nila: haha ja ook verplicht zwangerschapspagina zolang vl niet thuis is toch! ooh wat worden de kids vlug groot he? noa gaat sinds 3w naar de 1ste kleuterklas en ik vind het nu zo leeg in huis en ik heb wel meer vrije tijd,dus allemaal wel even wennen voor mij,maar voor jou begint de drukte dan?elke dag huiswerk enz,..? lies29:idd gezellig hier! ooh dat ben ik ook gewoon om zo vroeg wakker te zijn! ja wij hebben er ook al een dagje opzitten en het is nu al bijna middag! sommige dagen duren hier lang. oeeh spannend!klinkt wel als zwanger-zijn,maar kan ook van de naderde ongi zijn!ik hoop voor jou dat het raak is!
Sofie, bij ons duren de dagen inderdaad soms best lang, ik heb ze nu alle 3 even op bed liggen. Kan ik ook even wat tot rust komen en dalijk wat dingetjes gaan doen zoals stofzuig strijken enz enz. Vind het soms wel lastig wat ik allemaal met ze kan en moet ondernemen. De oudste vind alleen spelen echt niet leuk en samen spelen zijn ze nog net allemaal te jong voor. Maar ze snappen niet dat mama's ook nog andere dingetjes moeten doen, maar goed ze worden inderdaad toch al veel te snel groot dus moet ik er maar lekker nog even van genieten.
Lies29: Hoe meer zielen hoe meer vreugd Alleen weet ik niet of ik dan alles qua lezen nog bij kan houden 5 uur is wel erg vroeg om al wakker te zijn, dan heb ik nog een beetje uit kunnen slapen met half 7. Spannend... hoop dat je morgen een dik vette positieve test hebt. Geen last van kwaaltjes die je normaal hebt rond je menstruatie? sofie28: basisschool = kleuterschool, dus nog geen huiswerk voorlopig. PSZ = peuterspeelzaal, daar is hij nu voor het laatst geweest. Oudste is 14 en gaat al naar de derde van het voortgezet onderwijs, voor haar dus wel (bijna) elke dag huiswerk. Ik ga dr hier even 1 op bed "gooien" kan ik nog even relaxen en mij mentaal voorbereiden op mijn tandartsbezoek vanmiddag.
kwaaltjes.. ja op zich wel ben geregeld misselijk. maar of dat al van zw.schap is ik weet t niet.. afgelopen weekend hier allemaal overgegeven en diarre. dus misschien heb t daar ok nog mee te maken..
hallo, vanmorgen getest, maar helaas negatief. Ik was er heilig van overtuigd, maar goed het heeft niet zo mogen zijn. Ik verwacht ook niet dat ie over een paar dagen wel positief zal zijn. Morgen is nod dus dan had deze kruidvat test ookal positief moeten zijn. Echt weer enorm balen zeg!!!!! Straks komt een vriendin koffie drinken misschien dat het dan wat beter gaat, maar zoiets verpest wel je dag maar goed ga wel wat leuks doen met de kids dan komt het ook wel goed.
goedemorgen! hier weer een rustig dagje,niks in de planning... hier is het wel vies weer,regen en zwaar bewolkt... lies:hoe oud zijn je kids?omdat ze allemaal nog een dutje doen in de namiddag... balen dat je test negatief is! ik test zelf nooit voordat ik overtijd ben,vind dat geld weg gesmeten,of er moeten al echt symptomen zijn van zwangerschap,dan zou ik er nog wel een testje tegenaan gooien. oh nila:verkeerd gelezen denk ik.Is je jongste dan ook pngeveer 3j? de mijn word in september 3j...
hoi, De oudste is net 5, de middelste net 3 en de jongste 1.5. Bij ons hebben ze altijd veel slaap nodig gehad, heb ik zelf ook altijd. Ik had en heb heel veel sympomen dus wilde heel graag testen. Was er ook van overtuigd, dus vandaar dat het ook echt een tegenvalen is, maar goed we zien wel weer. Ze liggen weer allemaal te slapen, mama even rustig op de bank, heb een flinke hoest te pakken. Vanmorgen bezoek gehad en ben eigelijk best bekaf.
hen30sep: Hopelijk is het bij jou ook maar een griepje, dan ben je er binnen een paar dagen weer vanaf. Lies29: Balen dat je test negatief was. Hoeveel rondes heb je er al opzitten? Ik weet hoe moeilijk het is om niet een paar dagen voor NOD te testen, en helemaal als je symptomen lijkt te hebben. Knuff voor jou. sofie28: Mijn oudste is 14 en komt uit een eerdere relatie van mij. Dan heb ik samen met mijn huidige partner 2 zoontjes (sept 2008 en sept 2009) Mijn dochter gaat morgen met haar vader mee, 2 weken op vakantie. Ga dr zo ontzettend missen Wij hebben zelf geen vakantieplannen, jullie wel?
He Nila, das inderdaad niet niets om je dochter zo te moeten missen! Knuffel voor jou!!!! 2 weken gaan hopelijk snel voorbij voor je! Wij gaan dit jaar niet op vakantie, gaan verhuizen.
hallooo, hier niet veel in de planning vandaag... heb wel al sinds gisteren af en toe een krampje,gelijk eisprong, en dat trekt naar mijn lies,maar dat zou nu toch nog niet kunnen of wel? liesh jij hebt ze ook heel kort op elkaar gekregen! lekker als ze allemaal nog een dutje doen,kan je zelf ook enorm van genieten! beterschap met je verkoudheid! nila:leuk he een nieuw-samengesteld-gezin? hier ook,2 zoons (9 en 10j) uit een vorige relatie (papa is wel overleden toen de oudste 1j was) en de jongste is van de huidige vriend... he wel vervelend om je dochter voor 2w te moeten missen,maar dat is nu 1maal zo als er nog een papa in het spel zit. nee,dit jaar ook geen vakantieplannen! we hebben net een huis gekocht en dat gaat even voor.
sofie, wel heftig zeg dat hun vader en jouw man is overleden. Maar erg fijn dat je het geluk weer hebt mogen vinden!!! Ben nog steeds erg snotterig, vooral als ik naar buiten ga. Net even op bij het nieuwe huis wezen kijken, het begint echt op te schieten, schilderwerk bijna klaar. Heb nog steeds erg veel kwaaltjes, gruwelijk buikpijn onderin naar mijn liezen toe, borsten steken en voelen raar. Geen eetlust en heel veel creme geel/wittige afscheiding, zou het dan toch? Vanavond gaan we uit eten, denk dat ik de carpaccio voor de zekerheid maar even laat staan.
Hallo allemaal! Ben al even niet geweest... hoe is het met iedereen? Ik heb do. een telefoontje van de huisarts gehad, dat ik het even zijn tijd moest geven.... weet ik verstandelijk ook wel maar wil zo graag verder... maar ik had nog een clearblue digitaal liggen waarmee ik afgelopen maandag niet zwanger mee testte. Die heb ik gisteren, tegen beter weten in, toch nog gebruikt en nu stond er ZWANGER!!! Ik snap er niks van, kan het ook nog niet echt geloven... zou het dan toch?? En zou het afgelopen maandag te vroeg zijn geweest? En hoe kan het dan dat ik de 29e ook positief teste met matcare en de dag erna negatief? Ik zit vol vragen en kan het dus ook bijna niet geloven....
Gister dochter opgehaald door ex. Belt hij savonds op dat ze dr ID niet bij heeft. Dus deze ingescand en gemaild, hoop dat ze geen controle krijgen en als het toch dat ze dan genoegen nemen met de kopie. Ik ben zeker blij dat het contact tussen dochter en vader (en mij) nog goed is, dat hoor je ook vaak genoeg anders. En bij jullie sofie28 ligt het helaas helemaal anders. Leuk dat jullie huisje gekocht hebben. Lies29: Jullie ook een nieuw huisje, leuk! Nog steeds geen ongi? Wie weet er nog s een testje tegenaan gooien dan? Martha81: Heb je nou 1 test 2 keer gebruikt? Dat lijkt me niet echt betrouwbaar. Ik denk dat je gewoon geduld moet hebben, en anders over een week ofzo nog s testen? Ik voel ook steeds meer dingetjes hier. Opgeblazen gevoel, vaker plassen, vaker ontlasting, soms een vlaag van misselijkheid, en ik heb meer bultjes op mijn tepelhof. Het begint nu wel spannend te worden want ik heb ergens in komende week mijn NOD. Ik moet van mezelf tot volgende week wachten met testen, of me dat gaat lukken Verder een erg regenachtige en somber dagje. Gelukkig hoeven wij niks vandaag. Manlief is aan het werk, de jongens spelen lief en ik achter mijn laptopje. Zo kom ik de dag wel door
Mooi dat je idd nog zon goed contact hebt. Nee heb de test niet 2x gebruikt, er zaten 3 teststaafjes in zo 'n verpakking....
Spannend zeg, nog even geduld! Hier ook erg regenachtig. Gezellig met de oudste 2 voor een filmpje, de jongste lekker op bedje. Een echte relax-zondag!
Martha81: Zou die bloeding waarvan je dacht dat het een ongi was geen innesteling geweest kunnen zijn?
goedemorgen! vl zijn laatste dagje werken en dan een paar daagjes vrij,dus veel klusmomenten op de juiste dagen (hoop ik)! verder niet veel nieuws,buiten het vieze weer! lies:hm zie dat je nog altijd niet ongi bent,heb je al getest? marthe:het enige wat je kan doen is naar je ha gaan voor een bloedtest,dan ben je zeker! in het begin schommeld je hcg veel,dus ofwel naar de ha ofwel over een paar daagjes nog eens testen? nilah is het nog goed gekomen met je dochter haar ID? spannend seg!hoop voor jou dat je zwanger bent!
goede morgen allemaal, Nee ik ben nog steeds niet ongesteld jippie!!!!!!!!!!!! Verlies alleen erg veel cremige afscheiding, verder best wel wat buikkrampjes en mijn borsten doen eigelijk best zeer. Wil graag testen, maar had niets meer in huis, misschien vandaag of morgen even naar de kruidvat. Verder echt gruwelijk heet maar goed. Nila, over een 3 weken gaan we overhuizen dus ben druk aan het inpakken enzo, is nog best veel werk. Nila, vind het altijd zo fijn dat ouders hun eigen problemen op zij kunnen zetten om het zo voor de kinderen het beste te doen. Het zal niet altijd meevallen, maar vind het wel zo knap! Verder vandaag een dagje werken, morgen ook weer en dan vakantie.
sofie28: Dat is wel gunstig dat je vriend de komende dagen vrij heeft, kunnen jullie lekker je gang gaan. Mijn mannetje heeft wisselende diensten dus het zal hier best s voorkomen dat we een goed moment missen. Of het goed gaat komen met de ID weet ik nog niet. Ze heeft nu een kopie mee en gaan de komende 2 weken naar 4 verschillenden landen. Lies29: Spannend voor jou hoor. Als ik jou was zou ik al lang naar kruidvat geraced zijn. Verhuizen...pfff... ik weet wat het is. Waar ik nu woon woon ik nu bijna 5 jaar, en dat is een record. Voor die tijd zo'n beetje elke 2 jaar verhuisd. Succes met alles inpakken en regelen! Ja gelukkig kunnen mijn ex en ik nog prima door 1 deur. Ik vind het belangrijk dat kids niet hoeven te kiezen of de dupe worden van ruzies tussen papa en mama. Ik denk dat hetgeen ik allemaal voel eerder met ontpillen te maken heeft dan met zwangerschap. Gisteravond ineens heel erg het gevoel dat ik ongi ging worden, maar nog niks te zien en de buikpijn is ook weer weg. We zitten nog maar in ronde 1 he, dus durf ook niet teveel te hopen dat het al raak zou zijn.