'mama's die voor een 4de gaan-clubje'

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sofie28, 30 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Knap dat je kunt wachten Nimme, mij zou het niet uitmaken in welke maand het kindje geboren wordt, maar dat is voor ieder verschillend.
    Mijn moeder was 35 en haar moeder was ook nog voor de 40 dus het zou allemaal goed kunnen.
    Eind september staat de afspraak, ik ben benieuwd. Vraag ook of ze een uitstrijkje willen maken al heb ik die 3 jaar geleden nog gehad. Op internet staat dat je pas weer veranderingen ziet na 5 jaar, maar goed het kan maar getest zijn toch?

Groetjes.

2. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Oei ,hier was het pas veel later den ergens tussen de 45/50 jaar oud.

Uitstrijkjes worden hier om de 2 jaar gedaan en zowieso na elke bevalling.
    Ik heb eentje 2 weken geleden gehad.

Voor te zien of je in de mneopauze zit kan men perfect een bloedname doen om te zien hoe je hormonen in verhouding liggen.

Liefs x

3. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    om de 2 jaar, jeetje das wel veel. maar goed je kunt er maar beter vroeg bij zijn.

4. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    mijn menstruatie is weer voorbij, we kunnen weer aan de slag :)
    Maar goed moet nog erg lang wachten op mijn ei, als ik al een ei heb. Ben benieuwd wat de gyn zegt.
    Ik moet erheen op dag 30 dus als ze dan inwendig een echo wil maken, zal er toch wel iets te zien moeten zijn. De vorige echo was op dag 7, dus aan het begin.
    Nog even afwachten.

5. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Jeetje wat is het rustig hier. Wat hebben de mama's het toch druk of niet? Of we zijn lekker aan het genieten van het mooie weer?
    Hier gaat alles zijn gangetje, niets bijzonders. Veel eierstokpijn, maar voor de rest.......

Deel Deze Pagina