzo?

Groetjes Lies

12. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Kan een innesteling zijn hoor Lies :)
    Moet nog 1 maandje de pil slikken zeker voor het onzekere (mag en kan niet zwanger worden als het slecht zou zijn de uitlsag).

13. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hoi,

Ik wil me ook bij dit clubje aansluiten.
    Ik ben Nelly, 33 jaar oud en heb drie heerlijke dochtertjes van ruim 4,5, ruim 3 en ruim 1,5. Lekker kort op elkaar. Ons vierde kindje was ook erg gewenst, maar zijn/haar hartje was met 11 weken gestopt. Daarna hebben we even rust genomen, 't was ook ontzettend druk met een heleboel andere zaken.
    Inmiddels gaan we er weer voor. We klussen niet echt gericht, maar toch vind ik het weer spannend.
    Alleen wel jammer dat er een groter leeftijdsverschil tussen ons laatste en onze derde kindje komt te zitten.

Wij willen graag vier kindjes, dus als alles goed gaat zal de komende zwangerschap de laatste zijn. Dat lijkt me zo bijzonder, daar wil ik echt van genieten.

Binnenkort wil ik dit topic helemaal doorlezen, maar daar is het nu een beetje laat voor.

Groetjes,
    Nelly

14. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Hoi Nelly,

gezellig!!!. Inderdaad fijn dicht op elkaar. Dat was ook onze wens, maar helaas kun je het van te voren niet zeggen.
    Onze oudste is 5, de tweede liet wat langer op zich wachten en is precies 2 jaar later geboren en is nu 3. De 3e ging wel snel en is nu 1.5. Tussen de 2e en 3e zit zelfs nog een miskraam. Toen De middelste 3 maanden was, was ik alweer zwanger, maar helaas.
    Nu de 4e laat ook lang op zich wachten. Vind ik wel jammer, maar aan de andere kant ook leuk, zo maken de kinderen dalijk wel bewuster een zwangerschap mee, ik ben erg benieuwd naar hoe hun reactie zal zijn.

Heb vandaag een behoorlijk drukkend gevoel linksonder. Wordt er zelfs een beetje misselijk bij. Hopelijk is dit een goed teken. We wachten af, volgende week zullen we meer weten.
    Van de ene kant hoop ik het zo, maar aan de andere kant, dan moet ik het ook aan mijn vriendin vertellen, had gehoopt dat zij nu weer eerst zwanger zou zijn, of beide tegelijk.

Groetjes Lies

15. nila

nila Actief lid

2 jul 2012
    220
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nimme, ik duim voor je dat je maandag positief nieuws te horen krijgt.

Lies: Eisprong lijkt mij een beetje laat 5 dagen na positieve ovulatietest.

Welkom Nelly. Dit zou voor ons ook een laatste zwangerschap worden. Extra van alles genieten dus!

16. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    he meiden,

gisteravond ben ik plotseling ongesteld geworden, had het nog helemaal niet verwacht omdat ik 1 week eerder op zondag vermoedelijk mijn eisprong heb gehad. 7 dagen later ineens ongesteld raken is volgens mij niet goed.
    Ik heb ook zo'n buikpijn deze keer.
    Ik ga nu bloed laten prikken om te kijken of ik misschien in de overgang zit. Ik heb ook wel opvliegers en mijn syclus loopt gewoon echt niet zoals het moet.
    Van de ene kant hoop ik het dat dit het is, dan weet ik eindelijk waarom mijn lijf zo raar doet. Maar aan de andere kant dan is een 4e kindje waarschijnlijk niet meer mogelijk en dat ga ik heel moeilijk vinden. Ik houd jullie op de hoogte, moest het even kwijt.

gr. Lies

17. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Onee Lies :(:(

Hier goedgekeurd ,alles is in orde dus we kunnen nu globaler uitkijken naar de toekomst ;)

18. nila

nila Actief lid

2 jul 2012
    220
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh balen Lies. Ik hoop niet dat het de overgang is, maar dat ze wel kunnen zeggen wat het dan wel is.

Oh fijn dat de uitslag goed was Nimme. Dus met je volgende ongi starten jullie met ronde 1 voor wondertje 4?

19. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Nimme dat is goed nieuws.
    Gaan jullie meteen van start?

Ik ben vandaag best wel emotioneel, wil zo graag en op het moment word het me allemaal even teveel. Ik hoop ook niet dat het de overgang is want dan word de keuze voor me gemaakt en dat wil ik echt niet. Moet de afspraak van volgende week verzetten, was vergeten dat ik dan al een afspraak had dus hopelijk kan ik nog wel volgende week terrecht.

20. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Lies hoe oud ben je en hou was je mama en overgrootmoeder toen ze in de overgang gingen???

Neen we wachten nog wat ,het is te druk als ik nu de pil moet laten beval ik in de meest onmogelijke maanden.

Deel Deze Pagina