Kijk ik net op mijn test, wat dus eigelijk helemaal niet mag, maar ik zag wel heel ver weg een heel vaag lijntje tja wat moet ik daar weer mee. Een test had allang positief moeten zijn. 25 juni ovulatie gehad dat is nu 15 dagen geleden. Zelfs al is ie 28 juni geweest dan is het 12 dagen geleden, dan had ie toch ook al positief moeten zijn. Hoe gek kun je je zelf maken bah
Ik snap dat je baalt en wilt weten waar je aan toe bent. Maar als je eisprong pas de 28e is geweest dan zou je te vroeg kunnen zijn met nu testen. Mijn duimen draaien nog steeds voor je!
Hoi gezellig dat je mee komt kletsen! Ik heb nog nooit van die testen gebruikt, kan je helaas dus geen tips geven..
Goeiemiddag, Ik heb zo'n idee dat ik vandaag of morgen ongesteld ga worden. Heb nl een beetje buikpijn en net bij het afvegen een spoortje bloed. Gunstig is dan wel dat ik gelijk een goeie cyclus heb van 30/31 dagen. Vanmorgen bij Ikea geweest, zegt mijn zoontje: gaan we morgen weer naar Ikea want ik vind die roltrappen zo leuk Ik heb dus van die grote bakken gekocht daar, dus kan vanmiddag lekker aan het opruimen. En dat is nodig ook. Ben zelf nogal een beetje van marktplaats en vind het dan zonde om dingen weg te gooien waar je op MP nog iets voor kunt krijgen... Het meeste van mijn babyuitzet heb ik trouwens ook al verkocht via MP, wat betekent dat als ik weer zwanger mag raken we alles weer aan moeten schaffen. Maar vanmiddag dus eerst maar s opruimen en kijken wat er naar de stort, op MP of naar de kringloop kan.
zo,hier ben ik nog eens! hier al een dag of 7 last van ongi-ei-krampjes,maar sinds gisteren wel heel fel,lijkt wel een beurs-gevoel! gisteren avond ook eens naar mijn slijm gekeken en je kon er echt lange draden van trekken echt lang zeg,mijn vingers helemaal open en kon nog verder moest ik grotere handen hebben gehad!! temp is vandaag 0,2C gestegen,maar wel een half uurtje vroeger getempt...,dus hoop dat het mijn ei was,want hebben gisteren morgen geklusd en vl had s'avonds geen zin...maar vanavond dan maar weer aan de klus... marthe:toch zwanger?gefeliciteerd!!!!! demi en anita:gezellig en welkom natuurlijk!!! lies:balen van je nega-test! heb je al een nieuwe gedaan? nila:en je ongi al doorgekomen? ja mp is wel heel gemakkelijk he? ik doe dat ook veel...
Zo te horen zat je wel goed qua klusmoment Sofie. Hier mijn ongi nog niet door. Buikpijn is minder, maar net wel oud bloed bij afvegen, dat is meestal wel een teken dat het door gaat komen. We wachten gewoon nog even af.
Nou dames... Gister slijm .. Buikkramp en een positieve ovulatietest. Volgens mij iets te vroeg... Maar volgens mij is die echt positief.. Wel geklust natuurlijk..
sofie dat worden leuke dagen voor jou, en dan maar weer afwachten. Vanmorgen weer getest met ochtend urine, maar helaas negatief. Nu geloof ik er niet meer in. Maar afwacten wanneer mijn ongi doorbreekt. Vandaag alweer dag 42 word je niet goed van bah. Ga de kindjes lekker naar bed brengen, ben benieuwd of ik zelf ook dan in bed kruip of toch weer naar beneneden kom
ilonak: Welkom bij de club. Hoeveelste ronde is dit voor jullie? Demi77: Weet je wat je te doen staan vanavond Have fun! Lies29: Balen meid, dit schiet gewoon niet op zo. Knuff Hier nog niks, zit elk uur op de wc om te checken
Nila, ik herken het dat je ieder uur naar de wc gaat, ik duim voor je!!! Had je al getest? Ilonak leuk he een 4e?
zo,de ei-pijntjes zijn hier gedaan,dus denk dat de sprong is geweest! zou het raak kunnen zijn of is de timing niet goed?gisteren ochtend geklusd? denk dat ik vanavond nog eens klus nila:ja hoop het! oh jij begint zo te horen een nieuwe ronde of je ongi moet niet doorkomen...ooh en het broekloeren is precies begonnen?! demi:je eisprong kan ook wat vroeger komen,nl tussen de 10 en de 14de dag!klussen zou ik zeggen! lies:ja dat is het vervelende:aftellen en wachten pppfff hhm idd negatief weer...ja jij moet ook afwachten hihi ilonak:welkom en succes!